پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 62589 تن افزایش یافت؛ با این یادآوری که حال عمومی 3987 تن از مبتلایان که در مراکز درمانی بستری هستند، نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 07 April 2020

 پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 62هزار و 589تن افزایش یافت.


به گزارش «تابناک چهگیلویه و بویراحمد»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای 2089مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، 133 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به 3872 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 27039تن بهبود یافته‌اند و البته 3987تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.
 
وی در ادامه افزود: آمار 62 هزار و 589 مبتلای قطعی به کووید-19 در کشورمان از مجموع 211 هزار و 136 تست که در مجموع 95 آزمایشگاه مورد تایید وزارت بهداشت به انجام رسیده، به دست آمده است.
 

برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، روی نقشه کلیک کنید.
 
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار