در یک اقدام خداپسندانه صورت گرفت
این خبر خیلی زود سر از رسانه های متعدد درآورد که نهایتا با اقدام خداپسندانه و قابل ارزش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نتایج شادی بخشی برای شادی ختم شد.
کد خبر: ۸۴۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱ 09 May 2020
 ۳۱ فروردین بود که ابتدا خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد . این خبر بازنشر پست اینستاگرامی فاطمه گودرزی بازیگر معروف سینما بود که وضعیت بیماری دختر نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی را تشریح می کرد.(پست بازیگر معروف برای کمک به دختر کهگیلویه و بویراحمدی + فیلم )
خانم گودرزی با انتشار فیلمی نوشته بود :این دختر که شادی نام دارد، در روستای قلعه گل زندگی می کند و از ۹ سالگی متوجه شد که شنوایی اش رو به کاهش است و دچار مشکلات روحی شده است و در سن ۱۴سالگی در خواب به کما رفت.
با تلاش خانواده اش در بیمارستان دهدشت و سپس با اعزام به شیراز بستری شد و آن جا متوجه شدند که شادی تنفسش در خواب پایین می رود تا جایی ک لب ها و ناخن هایش کبود می شوند و به دلیل نوع بیماری اش تا به حال موفق به پیدا کردن پزشکی برای معالجه نشده است و اکنون این بیماری روی تکلمش نیز تاثیر گذاشته است.
فاطمه گودرزی با اشتراک گذاشتن این ویدئو سعی بر این دارد که اگر پزشکی می تواند برای شادی کاری انجام شود، به کمک او بیاید، تا هر چه زودتر بتواند به کانون گرم خانواده اش بازگردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
این خبر خیلی زود سر از رسانه های متعدد درآورد که نهایتا با اقدام خداپسندانه و قابل ارزش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نتایج شادی بخشی برای شادی ختم شد.
بنابراین گزارش استاندار کهگیلویه و‌ بویراحمد برای تامین یک باب خانه و هزینه‌های درمان شادی دختر ۱۸ ساله دهدشتی دستور ویژه صادر کرد. 

روابط عمومی و ارتباطات بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت :  در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها مبنی بر ابتلائ دختر ۱۸ ساله دهدشتی ( شادی) به بیماری نادر و ناشناخته ژنتیکی و ناتوانی خانواده وی در تامین هزینه های درمان آن ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا دستور بررسی موضوع و سپس تامین یک باب خانه و هزینه های درمان این دختر خانم را صادر کرده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهشت سروک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
افرین وسپاس از استاندار شایسته وارزشمند استانمان که به یقین چنین عملکردی افتخار ونیک سرشتی بزرگ مردان انسان دوست وباتقواست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار