طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، مدیرکل جدید آموزش فنی حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۸۴۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 12 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا، در حکم علی اوسط هاشمی خطاب به خانم فاطمه اسدی بعنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید .
انتظار می رود با بکارگیری توانمندی ها و تجارب خود و برقراری ارتباط مستمر، ضمن هماهنگی و تقویت تعاملات بین معاونت ها و ادارات ستادی، مراکز تابعه، آموزشگاه های آزاد و نیز ارتباط موثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اولویت‌های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده پژوهی و مدل‌های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاههای آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روز افزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نمائید همچنین با رعایت اصل قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
 امید است با توکل به خداوند منان و سرلوحه قرار دادن کاربست درایت و تدبیر در انجام وظایف محوله گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.
گفتنی است که خانم فاطمه اسدی ۴۴ ساله و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، پیش از این رئیس آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گچساران بود.
اسدی جانشین فرج اله راد شد که از هفتم تیر ماه سال ۹۳ مسئولیت آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار