آنگونه که برخی منابع آگاه گفته اند ، این میهمانی به دعوت یکی از منتخبین مجلس یازدهم که در صدد تشکیل فراکسیون زاگرس نشینان است انجام شده است. در خصوص این نماینده منتخب همچنین آمده است که وی حاشیه های زیادی برای تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس یازدهم داشت.
کد خبر: ۸۴۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 02 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از ساعاتی پیش یک خبر و واکنش ها به آن فضای رسانه ها را درگیر کرده است. خبری که بنابر جزئیات آن قرار است یکی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم دیگر منتخبان زاگرس نشین را به یک نشست هم اندیشی برای راه اندازی فراکسیون زاگرس نشینان دعوت کرده است.
آنگونه که برخی منابع آگاه گفته اند ، این میهمانی به دعوت یکی از منتخبین مجلس یازدهم که در صدد تشکیل فراکسیون زاگرس نشینان است انجام شده است.
در خصوص این نماینده منتخب همچنین آمده است که وی حاشیه های زیادی برای تایید صلاحیتش در انتخابات مجلس یازدهم داشت.
وی در ایام تبلیغات انتخاباتی نیز، تبلیغات پرحاشیه ای انجام داد که واکنش های فراوانی را به دنبال داشت.
از موکلین خجالت نمی کشید؟
انتشار این خبر از سوی الیاس نادارن منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با واکنش همراه بود.
وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت در این اوضاع اقتصادی 16 اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده اند! کاری به مخدوش کردن مرزبندی سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمیکشید؟ جواب مدجویان کمیته امداد و نیازمندان را چه می دهید؟
مجلس یازدهم را به مسیر مجلس دهم حرکت ندهید
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور تعدادی از منتخبان مجلس یازدهم تحت عنوان «نمایندگان زاگرس نشین»جهت افطار در یکی از گرانترین هتلهای تهران(هتل اسپیناس) گفت: واقعا شگفت آور است در شرایطی که به دلیل عارضه کرونا مردم از نظر معیشتی به سختی افتاده اند و در حالی که بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند و در زمانی که بسیاری اصناف با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته اند این دعوت چه معنا و‌ مفهومی دارد.
سلیمی اظهار کرد: در شرایطی که افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با ماهی ۱۶۰ هزار تومان زندگی خود را به سختی می گذرانند برگزاری چنین جلسات مجللی مناسب نیست.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منخبین مجلس یازدهم نباید این دعوت مشکوک را قبول کنند افزود: این دعوت‌ها بدون شک موجب تغییر ریل مجلس بعدی خواهد شد.
سلیمی با بیان اینکه بگذارید روحیه مردمی وانقلابی در مجلس حاکم باشد بیان کرد: دوستان یک بار نامه امام علی «ع» به عثمان بن حنیف را بخوانید ، ببینید چگونه حضرت استاندار خود را بخاطر حضور بر سر سفره اشراف توبیخ می کند .
وی خاطرنشان کرد: نگذارید مجلس یازدهم به سمتی حرکت کند که مجلس دهم حرکت کرد .
 واکنش دو پهلوی موحد!
یکی از افرادی که به این موضوع واکنش نشان داد سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس یازدهم است که به نظر می رسد واکنش وی به نوعی دو پهلو بوده است چرا که وی در ابتدا به محل برگزاری نشست انتقاد می کند اما در پایان اعلام می کند که نباید این نشست به بهانه ای برای زیر سوال بردن اصل نشست تبدیل شود.
بنابر این گزارش ،سید محمد موحد، منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از برگزاری نشست منتخبین زاگرس نشین پارلمان آینده در هتل اسپیناس گفت: باید پیگیری شود که دعوت کننده این مراسم چه کسی بوده و ابهامات به وجود آمده در این باره از ایشان پرسیده شود.
وی با بیان اینکه برگزاری نشست منتخبین مجلس فی نفسه کار خوب و پسندیده ای است افزود: اصل تجمع منتخبین زاگرس نشین اشکالی ندارد اما ما به عنوان نمایندگان بخش زاگرس به محل برگزاری این نشست معترض هستیم.
موحد با اشاره به اینکه انتخاب هتل اسپیناس به عنوان یک مکان مجلل برای برگزاری این نشست مناسب نیست، ادامه داد: می توانستند این نشست را در یک مکان معمولی برگزار کنند کسانی که می خواهند نماینده مردمی باشند که این روزها شرایط اقتصادی آنها روشن است نباید در چنین جایی تجمع کنند.
منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی تصریح کرد: بهتر است این نشست بی حاشیه و در جایی غیر از هتل اسپیناس برگزار شود تا برخی به بهانه محل هتل اصل تجمع منتخبان مردم را زیر سوال نبرند.
موحد تصریح کرد: اعتراض به محل برگزاری این نشست درست است اما اگر این بهانه باشد که اصل تجمع مورد تخریب قرار گیرد یک اقدام سیاسی است.
براساس این گزارش استانهای غربی کشور از جمله کهگلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، مرکزی از جمله بخش هایی از استانهای زاگرس نشین هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار