مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت:معابر شهری اصفهان، از نظر هندسی، برای خطوط «بی آر تی» طراحی نشده و این موضوع، توسعه ایده آل این شبکه در شهر را با مشکلاتی مواجه ساخته است.
کد خبر: ۸۵۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 19 May 2020

قدرت افتخاری با اشاره به توسعه خطوط بی آر تی به صورت شبکه ای در کلان شهر اصفهان اظهار داشت: جانمایی خطوط بی آر تی، بر اساس مطالعات جامع و مصوبات حوزه حمل و نقل و ترافیک تعیین می‌شود و سپس در شورای سیاست گذاری و کمیسیون بررسی و تسهیل طرح‌های شهرداری مصوب خواهد شد و در نهایت شرکت اتوبوسرانی بهره بردار این خطوط خواهد بود.

وی افزود: جانمایی خطوط بی آر تی بر اساس «شبکه خطوط» طراحی شده است و زمانی که این شبکه کامل شد کارآمدی این خطوط بیش از پیش مشخص خواهد شد.

رئیس اتوبوسرانی کلان شهر اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه خطوط بی آر تی در خیابان‌هایی با عرض مناسب و با تعداد خطوط بیشتر اتوبوس جانمایی شود، تصریح کرد: با راه اندازی و توسعه شبکه خطوط بی آرتی حجم مسافران نیز افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه معابر شهری در ادوار گذشته، از نظر هندسی و عرض، برای خطوط بی آر تی طراحی نشده است، بنابراین اجرا و توسعه ایده آل شبکه خطوط بی آرتی با مسائلی همراه است.

افتخاری گفت: هدف شهرداری و حوزه حمل و نقل کلان شهر اصفهان اولویت بخشی به حمل و نقل همگانی است و خطوط بی آرتی در نیل به این هدف نقش مهمی دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار