حال باید دید در جلسه طرح سوال امروز از شهردار یاسوج ، مسیر معمول طی می شود و 5 نفر اعلام شده در نهایت رای به استیضاح مقدم می دهند و وی باید از شهرداری یاسوج خداحافظی کند یا اتفاق غیر منتظره ای رخ خواهد داد و وی از این استیضاح به سلامت عبور می کند؟!
کد خبر: ۸۳۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 12 April 2020

طی یک سال اخیر با جدی تر شدن انتقادات برخی از اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد نستهن مقدم شهردار یاسوج ، همواره زمزمه های استیضاح و برکناری وی از طرف شورا مطرح بوده است .
برخی خبرهای این روزها مبنی بر حتمی بودن استیضاح و برکناری شهردار یاسوج ،است و آنگونه که اعلام شده است امروز جلسه طرح سوال از مقدم در صحن شورا صورت می گیرد که احتمال استیضاح و برکناری وی بسیار محتمل است.
آنگونه که بارها در مصاحبه های برخی اعضای شورای شهر بوده است ، بحث استیضاح و برکناری شهرداری یاسوج با توجه به عملکرد ضعیف وی و جلساتی که میان اعضای شورای شهر در خصوص این موضوع صورت گرفته است جدی و حتمی است.
برخی از اعضای شورا که همواره به عملکرد مقدم در شهرداری یاسوج انتقاد داشته اند می گویند ، متاسفانه در بسیاری از شاخص های تعیین کننده عملکردی ، شهردار یاسوج بسیار ضعیف بوده است که طی یک سال اخیر با توجه به جلسات متعدد اعضای شورا برای بررسی این عملکرد ، همواره انتقادات جدی و جدی تر شده است.
بارها گفته شده است که شهردار یاسوج به دعوت های مکرر شورا برای حضور در جلساتی که برای پاسخگویی به انتقادات از عملکرد وی تشکیل می شد ، حاضر نشده است و پاسخگو نبوده است.
بحث استیضاح و برکناری دکتر مقدم همواره مطرح بوده است اما با توجه به عدم توافق اعضا برای نتیجه دادن استیضاح این موضوع به بعد موکول می شد.
اما اکنون با توافق بین اکثریت اعضا در خصوص ضعف عملکردی شهردار نهایتا در آخرین نشست 5 نفر از اعضای شورا طی صورتجلسه ای موارد مطرح شده را مکتوب و روز یکشنبه (امروز) 24 فروردین 99 طرح سوال از شهردار در راستای استیضاح ایشان صورت خواهد گرفت.
صورت جلسه نهایی برای استیضاح شهردار به امضای آقایان ، دکتر خوبانی ، اکبری تبار ، دهراب پور ، اکبری و نگین تاجی رسیده است که با در نظر گرفتن شرایط باید گفت استیضاح و برکناری مقدم بسیار محتمل است.
نکته بسیار مهم در خصوص عدم رای به استیضاح و برکناری مقدم به برخی شایعات موجود در خصوص عملکرد شورا است که همواره به نوعی مماشات در خصوص منافع شهر متهم هستند. برخی بر این عقیده هستند در شورای شهر یاسوج برخی اتفاقات غیر منتظره در مواقع حساس از برخی اعضا سر می زند که منافع عمومی در تصمیمات این اعضا را به حاشیه می برد .
حال باید دید در جلسه طرح سوال امروز از شهردار یاسوج ، مسیر معمول طی می شود و 5 نفر اعلام شده در نهایت رای به استیضاح مقدم می دهند و یا اینکه وی می تواند اعضا را متقاعد کند و یا اینکه اتفاق غیر منتظره ای رخ می دهد و برخی از اعضا پا بر منافع عمومی می گذارند و رای بر ابقاء مقدم می دهند؟!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار