جانشین سپاه فتح استان مطرح کرد:
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم در این ماه مبارک رمضان مردم و مومنین روزه دار دست به دعا بردارند تا هر چه زودتر رزم آور پاسدار حسین احمدی سلامتی خود را بدست آورد .
کد خبر: ۸۴۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 07 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته ، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹ جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری میزبان خبرنگاران فعال استان بود و به برخی از اقدامات این نهاد در مدت زمان شیوع کرونا اشاره کرد.
سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت : در این مرحله توزیع ۷۴هزار بسته معیشتی در دستور کار است.
هزینه هایی که سپاه از پرداخت آن پشیمان نیست / انصاری : مردم یرای سلامتی سروان احمدی دعا کنند + فیلم
 
سرهنگ انصاری افزود: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، ائمه جمعه، کمیته امداد، خیرین، هلال احمر، ورزش و جوانان، بهزیستی، صدا و سیما و رسانه ها روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) همزمان با سراسر کشور اجرا خواهد شد.
وی اظهارکرد: برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه، روغن، خرما و گوشت قرمز از جمله اقلامی است که در این رزمایش توزیع خواهد شد.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این رزمایش تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت تا بسته های معیشتی را به دست اقشار آسیب دیده از کرونا برسانیم.
انصاری تصریح کرد: این اقلام به ارزش هر بسته ۳۲۰ هزار تومان در بین اقشار مختلف آسیب دیده و متضرر ناشی از کروناویروس از جمله کارگران ساختمانی، فقیر، راننده تاکسی و برخی مشاغل دیگر توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱۴ هزار بسته معیشتی بین ۱۱۴ هزار خانوار شناسایی شده در استان توزیع می شود، ادامه داد: ۴۰ هزار بسته در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در این استان توزیع شد و مابقی در مرحله دوم توزیع می شود.
هزینه هایی که سپاه از پرداخت آن پشیمان نیست / انصاری : مردم یرای سلامتی سروان احمدی دعا کنند + فیلم
 
هزینه هایی که سپاه از پرداخت آن پشیمان نیست! / انصاری : مردم یرای سلامتی سروان احمدی دعا کنند
در بخش پایانی این نشست سرهنگ پاسدار انصاری به موضوع مصدومیت یکی از پاسداران جوان سپاه در باشت و در کما بودن وی اشاره کرد و گفت : نیروهای سپاه و بسیج به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات مقابله با شیوع کرونا ویروس در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر امکانات از ظرفیت ماشین آلات کشاورزی از جمله تراکتور  برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها و اماکن استفاده کردند تا خدشه ای به سلامت مردم وارد نشود.
وی گفت: یکی از نیروهای جان برکف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که برای تامین سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا شبانه روز تلاش می کرد رزم آور پاسدار حسین احمدی است که پنجم فروردین 99 در حین انجام ماموریت گندزدایی و ضدعفونی  معابر شهرستان باشت دچار سانحه  شد و متاسفانه  تاکنون در کما به سر می برد.
انصاری ادامه داد : سپاه و بسیج در هر جایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند با تمام توان و قوا وارد میدان می شود و نیروهای این نهاد انقلابی خود را فدایی مردم، انقلاب و ولایت می دانند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم در این ماه مبارک رمضان مردم و مومنین روزه دار دست به دعا بردارند تا هر چه زودتر رزم آور پاسدار حسین احمدی سلامتی خود را بدست آورد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار