کد خبر: ۸۵۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 15 May 2020

راه اندازی مجدد تمام ایرلاین ها به مقصد کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی

تایناک/در راستای صیانت از سلامت مسافران و ساکنین جزیره کیش راه اندازی مجدد تمام ایرلاین ها به مقصد کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شد و همه ایرلاین ها موظف به رعایت پروتکل های ابلاغ شده هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، نشست هم اندیشی مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی کشور با محوریت راه اندازی مجدد پروازها با حضور فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار شد.

 سید علیرضا علوی رضوی در ابتدای این نشست بر لزوم اهمیت آغاز فعالیت ایرلاین ها به مقصد کیش از شنبه ۲۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: راه اندازی مجدد پرواز ها به مقصد کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از سلامت مسافران، ساکنین جزیره کیش و رونق اقتصادی انجام می شود و تمام ایر لاین ها موظف هستند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

علیرضا بابایی دستیار ویژه مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش بر ضرورت تحقق شعار “ما مراقبتان هستیم” به اهم اقدامات فرهنگی و رعایت پروتکل های بهداشتی در هواپیمایی کیش اشاره داشت و عنوان کرد: در راستای  اعتماد سازی مسافران ضدعفونی کابین پرواز، ارایه دستکش، ماسک و پیکسل های فرهنگی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمام قسمت های عملیات پروازی، تب سنجی تمام مسافران، تامین امنیت پزشکی پرسنل و گروه کرو و رعایت دستورات سازمان هواپیمایی کشوری و جهانی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت بود.

بابایی از صدور مجوز پرواز ایرلاین‌ها خبر داد و افزود: تصمیمات در ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته می شود و تا کنون با کم تر از یک سوم ظرفیت ناوگان هوایی کشور پروازها انجام شده است و با توجه به بیش از ۷۰ درصد کاهش مسافر؛ تمام هزینه بلیط های کنسلی نوروز و بعد از آن را به مسافران پرداخت شده است.

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور با بیان این که باید پاسخ دقیق، درست و صادقانه به مردم بدهیم و تمام شیوه نامه ها را رعایت کنیم عنوان کرد: در حال حاضر تمام پروازها با هدف پشتیبانی انجام می شود و جنبه اقتصادی ندارد، اما باید تلاش کنیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی ظرفیت بیشتری از پروازها با حفظ صیانت از سلامت مسافران و ساکنین کیش برقرار شود.

همچنین در ادامه این نشست فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی کیش و عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هوایی ایران بر اهمیت حفظ ثبات حاکم بر جزیره کیش با رویکرد تصمیم گیری های صحیح در حوزه فرهنگ و رسانه تاکید داشت و گفت: حضور تمام مدیران روابط عمومی در طول پرواز این امکان را فراهم می کند که شرایط سفر را به خوبی رصد و با اطلاعات جامع و کافی نسبت به فعالیت های فرهنگی اقدام کنند و موضوع سلامت ساکنین جزیره کیش و سفید بودن این منطقه را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: باید طبق استاندارد ایکائو تنها از ۲۵ درصد ظرفیت خود تا پایان سال ۲۰۲۰ استفاده کنیم.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ایرلاین ها گفت: با آغاز فعالیت ایرلاین ها به مقصد کیش باید کنترل و نظارت های بهداشتی در پروازها با جدیت تمام دنبال شود و با افزایش اقدامات فرهنگی بتوانیم رعایت پروتکل های بهداشتی را فرهنگ سازی کنیم.

پورعلی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش هست تا قوانین بهداشتی بصورت دقیق رعایت شود تا معیشت و اقتصاد همه مردم به خطر نیافتد و در این راستا از کمک سازمان هواپیمایی کشور نیز بهره لازم را خواهیم برد.

در پایان این نشست سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن توجه به نظرات مدیران روابط عمومی ایرلاین ها با تاکید بر این موضوع که جزیره کیش در این ماه ها استاندارد های بهداشتی را افزایش داده و با هم فکری و رعایت قواعد و شیوه نامه ها در مهار و کنترل کرونا موفق بوده ابراز امیدواری کرد که با گشایش پروازها و نظارت و کنترل همه جانبه این روند حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار