هاشمی پور : انتخابات تمام شد و اکنون می بایست فرای رقابت، مباحث، حواشی و اتفاقات انتخابات، در فکر توسعه دیارمان باشیم و با ضرس قاطع اعلام می کنم که جز توسعه ی کهگیلویه بزرگ هیچ اندیشه ای ندارم.
کد خبر: ۸۳۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹ 03 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم ، کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی بداخلاقی های فضای مجازی پیامی منتشر کرد. 
متن کامل پیام عدل هاشمی پور :
بسم الله الرحمن الرحیم 

فضای مجازی از نظر رهبر معظم انقلاب فرصتی است که اگر ضایع شود در قیامت مورد سؤال قرار خواهیم گرفت.
بی شک، فضای مجازی فرصت، تهدید و آسیب های فراوانی دارد که که هرگونه استفاده مناسب و یا احیانا خدای ناکرده استفاده نادرست از آن نیازمند در اختیار داشتن زمان کافی است که در موقعیت کنونی (وجود ویروس کرونا) این زمان بیش از گذشته فراهم شده است.
واکنش نماینده کهگیلویه به برخی بداخلاقی های فضای مجازی / انتخابات و رقابت تمام شد به فکر توسعه دیارمان باشیم

از ابعاد مثبت این میدان مجازی همان عرصه فرهنگی است که در کلام رهبر معظم انقلاب حکم جهاد دارد که امیدوارم بهره وری از جنبه های مثبت و مورد انتظار معظم له بیشتر مورد توجه و استفاده ی مردم خصوصاً نسل جوان و تحصیل کرده قرار بگیرد.
از آفات فضای مجازی که باز در بیانات آن رهبر فرزانه تذکر داده شده، سیاست زدگی، سطحی نگری و روزمرگی است که متأسفانه امروزه بعضاً شاهد آن هستیم.
بر خود لازم دیدم که در همین راستا نکاتی را حضور فعالان این عرصه به ویژه عزیزانی که نسبت به بنده لطف دارند عرض نمایم.
یکی از موارد و مباحث مطروحه در شبکه های مختلف و متعدد مجازی شهرستانهای 4گانه بحث انتخابات بوده و هست.
انتخابات تمام شد و اکنون می بایست فرای رقابت، مباحث، حواشی و اتفاقات انتخابات، در فکر توسعه دیارمان باشیم و با ضرس قاطع اعلام می کنم که جز توسعه ی کهگیلویه بزرگ هیچ اندیشه ای ندارم.
کشمکش ها، درگیری ها و بداخلاقی های مجازی آزارم می دهد و ضمن اعلام و ابراز ارادت به همگان به ویژه عزیزانی که نسبت به بنده لطف و محبت دارند متواضعانه استدعا دارم که به هیچ وجه به چنین مباحثی دامن نزنند و حتی احیاناً مشاهده شدکه مورد مؤاخذه و خدای ناکرده هتک حرمت قرار گرفته ام نه تنها انتظار دفاع و یا مقابله به مثل از هیچ کس ندارم بلکه در کمال آرامش، نویسنده ی مطلب را نیز بخشیده ام.
انتظار مؤکدی که از همه مردم، فعالان عرصه مجازی، خاصه بزرگوارانی که به خادم خودشان لطف دارند این است که: علاوه بر رعایت کامل مواردی که ذکر کردم ضمن استفاده صحیح، مطلوب و بهینه از فضای مجازی، رعایت نکات بهداشتی، درمانی، کمک به همدیگر، عمل به توصیه ی پزشکان، متخصصان، مسئولان امر و انجام دستورالعمل های صادره جهت مبارزه و ریشه کنی ویروس کرونا را به جد در زندگی خود داشته باشند تا به فضل پروردگار از این مرحله به خوبی عبور نماییم و شاهد نشاط و شادمانی همدیگر باشیم ان شاءالله.
99/1/14
                       عدل هاشمی پور

                    ارادتمند و خادم مردم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
موحد کلا انتخابات را با سرمایه گذاری روی فضای مجازی و همین بداخلاقی ها برد ، کجایی سردار ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار