کد خبر: ۸۳۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 07 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در روزهای اخیر صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که بیشتر کشورها از جمله ایران را نیز به خود درگیر کرده است. در حالی که ستاد مقابله با این بیماری همه روزه آمار مبتلایان را ارایه می دهد اما رسانه های معاند با فرافکنی و انتشار آمار اشتباه و نادرست سعی در ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت در کشور کرده اند. در این برهه حساس به دستور اماکن همه مکان ها و مشاغلی که در لیست تامین اصلی مایحتاج مردم نیستند،مجبور به تعطیلی موقت شدند.
شایعه: مبتلا شدن تعدادی از کارگران کشتارگاه‌های یاسوج به کرونا 
پاسخ شایعه: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کشتارگاه‌های یاسوج تاکنون در مورد کرونا مشکلی نداشته‌اند و ابتلای کارگران به بیماری کرونا شایعه است.
محمد مهدی بانشی افزود: تاکنون موردی از ابتلای کارگران کشتارگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به بیماری کرونا گزارش نشده است.
وی در مورد کشتارگاه گچساران گفت: تست کرونای برادر یکی از کارگران کشتارگاه گچساران مثبت اعلام شده بود که به دلیل احتیاط و مراقبت بیشتر تا اطلاع ثانوی پلمب شده است.
سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد مطلوب است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. / ایران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
در گچساران که شایعه نبود حتما یاسوج هم حبری بوده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار