استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک
کلانتری : قبل از انتخابات برای ما و مدیرانمان هیچ فرقی نداشت که نام چه کسی به عنوان پیروز از صندوق رای بیرون می آید .اکنون هم برای ما مهم نیست که چه کسی پیروز انتخابات بوده است فقط این عزیزانی که با رای مردم انتخاب شده اند ، سعی کنند نماینده و خدمتگذار خوبی برای موکلین خود باشند.
کد خبر: ۸۴۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ 10 May 2020

بی شک یکی از بی حرف و حدیث ترین انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به دور یازدهم مجلس است چرا که تقریبا هیچ حاشیه ای متوجه برگزار کنندگان مبنی بر استفاده از موقعیت خود به نفع کاندیدایی خاص مطرح نبود.
اما دلیل این سلامت انتخابات مجلس یازدهم چه بود ؟ و چرا کمترین تنش ها در این انتخابات بوجود نیامد ؟ جواب این سوال بسیار ساده است ! مدیریت خوب حسین کلانتری بر انتخابات ! حتی برخی بر این عقیده اند که اولین ماموریت مهم و حیاتی برای حسین کلانتری در کهگیلویه و بویراحمد ، برگزاری انتخابات سالم تعریف شد که باید گفت وی در انجام این مهم موفق بوده است.
اما کلانتری از ابتدای ورد به استان تا روزهای قبل از برگزاری انتخابات یک اصل بسیار مهم را رعایت کرد و آن هم اصل بی طرفی بود . کلانتری ضمن رعایت بی طرفی خود و معاونینش ، تذکرات بسیار جدی هم به فرمانداران و بخشداران و حتی دیگر مدیران داده بود که در صورت جانبداری از طرف آن ها با استفاده از امکانات یا جایگاه دولتی به نفع یا بر ضرر کاندیداها با آن ها به شدت برخورد خواهد کرد. 
اما در کنار همه تذکرات و توپ و تشرها ، کلانتری یک قول ویژه هم به مدیران خصوصا فرمانداران داد و گفت : پس از انتخابات و مشخص شدن منتخبین ، با تمام توان از مدیرانی که به سلامت انتخابات کمک کرده اند ، حمایت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که این مدیران قربانی عدم حمایت خود از کاندیداها در زمان قبل از انتخابات شوند.
انتخابات تمام شد و منتخبین هم مشخص شدند . خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از استاندار موضوع وعده داده شده به مدیران را مطرح کرد و ابتدا از وی پرسید آیا از مدیران مسئول اجرای انتخابات در مناطق مختلف استان رضایت داشته است که وی اظهار کرد از عملکرد انان رضایت کامل دارد .
کلانتری در ادامه با ارائه توضیح مختصری از روند برگزاری انتخابات ، افزود : شاید بی سابقه باشد که انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد اینگونه بی دردسر برگزار شده باشد . چرا که ما حتی یک شکایت و یا تقاضای بازشماری حتی یک صندوق را نداشته ایم.
وی ادامه داد : دست اندرکاران ما در همه مناطق به تکلیف خود به نحو احسن عمل کردند و از همان ایتدا نشان دادند برای ما هیچ فرقی ندارد که نام چه کسی به عنوان پیروز از صندوق رای بیرون می آید .
کلانتری گفت : اکنون هم برای ما مهم نیست که چه کسی پیروز انتخابات بوده است فقط این عزیزانی که با رای مردم انتخاب شده اند ، سعی کنند نماینده و خدمتگذار خوبی برای موکلین خود باشند.
وی در خصوص قولی که برای حمایت از مدیران خصوصا فرمانداران و مجریان انتخابات در زمان قبل از انتخابات داده بود ، گفت : من بر قول خود پایبند هستم و از مدیرانی که رضایت داشته ام حتما حمایت خواهم کرد .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تغییر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
فرمانداران باید تغییر کنند تغییر ندهی تغییرت می دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار