یادداشت شهروند لنده ای؛
یک سال و اندی از افتتاح رسمی نخستین سایت آموزشی-قهرمانی ورزش های هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد مزین به نام سایت پروازی شهدای شهرستان لنده در روستای شیتاپ محل راه اندازی آن با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی می گذرد.
کد خبر: ۸۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 09 May 2020

یادداشت شهروند- به مجموعه ورزش و جوانان؛ به تنبل گفتند برو تو سایه، گفت سایه خودش می آید! راستی چه خبر از بهشت پروازی سکوی توسعه ورزش شهرستان لنده؟

یک سال و اندی از افتتاح رسمی نخستین سایت آموزشی-قهرمانی ورزش های هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد مزین به نام سایت پروازی شهدای شهرستان لنده در روستای شیتاپ محل راه اندازی آن با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی می گذرد. سایتی که پیش بینی می شد به دلیل ارتفاعات مناسب و موقعیت مکانی و جاذبه های خاص تبدیل به مهم ترین بال توسعه ورزش شهرستان لنده شود و همچنین باعث رونق صنعت گردشگری در چرخه ارزشی-اقتصادی و پرکردن اوقات فراغت و فرصتی فرهنگی برای شناسایی و معرفی ظرفیت های این شهرستان به جهانیان باشد.

سایتی که میتوانست سکوی پرواز ورزش یک شهرستان باشد و متاسفانه اراده ای در مسئولین ورزش و جوانان نمی بینیم

امیدی که چند روزی با پرواز پاراگلایدر سواران ملی در آسمان لنده موجی از نشاط اجتماعی را به همراه داشته بود و حتی گفته می شد این سایت می تواند میزبانی شایسته برای آموزش و برگزاری مسابقات ملی، استانی و روزی جهانی هم باشد، اما...!

خوب است مردم بدانند در گذشته بسیاری از ورزشکاران ملی این رشته مهیج ورزشی بواسطه این نعمت خدادادی، پروازهای بسیاری در آسمان لنده انجام می دادند و با اینکه فقط وظیفه ساماندهی بر عهده ی مسئولین ورزش و جوانان است متاسفانه تا امروز سهم این عزیزان یک تابلوی آهنی بر فراز لنده بود و دیگر هیچ!!

۱-آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم : برای توسعه زیرساختی و خدمات رفاهی ورزش های هوایی و این سایت چرا از ظرفیت عظیم بنیاد علوی استفاده نمی کنید و فرصت ها را مغتنم نمی دانید؟

۲- مسئولین ورزش و جوانان در گذشته اشاره داشتند، برنامه ریزی در خصوص میزبانی گسترده و آموزش ورزش های پروازی صورت خواهد گرفت اما چرا فقط یک تابلو آهنی زنگ زده از تحقق برنامه هایتان مستند باقی مانده است؟

۳-شما در این سایت پیش بینی چندین آلاچیق و سرویس های بهداشتی را برای شروع اولیه وعده دادید اما آیا واقعاً آنچه شایسته جوانان و قاطبه مردم لنده بود را در این زمینه تاکنون انجام داده اید؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
لنده مدیر ورزش نداره
شهروندورزشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
با سلام و احترام
این ورزش یک ورزش کاملا تخصصی ، فنی است که نیاز به آموزش های پیشرفته دارد و بعلاوه اینکه ابزار و امکانات گران قیمت هزینه بر لازم دارد و دایره شمول آن افراد معدودی می تواند باشد . بهتر است به جای آن به ورزش های دیگری که امکان اجرای آنها و زمینه حضور بسیاری از جوانان فراهم است پرداخته شود ‌ .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار