تجدید میثاق روابط عمومی ها با شهدا
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه ما به روابط عمومی ها نگاه امنیتی نیست گفت: من از طرف وزارت کشور و استانداری کهگیلویه وبویراحمد به روابط عمومی ها خدا قوت می گویم و به فعالیت آنها نمره هجده می دهم.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 18 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و ادارات کل و سازمان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته روابط عمومی به همراه معاون استاندار و مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار  در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف اجرایی استان با بیان اینکه روابط عمومی ها عاملان اعتماد سازی بین مردم و نظام هستند گفت: روابط عمومی ها باید در پاسخ گویی، گسترش مناسبات اجتماعی، تقویت اعتماد و سرمایه های اجتماعی که مردم هستند نقش آفرینی کنند.
 
احد جمالی در این مراسم  گفت: دولت‏ ها از طریق پاسخ گویی شفاف و مسئولانه می ‏توانند پایه ‏های اعتماد عمومی را تحکیم نموده و با تقویت این سرمایه‏ اجتماعی از پشتوانه‏ مردمی خود برخوردار باشند.
جمالی با اشاره به اینکه، فرهنگ و استراتژی غالب دنیا امروزه گفتمان و تعامل عقلانی و نظامند است افزود: دولت‏ها در تعاملات داخلی و بین ‏المللی خود به ایجاد کننده چنین استراتژی نیاز دارند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها جایگاه نخبگانی و هوشمندسازی را دارند که ارتباط دهنده بین مدیران و مردم هستند گفت: بقا و دوام دولت‏ها تا حد زیادی وابسته به میزان برخورداری سرمایه های اجتماعی است که نقش ارزنده ای می توانند ایفا کنند.
احد جمالی با اشاره به نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام «ارتباطات و روابط عمومی» و تبریک این روز گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای اکوسیستم سیاسی خاص مناسبات عشیره ای، قومی و قبیله ای که نماد مشارک مردم را در انتخابات به عنوان اولین مشارک در کشور رقم زد.
وی تصریح کرد: در این مشارکت  نقش ارزنده مردم که بالاترین سرمایه اجتماعی در انتخاباتی که آبروی نظام است را دیدیم و این موفقیت حاصل نشد الی اینکه شما روابط عمومی ها یکی از ایتم های موفق در این عرصه بودید.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اگر امروز اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری و اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری برتر کشور شده اند نتیجه تلاش و زحمات آنها در اقدامات، وظایف و ماموریت هایی است که به نحو شایسته ای به انجام رسانده اند.
وی یادآور شد: روابط عمومی های استان در رابطه با بیماری کووید-۱۹  نقش خوبی در استان ایفا کردند و نقش آنها در کاهش شیوع بیماری، آلودگی و فوتی در این استان قطعا بی تاثیر نبوده است. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه ما به روابط عمومی ها نگاه امنیتی نیست گفت: من از طرف وزارت کشور و استانداری کهگیلویه وبویراحمد به روابط عمومی ها خدا قوت می گویم و به فعالیت آنها نمره هجده می دهم.
تجدید میثاق روابط عمومی ها با شهدا / نمره ای که معاون سیاسی داد! +  گزارش تصویری
 
لزوم فاصله گیری از نگاه سنتی و کلیشه ای
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و‌بویراحمد در این مراسم روابط عمومی را عاملی مهم برای اعتماد سازی افکار عمومی و ایجاد تعامل در جامعه برشمرد و گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی تلاش کنند این اعتماد عمومی به دستگاهها با شفاف سازی و انعکاس درست و صحیح دستاوردها و خدمات حاصل شود.
سید محمد تقوی نگاه سنتی و‌کلیشه ای به روابط عمومی را آسیب زا دانست و گفت: باید تلاش کنیم روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان علاوه بر آشنایی با علم روز و آخرین ترفندهای ارتباطی و اطلاع رسانی ، از نظر تجهیزات و امکانات سمعی و بصری نیز کمبودی نداشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری انعکاس سریع و دقیق عملکرد، دستاوردها و خدمات نظام و دولت را از مهمترین وظایف روابط عمومی ها برشمرد و افزود: در صورت انعکاس شفاف و به موقع دستاوردها و فعالیتهای گسترده استان ،دیگر فرصت طلبان نمی‌توانند با سیاه نمایی و عقده گشایی خدمات دولت و نظام را زیر سوال ببرند.
وی از اجرای چند برنامه مهم در این هفته خبر داد و گفت: در تلاشیم با حمایت استاندار محترم و مسئولان استان جایگاه روابط عمومی ادارات تقویت شود و فعالیتها نیز هوشمند سازی و بر اساس مبانی روز باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار