فرمانده انتظامي استان کهگيلويه وبويراحمد از دستگيري سارقان حرفه اي سابقه دار با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کهگيلويه خبر داد  .
کد خبر: ۸۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 25 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" مهدی انصاری" اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت متوالي وسايل داخل خودرو، منزل، مغازه و اماکن خصوصي در سطح حوزه استحفاظي شهرستان کهگيلويه، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتري ۱۲ آن فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي و گشت زنی های هدفمند،  سه سارق آزاد شده از زندان را شناسايي و یکی از آنان را حين سرقت در يکي از روستاهاي شهرستان کهگيلويه دستگير کردند.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي اوليه به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و مغازه و دکه هاي داخل شهر و اماکن خصوصي با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مأموران طي عملياتی غافلگيرانه در همان روز  هر دو متهم دیگر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد در پايان با اشاره به این که متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه جرایم موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار