وزیر بهداشت گفت: پیش بینی اولیه ما که می‌گفتیم این ویروس ناخلف است و با اجداد خود هیچ شباهتی ندارد صحیح بود چرا که ما خیزهای جدیدی از بیماری در استان‌های گرمسیر را مشاهده می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 20 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی مقابه با کرونا گفت: در استان خوزستان اوضاع مطلوب ما نیست امیدواریم در این هفته سیر کاهنده داشه باشیم.

وی ادامه داد: با استانداران همجوار استان خوزستان یعنی استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد صحبت کرده‌ایم و هشدارهای لازم در خصوص شیوع مجدد بیماری را به آنها داده‌ایم چراکه در فصل گرما برخی از اهالی خوزستان به این مناطق کوچ می‌کنند بنابراین استان‌ها باید از آمادگی لازم برخوردار باشند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مواردی را در سیستان و بلوچستان در روستای نجف‌آباد خاش مشاهده کریم که زنگ خطری را برای ما ایجاد کرد و اقدامات لازم نیز در حال انجام است.

نمکی تصریح کرد: پیش بینی اولیه ما که می گفتیم این ویروس ناخلف است و با اجداد خود هیچ شباهتی ندارد صحیح بود چرا که ما خیزهای جدیدی از بیماری در استان‌های گرمسیر را مشاهده می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار