مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعا بالغ بر ۸ میلیارد تومان از طرف نهادها و خیرین کمک شده است که بالغ بر ۷۰ هزار نفر از بسته های معیشتی، بهداشتی، غذایی و پرس غذای گرم بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۵۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 20 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد "قباد مبشری" افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در دو بعد کمک هایی را به افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان انجام داده که بخشی کمک های نقدی و بخشی دیگر غیرنقدی بوده است.
وی در خصوص کمک های غیرنقدی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۴۳ هزار پرس غذا و حدود ۱۴هزار بسته معیشتی به مددجویان تحویل داده شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طی ۴ مرحله از نهادهای گوناگون و خیرین کمک های نقدی دریافت کردیم که قریب به ۲ میلیارد تومان از این کمک ها به حساب ایتام واریز شد.
مبشری ادامه داد: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این کمک ها را به حساب حدود ۸ هزار نفر از کارگران فصلی که شغلشان در این زمان دچار آسیب شده واریز کردیم.
وی خاطرنشان کرد: قریب به ۵۰۰ میلیون تومان را نیز به بسته های بهداشتی برای ۵ هزار نفر از بیماران صعب العلاج، افراد بالای ۸۰ سال اختصاص داده و بین این افراد تقسیم کردیم.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جهت کمک به آسیب دیدگان ناشی از کروناویروس مجموعا بالغ بر ۸ میلیارد تومان از طرف نهادها و خیرین کمک شده است که بالغ بر ۷۰ هزار نفر از بسته های معیشتی، بهداشتی، غذایی و پرس غذای گرم بهره مند شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار