مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها منطقه سه کشور گفت: ۲ هزار بسته معیشتی شامل کالاهای ضروری روزانه میان بیماران کرونایی نیازمند استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 14 April 2020

مدیر خیریه آبشار عاطفه‌ها منطقه سه کشور گفت: ۲ هزار بسته معیشتی شامل کالاهای ضروری روزانه میان بیماران کرونایی نیازمند استان توزیع شد.

سید آرش حسین نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این بسته های معیشتی که از روزهای نخستین وقوع بیماری در شهرستان های مختلف مازندران آغاز و تا روز گذشته که توزیع این بسته ها در شهرستان آمل ادامه داشت.

وی ادامه داد : ارزش ریالی هر یک از این بسته های معیشتی حدود ۲ میلیون ریال است که با کمک‌خیران و پرداخت هزینه این اقلام خریداری و میان بیماران نیازمند توزیع شد .

به گفته مدیر خیریه آبشار عاطفه ها منطقه سه کشور برای توزیع این بسته های حمایتی اسامی بیماران بهبود یافته کرونایی از بیمارستان گرفته شد و بعد مشخص شدن نیازمندان آنهایی که زیرپوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نبودند به آنها این بسته ها داده شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت های این موسسه خیریه تنها به تهیه و توزیع بسته معیشتی خلاصه نشده است گفت : در این ایام کرونایی یک هزار و یکصد بسته شوینده در مناطق شرق مازندران توزیع شد و بیش از ۲ هزار بسته شوینده نیز کار توزیع آنها در بابل انجام شد .

حسین نژاد اضافه کرد : همچنین تولید و توزیع ۱۶۰ هزار عدد ماسک نیز توسط آبشار عاطفه ها در مازندران انجام شد و این روند فعالیت برای کمک به بحران کرونا همچنان ادامه دارد .

وی با اشاره به حوزه فعالیت آبشار عاطفه ها در منطقه سه کشور شامل استان‌های مازندران ، گلستان ، سمنان ، اردبیل ، تبریز و کردستان گفت: در دیگر استان های زیر مجموعه این منطقه نیز اقدامات اینچنینی در حال انجام است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار