برخی شبکه‌های معاند به‌طور هماهنگ برای ایجاد اضطراب و نگرانی در میان مردم اخبار کذبی در مورد بازگشت کارگران چینی به گچساران و شیوع کرونا در این شهرستان را منتشر کردند که مشخص شد این شایعه کذب بوده است.
کد خبر: ۸۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 04 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایرنا نوشت : برخی شبکه‌های معاند به‌طور هماهنگ برای ایجاد اضطراب و نگرانی در میان مردم اخبار کذبی در مورد بازگشت کارگران چینی به گچساران و شیوع کرونا در این شهرستان را منتشر کردند که مشخص شد این شایعه کذب بوده است.

شایعه:شبکه‌های معاند اخباری در مورد بازگشت کارگران چینی به گچساران و شیوع کرونا در این شهرستان را منتشر کردند.
تکذیب شایعه:با بررسی رسانه ها مشخص شد این شایعه کذب بوده و پیش از این، در هفته اول اسفند ۱۳۹۸ خورشیدی نیز منتشر شده و توسط مسئولان پاسخ داده شده است. همچنین مشخص شد که کارگران مذکور از ابتدای شیوع کرونا در کشور چین، اجازه خروج از گچساران را نداشته و در طولانی مدت، در ایران حضور داشته‌اند. علی خوان پایه فرماندار گچساران نیز در همین مورد گفت: کارگران چینی در تاسیسات نفت و گاز شهرستان گچساران حضور دارند که همه این کارگران چینی تست سلامت شده و مشکلی ندارد. همچنین امیر حمزه بازیار دادستان گچساران گفته بود: باتوجه به اینکه از ابتدای بروز بیماری کرونا نیروهای انسانی چینی شاغل در سد در حال ساخت چم شیر گچساران ممنوع الخروج شده اند نگرانی بابت انتقال ویروس کرونا توسط این افراد وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار