با توجه به حساسیت های موجود در عرصه انتخابات و خبرهای لحظه ای و همچنین خبرهای رسمی و غیر رسمی در این خصوص،سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد با تمام تلاش سعی در ارائه اینگونه خبرهایی که گاها به خوبی در فضای مجازی پوشش داده نمی شوند،را دارد
کد خبر: ۸۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 30 August 2015
با توجه به حساسیت های موجود در عرصه انتخابات و خبرهای لحظه ای و همچنین خبرهای رسمی و غیر رسمی در این خصوص،سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با تمام تلاش سعی در ارائه اینگونه خبرهایی که گاها به خوبی در فضای مجازی پوشش داده نمی شوند،را دارد.
ضمن اینکه مخاطبان خود می توانند به عنوان یک خبرنگار شنیده های رسمی و غیر رسمی را جهت ارائه به دیگر مخاطبان چه از طریق گزینه تماس با ما ،چه از طریق نظر(کامنت) گذاشتن بر روی خبر ،ما را در خبر رسانی دقیق تر یاری نمایند.
تصمیم عجولانه باعث استعفای برخی از اعضای مجمع شده است
کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد و دنا با بیان اینکه اصلاحات نمادی از آزاد اندیشی ،تفکر خلاق و شایستگی بر خرد جمعی در لایه های مختلف جامعه بوده و خواهد بود  گفت : این نماد برای حضور در این مسیر پر ارزش و دستیابی به اهداف آن ، نیاز به ارج نهادن به تفکرهای اصلاحاتی داشته و دارد.
وی با اشاره به تصمیم مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا اظهار داشت :  این مسئله از دو جهت قابل بررسی است ، اولا" جای بسی تاسف است که عده ای خود را نماینده کل جریان اصلاحات و نماینده افکار مردم این خطه معرفی کرده و قبل از به سرانجام رسیدن نتیجه قطعی تایید صلاحیت لیدر و پیشکسوت اصلاحات منطقه و بدون هماهنگی و حضور ایشان و دیگر پیشکسوتان اصلاحات استان و احترام گذاشتن به آنها و زودتر از آنکه شورای نگهبان نتیجه نهائی اعتراضات را اعلام نماید ، اعلام نظر می کنند.
13روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تصمیم عجولانه باعث استعفای برخی از اعضای مجمع شده است/کاندیدای واحد اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم انتخاب شد / این خبر بروز رسانی می شود....
این کاندیدای اصلاح طلب افزود : این افراد پیشاپیش و دو دستی سوخته شدن لیدر اول اصلاحات را به طرف مقابل و به مرجع رسیدگی کننده اعتراضات تبریک گفته اند ، گویا از قبل منتظر چنین فرصت و حرکتی بوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه اعضاء مجمع بدون مطرح نمودن مهره های اصیل اصلاح طلب تایید صلاحیت شده و بدون شناخت و اجرای اصول صحیح جنبش اصلاحات ، گزینه خود را معرفی کرده اند گفت : مجمع به اصطلاح اصلاح طلب بویراحمد و دنا صرف نظر از عقبه و گذشته کاندیداها همانند دوره قبل صرفا" بر اساس انتخاب بد از بدتر دست به چنین اقدامی زده است .

وی با بیان اینکه این تصمیم عجولانه با واکنش منفی و نارضایتی و استعفای گروهی برخی از همین افراد از مجمع روبرو شده است ، افزود : اعلامیه های سایر تشکلها و احزاب زیر مجموعه این مجمع از یک سو و واکنش منفی گروه کثیری از اصلاح طلبان استان و منطقه به این تصمیم ، تنها بخشی از واکنش ها به این تصمیم عجولانه بوده است .

هاشمی با تاکید بر اینکه همچنان بر اصول صحیح اصلاح طلبی و آرمانهای اصلاح طلبی خود پایبند بوده و خواهد بود ، تصریح کرد : همچنان منتظر تایید نهایی فرد اول اصلاحات این حوزه انتخابیه خواهد ماند .

کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد و دنا گفت : در تمام سخنرانیها و بیانات خود با مردم واقع بین منطقه ، دست از امیدوار نمودن آنها برای تایید شدن سید باقر موسوی و منتظر ماندن برای حضور در انتخابات پیش رو بر نخواهم داشت .

وی افزود : پس از مشخص شدن نتایج نهایی اعتراضات تایید صلاحیتها در 27 بهمن ماه ، از تصمیم و خرد جمعی پیشکسوتان اصلاح طلب و شخص آقای موسوی و دیگر فعالان منصف اصلاح طلب و معتمدین و نظر مردم تبعیت خواهم کرد.

هاشمی با بیان اینکه بر خلاف برخی که به جهت منافع شخصی ، اصلاح طلبی را پیشه خویش قرار داده اند ، تابع تصمیم بزرگان اصلاحات استان خواهم ماند تاکید کرد : تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات باقی خواهم ماند و اندیشه و خرد جمعی تمامی بزرگان اصلاح طلب را سرلوحه کار خود قرار می دهم .

موحد و هدایت خواه کنار هم

نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با استاندار شرکت کردند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، موحد و هدایت خواه با یکدیگر وارد استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

hdait


افتتاح ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی در باشت
 با حضور روحانیت، جوانان، احزاب و اقشار مختلف مردم، ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در باشت افتتاح شد.
بنا بر این گزارش، حجت الاسلام ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت به سمت رئیس این ستاد انتخاب شد.
فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از بامداد روز پنج شنبه در استان‌های کشور آغاز شده است.
بر اساس ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، این تبلیغات ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.
داوطلبان این دور از انتخابات در روز ششم اسفندماه ممنوعیت تبلیغات دارند و در روز هفتم اسفندماه، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۷۱۴۱۶
کاندیدای واحد اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم انتخاب شد
عضو مجمع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: "ستار هدایتخواه" کاندیدای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم شد.
علی محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: تمامی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یک ساز و کار مناسب به این نتیجه رسیدند که در انتخابات پیش‌رو در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از "ستار هدایتخواه" نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.
وی عنوان کرد: تمامی اصولگرایان با تمام توان از "هدایتخواه" حمایت می‌کنند و امیدواریم اصولگرایان در این رقابت پیروز میدان باشند.
دبیر حزب موتلفه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح چگونگی ورود هدایتخواه به عرصه انتخابات، گفت: اصولگرایان بعد از انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی نشست‌های را به طور مستمر برای اتحاد و همگرایی بیشتر برگزار می‌کردند.
دانشی تصریح کرد: سال گذشته بعد از اصرارهای فراوان از ستار هدایتخواه برای حضور در انتخابات مجلس دهم و عدم پذیرش وی تصمیم گرفتیم در بین افراد توانمند دیگر جریان اصولگرایی که برای این مهم اعلام امادگی کرده بودند یک نفر را به عنوان نامزد این جریان انتخابات کنیم.
وی ابراز کرد: بعد از طراحی ساختارهای مختلف برای انتخاب کاندیدای واحد به نتیجه نرسیدیم به طوری که در افکار عمومی می‌گفتند اصولگرایی دچار انشقاق شده و دیگر قابل جمع کردن نیست.
عضو ارشد مجمع اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود تلاش‌های فراوان از سوی اقشار مختلف مردم، اصولگرایان در مرکز و استان "ستار هدایتخواه" همچنان از پذیرفتن این مهم اجتناب می‌کرد تا اینکه در روز ثبت نام فشارها بیشتر شد و در واپسین ساعت ثبت نام وی برای ثقبت نام اقدام کرد.
دانشی افزود: مهمترین دلیل پذیرفتن هدایتخواه برای ثبت نام در انتخابات فشارهای مردمی و جلوگیری از انشقاق در جریان اصولگرایی بوده و تمامی موارد مطرح شده در این زمینه کذب است.
وی با اشاره به اینکه هدایتخواه از چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی و از تاثیرگذارترین نمایندگان مجلس ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است، عنوان کرد: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با گرایش‌های مختلف فکری از حضور هدایتخواه استقبال کرده و وی را همراهی می‌کنند.
دانشی رسانه‌های را به رعایت اخلاق و تقوا دعوت کرد و افزود: کذب گویی برای خوش خدمتی به برخی افراد و گروه‌ها مذموم و محکوم به شکست است و البته مردم فهیم و انقلابی خوب این مسائل را تحلیل می‌کنند و به طور حتم جواب عکس می‌دهد.

دیدار فولادی وندا با تیره های عربلو و بندلی

کبنا نیوز:علی فولادی وندا کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت با تیره های عربلو و بندلی دیدار و گفت و گو کرد.

Foladi (1)
اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی در دنا معرفی شدند
به گزارش سفیر دنا طی جلسه ای که با حضور معتمدین و ریش سفیدان شهرستان دنا برگزار شد اعضای ستاد و رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در شهرستان دنا انتخاب شد.
حجه السلام سید جواد غفاریان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت:طی جلسه ای که با حضور اقشار و گروههای مختلف فکری و سیاسی برگزار شد رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در شهرستان دنا انتخاب شدند.
غفاریان با بیان اینکه ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی با حضور اقشار مختلف برگزار شد ابراز داشت:روسای ستاد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از طیف های مختلف عضو ستاد مرکزی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد در شهرستان دنا هستند.
وی ابراز داشت:آقایان سردار جعفری رئیس ستاد آقای هدایتخواه ،ایرج منصوری رئیس ستاد انتخاباتی آقای زارعی ،ریحان پاکباز رئیس ستاد انتخاباتی آقای بهرامی و آقای نیرومند رئیس ستاد انتخاباتی آقای روشنفکر به عنوان اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی انتخاب شده اند.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی اظهار کرد:در آخرین جلسه حامیان آیت الله ملک حسینی حجه السلام حمید تقی زاده ، خسرو رسولی ، زاهد زابلی ، خسرو رهامی ، عمران شکیبایی،محسن نجفی،حجه السلام یعقوبی ،آقای آشنا،علی قربون صیادی،آقای صابری،آقای مرادیان،فضل الله عمادی ،آقای حسنی و علی میرزا عسکر پور به عنوان اعضای کمیته های مختلف وی در شهرستان دنا انتخاب شدند.
غفاریان با اشاره به اینکه سعی شده است در انتخاب اعضای کمیته ها از متعمدین همه نقاط شهرستان استفاده شود خاطر نشان کرد:مراسم افتتاح دفتر آیت الله ملک حسینی روز شنبه راس ساعت 2:30 دقیقه در مرکز شهرستان دنا واقع در خیابان دنا برگزار می شود.
وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم پای صندوقهای اخذ رای به فقاهت ،شجاعت،صداقت و نگاه ویژه حضرت آیت الله ملک حسینی نسبت به مردم شهرستان دنا و فرهنگ غنی این مرز و بوم اشاره کرد و خاطر نشان کرد:بعد از افتتاح ستاد انتخاباتی آیت الله ملک حسینی ایشان راس ساعت 3:30 دقیقه در نزدیکی محل ستاد خود واقع در خیابان دنا سخنرانی انتخاباتی خواهند داشت.
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ابراز کرد:مراسم سخنرانی آیت الله در شهر پاتاوه نیز در روز یک شنبه 25 /11 / 94 راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و این دو مراسم تنها سخنرانی های آیت الله تا قبل از 7 اسفند انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
کاندید اجماعی اصلاح طلبان25بهمن معرفی می شود
مهندس محمد مسلمی رئیس مجمع اصللاح طلبان کهگیلویه بزرگ در گفت و گویی اظهار داشت:پس از رایزنی های گسترده و جلسات متعدد مجمع و همفکری با همه بزرگان و معتمدین ،متنفذین و جوانان اصللاح طلب شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده انشالله به زودی و در روز یک شنبه ۲۵بهمن ماه کاندید اجماع اطلاح طلبان کهگیلویه بزرگ معرفی می گردد.
وی گفت:نشست مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ  در روز یک شنبه۲۵بهمن ماه برگزار می گردد.
رئیس مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ از صبر،حوصله و متانت همه دوستداران اطلاح طلب و اطلاع رسانی شفاف اصحاب رسانه تقدیر و تشکر نمود.
بهرامی گزینه نهایی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا
عصردنا : یک منبع آگاه از هماهنگی شورای اصلاحات استان کهگیلویه وبویراحمد و نیروهای شاخص این اطیف در تهران برای صدور بیانیه ای در خصوص کاندیدای نهایی حوزه " بویراحمد و دنا "خبر داد.
وی که خواست نامش فاش نشود گفت : شورای اصلاحات استان با 83 رای از یکصد عضو این شورا دکتر " محمد بهرامی " کاندیدای اصلاح طلب " بویراحمد و دنا " را بعنوان کاندیدای نهایی شورای اصلاحات استان در حوزه انتخابیه " بویراحمد و دنا " انتخاب کرد که با برخی مخالفت های درون طیف اصلاح طلب روبرو شد .
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تشریح رایزنی های درون طیف اصلاح طلب برای وحدت بیشتر در حمایت از دکتر " بهرامی " افزود : گفتگوهای انجام شده میان دوستان یاسوج و تهران سبب شد تا اختلاف نظرها به حداقل کاهش یابد .
وی گفت : با کاهش اختلاف نظر ها از امروز روز اصلاح طلبان استان با هماهنگی فعالان این طیف در تهران تصمیم گرفته شد بیانیه ای با هماهنگی همه دوستان در خصوص حمایت همه جانبه از گزینه نهایی اصلاح طلبان " بویراحمد و دنا " بزودی منتشر شود .
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود : این بیانیه در حال تدوین است و برخی دوستان مخالف تصمیم اولیه شورای اصلاحات استان هم پذیرفتند نظر اکثریت را پذیرفته و براساس تعهد تشکیلاتی عمل نمایند .
تاجگردون در محله رادک گچساران به روایت تصویر
15روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/حضور متفاوت موحد در راهپیمایی امروز/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/مصادره روز انقلاب به نفع موحد/ این خبر بروز رسانی می شود....
عدل هاشمی در دیشموک
پایگاه خبری،خبر دیشموک گزارشی از حضور عدل هاشمی در دیشموک بر روی این پایگاه قرار داده است که بنابه این گزارش استقبال از هاشمی گسترده بوده است.
این پایگاه نوشته:چيزي كه امروز و در ديشموك به وضوح ديده شد، اين بود كه حاميان 20 ساله موحد به عدل هاشمي پيوسته و وي را به خانه خود دعوت مي‌كردند.
 به گزارش خبر ديشموك، امروز استقبال پرشور و باشكو از سردار سازندگي در ديشموك صورت گرفت.
امروز سردار عدل هاشمي در ديشموك حضور پيدا كرده و در لحظه حضور ايشان، مردم ديشموك از وي با حضور حداكثري استقبال كردند.
چيزي كه  امروز و در ديشموك  به وضوح ديده شد، اين بود كه حاميان 20 ساله موحد به عدل هاشمي پيوسته و وي را به خانه خود دعوت مي‌كردند.
15روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/حضور متفاوت موحد در راهپیمایی امروز/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/مصادره روز انقلاب به نفع موحد/ این خبر بروز رسانی می شود....
استقبال به حدي بود كه خيلي از گروهها و طوايف به دليل اينكه در برنامه وقت ديدار با سردار هاشمي  را پيدا نمي‌كردند، سخت در صدد رديف كردن برنامه براي دعوت از اين نامزد انتخاباتي بودند.
نكته اي كه حائز اهميت است اين  است كه سردي هوا و بارش شديد برف هم نتواسنت ار حضور پرشور طرفداارن سردار هاشمي جلوگيري كند.
تصاوير زير فقط از برنامه در در خانه در ديشموك بود، وي در ادامه به روستاها و به ديدار طوايف مختلف در گوشه و نقاط ديشموك رفته و در حال ادامه فعاليت هستند.
گفتني است سردار هاشمي به دليل استقبال بي‌نظير امشب را هم در كنار گروه‌ها و طوايف ديگري از مردم ديشموك سخنرني خواهند كرد.
حضور متفاوت موحد در راهپیمایی امروز
به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در حالی که همه حاضرین در راهپیمایی 22 بهمن در حال آماده شدن برای آغاز رسمی این مراسم در میدان مرکزی شهر دهدشت بودند به یکباره سید محمد موحد کاندید حوزه کهگیلویه بزرگ در میان حامیان خود وارد این مراسم شد.
15روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/امید به برخواستن دود سفید از جلسه اصلاحات/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/مصادره روز انقلاب به نفع موحد/ این خبر بروز رسانی می شود....
حامیان موحد با سر دادن شعار های انقلابی موحد را همراهی می کردندو با صدای بسیار بلند شعار هایی که از طرف جایگاه داده می شد را جواب می دادند.
این حضور دسته جمعی که مشخصا از قبل برنامه ریزی شده بود با واکنش های متفاوتی همراه بود و موحد تنها کاندیدی بود که به همراهی طرفداران خود در این مراسم شرکت کرده بود.
حامیان اطراف موحد به حدی او را محاصره کرده بودند و شعار بلند می دادند که خود موحد هم به آن ها تذکر می داد و آن ها را به آرامش دعوت می کرد.
شاید موحد با این حضور دسته جمعی قصد داشت برای رقبای انتخاباتی خود خط و نشان بکشد و بار دیگر خود را گزینه نهایی انتخابات معرفی کند.
سید محمد موحد کاندید حوزه کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم می باشد که تجربه ۲۰ سال نمایندگی مجلس را درکارنامه کاری ونشستن برکرسی مجلس را دارد.

کسی به مجلس برود که بعدا مورد تمسخر قرار نگیرد
هدایتخواه در جمع طایفه محمد صادقی گفت: در مجلس باید یه جایی رفت و کمیسیونی را انتخاب کرد که بعدا مورد تمسخر دیگران قرار نگیریم.
نماینده دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وقتی نماینده‌ای بدون تخصص به یک کمیسیون می‌رود نتیجه این می‌شود که صم و بکم خواهد شد و نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و به همین دلیل مورد تمسخر واقع می‌شود.
وی گفت: امروزه کسانی باید وارد مجلس شوند که بیان و نفوذ کلام و قدرت چانه‌زنی داشته باشند در غیر این صورت حرفی برای گفتن ندارند و مورد تمسخر قرار می‌گیرند.
15روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/امید به برخواستن دود سفید از جلسه اصلاحات/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/مصادره روز انقلاب به نفع موحد/ این خبر بروز رسانی می شود....
مصادره روز انقلاب به نفع موحد
سید علی محمد بزرگواری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود به مناسبت پیروزی انقلاب باز هم نشان داد که چرا وی را نباید یک  سیاستمدار عنوان کرد.
خبرها از مراسم گرامیداشت 22بهمن شهر دهدشت حاکی از زیاده روی بزرگواری در حمایت از سید محمد موحد دارد.در این مراسم که موحد هم حاضر بود سید علی محمد بزرگواری در سخنرانی خود با برشمردن صفاتی برای نماینده خوب که همه هم به محمد موحد مربوط می شد این مراسم را از اصل موضوع دور کرد و به عنوان مبلغی تمام عیار از موحد حمایت کرد.
تاجگردون در جمع بویراحمدی‌های گرمسیر
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به حوزه بویراحمدگرمسیر(از اسپر تا رودبال) سفر کرد و از نزدیک با مردم این منطقه شهرستان گچساران دیدار و گفت و گو کرد.
15روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/امید به برخواستن دود سفید از جلسه اصلاحات/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/مصادره روز انقلاب به نفع موحد/ این خبر بروز رسانی می شود....
امید به برخواستن دود سفید از جلسه اصلاحات
گزارش های غیر رسمی از جلسه اصلاح طلبان طیف منطقیان حکایت از امید به برخواستن دود سفید می دهد.در جلسه شب گذشته اصلاح طلبان تاریخ 94/11/21 در منزل آقای دولتخواه که از ساعت هشت شب آغاز و تا ساعت دو شب به درازا کشید؛ پس از بحث و بررسی فراوان و سخنرانی های کاندیدها؛ در نهایت با تدبیر جمعی از پیشکسوتان اصلاحات و میزبان جلسه ؛ رای گیری جهت معرفی چهار نفر از چهارده نفر کاندیدها ؛ توسط پیشکسوتان انجام گرفت و در نهایت نتیجه آن به شرح زیر اعلام گردید:

1_ نفر اول دکتر منوچهر جوانمردی
2_نفر دوم دکتر علی آرام
3_نفر سوم اسلام خسروی
4_نفر چهارم دکتر بهره بر
ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش
انتخاب محمد بهرامی توسط مجمع اصلاح طلبان در حالی صورت گرفت که واکنشها وجه دیگری به این انتخاب داد. اولین واکنش خروج حزب اسلامی کار از مجمع اصلاح طلبان در اعتراض به این انتخاب بود.
*مشاور سیدباقر: هیچ هماهنگی با موسوی انجام نشد، معرفی کاندیدا بدون نظر گرفتن شاخصه های اصلاح طلبی و همفکری با بزرگان جریان اصلاح طلبی، امری کاملا مردود و مذموم است.
*دکتر ابوذر صالح نسب: معتقدم انتخاب مجمع فضای انتخاباتی شهرستان را به سمت قومیت گرایی شدید سوق خواهد داد. تا اعلام قطعی نتایج همچنان منتظر حضور سید باقر موسوی خواهیم بود.
*نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی: اگر قرار بر انتخاب شخص وابسته به جریان افراطی پایداری باشد، ترجیح می دهیم با کدخدای!! این جریان در استان وارد مذاکره شویم نه مباشر اسبق وی!
بیانیه ندای ایرانیان در رابطه با انتخاب بهرامی

پس از اعلام نام محمد بهرامی به عنوان گزینه مجمع اطلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا، حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای انتخاب یار شفیق هدایتخواه را ننگی دیگر بر صورت اصلاح طلبان دانست.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
اشتباه استراتژیک مجمع اصلاح طلبان بویراحمد و دنا: باید از هدایتخواه هم بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان دعوت می شد.
امروز ننگی دیگر بر صورت اصلاح طلبان نقش بست و زخمهای کهنه اش دوباره نو شد. انتخابی اشتباه برای به انزوا بردن جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا و به نوعی تکروی انتخاب تا قبل از تعیین وضعیت سید باقر موسوی جهان آباد تمکین به نظر شورای محترم نگهبان بود.
چقدر اصلاحات بدبخت زمخت شده و برای اثبات خود مجبور شده به یار شفیق هدایتخواه در ادوار قبل بعنوان اصلاح طلب قرضی رأی دهد.
حزب ندای ایرانیان و ستاد انتخابات این حزب ضمن اعتراض شدید از این انتخاب اشتباه اعلام می دارد کاش مجمع اصلاح طلبان از آقای هدایتخواه هم برای امضاء میثاق نامه جهت معرفی شان بعنوان کاندیدای اصلاح طلب دعوت می نمود و حداقل برای اثبات جایگاه اصلاح طلبی از کاندیدایی با مؤلفه رأی آوری حمایت می نمود.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/ترجیح می دهیم با کدخدای اصولگرایان معامله کنیم نه مباشر سابقش/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/بیانیه ندای ایرانیان در رابطه با انتخاب بهرامی/ این خبر بروز رسانی می شود....
امروزه مواضع آقای هدایتخواه هم کاملا اصلاح طلبی می باشد و نیاز به دعوت از ایشان هم در مجمع بود که با غرض ورزی تعدادی از حاضرین جلسه از ایشان دعوت نگردید.
حزب ندای ایرانیان تحت هیچ شرایطی این انتخاب را نخواهد پذیرفت و به نوعی بی حرمتی به شخص اول اصلاحات بویراحمد و دنا (سید باقر موسوی جهان آباد) می داند.
در همین زمان ضمن اعلام خروج از مجمع اصلاح طلبان بویراحمد تا ۲۷ بهمن منتظر حضور و اعلام نظر سید باقر موسوی جهان آباد خواهد ماند و مطمئناً با انتخاب کاندیدایی اصلح، شکاف و ناپختگی اصلاح طلبان را جبران می نماید
نیکبخت در میان فرهنگیان و دانشجویان
شامگاه امروز محمدرضا نیکبخت با دعوت فرهنگیان و دانشجویان بویراحمد و دنا در جمع آنها حضور یافت.
در این نشست که گروه های مختلف دانشجویی و فرهنگیان حضور داشتند محمد رضا نیکبخت با تبیین ارزش های انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب ثمره خون ها و مرارت هایی است که طی سالیان متمادی آزادی خواهان و اقشار مختلف مردم متمحمل شدند.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/ این خبر بروز رسانی می شود....
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ثمرات اصلی انقلاب اسلامی استقلال و خودکفایی است و به همین خاطر باید تلاش کنیم تا این دستاورد عظیم حفظ و اشاعه یابد.
وی بیان کرد: میدان دادن به دانشگاهیان و اقشار فرهنگی از اصلی ترین ارکان استقلال و خودکفایی ایران اسلامی است به همین منظور باید با میدان دادن به دانشگاهیان وچرخش نخبگان به توسعه و رشد جامعه در حوزه های مختلف سرعت دهیم.
نیکبخت با بیان اینکه استفاده از سلایق مختلف و نیروهای توانمند به نوبه خود می تواند به پیشرفت جامعه کمک کند تصریح کرد: نگاه حذفی و تک روی نه تنها کارایی نخواهد داشت که به حاشیه رفتن نخبگان نیز منجر خواهد شد.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/ این خبر بروز رسانی می شود....
وی صیانت از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را وظیفه تک تک ملت ایران در هر جایگاه ومنصب دانست و گفت: اقشار دانشگاهی و دانشجویان در این مسیر پیشتاز و طلایه دار هستند.
تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران
دیروز پارک بانوان گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.
به گزارش خبرآوران از گچساران، اتفاقات و حواشی با طعم انتخابات در افتتاح این پروژه شهری فضا و حیط پارک بانوان را ملتهب کرد و تا حدودی شیرینی این افتتاح را به تلخی کشاند.
شاید استارت و آغاز این حاشیه به نوعی به حضور علی فولادی‌وندا که خارج از کاندیدا بودن یک شهروند عادی به شمار می‌رود به مراسم افتتاح پارک بانوان و نشستن وی در ردیف نخست صندلی‌های پیش‌بینی شده بود، رقم خورد، اعتراض دو نفر از کارکنان شهرداری دوگنبدان به حضور فولادی در ردیف نخست و در پی آن بروز تنش و بحث و گفت‌و‌گو باعث شد تا سرهنگ بمانی مرد شماره یک حاج فولادی نیز به این ماجرا وارد شود، وی در پی دفاع از فولادی برآمده و از افراد متعرض تقاضای آرامش و تمام شدن بحث را کند که این کنش با واکنش شدیدتری مواجه شد؛ در حالی که فضا در حال التهاب بیشتری بود که حضور غلامرضا تاج‌گردون در محل برگزاری مراسم افتتاح و نشستن در کنار فولادی، خوش و بش و صحبت کردن این دو داوطلب باعث آرامش نسبی جو شد تا تاج‌گردون و فولادی در لابه لای برنامه با هم گپ بزنند و بخندند.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/تنش و درگیری های انتخاباتی در گچساران/ این خبر بروز رسانی می شود....
با پایان گرفتن مراسم سرهنگ بمانی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در حال ترک جلسه بود به صحبت پرداخت وی به خبرآوران گفت که طی سخنانی به استاندار از وی تقاضای حفظ حفظ آرامش انتخابات را داشتیم که این برخورد و هم‌قدم شدن با استاندار به مذاق عده‌ای که اطراف نماینده بودن خوش نیامد و تنش بیشتری ایجاد شد.
به گزارش خبرآوران در پی ایجاد تنش در لحظات پایانی خروج مسولان از محل برگزاری جلسه تاج‌گردون در حالی که سعی در آرام کردن جو متهلب شده از برخورد سرهنگ بمانی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشت، همراه با وی سوار بر خودور از محوطه پارک بیرون رفتند.
به هرحال با نگاهی به اتفاقات اخیر و برخی حواشی خاص انتخاباتی در گچساران از جمله شلیک به یکی از کاندیداها و بروز این ناهنجاری‌ها مسئولان باید توجه بیشتری به برقراری آرامش و جلوگیری از برخی التهابات انتخاباتی داشته باشند.

موحد در چرام
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/ این خبر بروز رسانی می شود....

16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/ این خبر بروز رسانی می شود....
حمله هدایتخواه و زارعی علیه همدیگر
به نقل از بویر نیوز، در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه تبلیغات خود را وارد فاز جدیدی کرده اند، بطوریکه در سخنانشان رسما علیه یکدیگر موضع گیری می کنند.
هدایت خواه نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس روز دوشنبه گذشته در سخنانی گفت: "هیچ‌گاه نمایندگی شرکت خصوصی و پیمانکاری نداشته‌ام.
وی در ادامه گفت: به دنبال کار شخصی در انتخابات نیستم و هیچ‌گاه نمایندگی شرکت خصوصی و پیمانکاری نداشته‌ام و همه وقتم را در اختیار مجلس قرار دادم و کار مجلس را هیچ‌گاه تعطیل نکردم.
هدایت‌خواه با بیان اینکه در طول ۴ سال نمایندگی هیچ‌گاه ۶۰۰ پرواز نداشته است، افزود: اگر قرار است ۶۰۰ پرواز در طول نمایندگی داشته باشیم پس چه موقع وقت حضور در مجلس و همچنین رایزنی با وزرا و مسئولان کشوری را برای رفع مشکلات مردم خواهیم داشت.”
اما یک روز بعد غلام محمد زارعی این سخنان هدایت خواه را بی جواب نگذاشت و بیان داشت: "آقایان کمیسیون فرهنگی مجلس را برای راحت طلبی انتخاب کردند.
زارعی-و-هدایت-خواه
زارعی در همایش همدلی و هم زبانی روز سه شنبه در مسجد قبا یاسوج با بیان اینکه آقایان بودجه های فرهنگی را صرف پاتوق های سیاسی کرده اند، گفت: آقایان بجای اینکه به فکر رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشند یادشان رفت که بویراحمد و دنا محروم است.
وی گفت: هدفم از عضویت در کمیسیون صنعت و معدن مجلس فراهم ساختن بستر های اشتغالزایی در حوزه صنعت و معدن بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیدم و این در صورتی است که آقایان برای راحت طلبی به کمیسیون فرهنگی رفته و جزء پاسخگو نبودن به مردم حوزه انتخابیه هیچ ارمغانی بهمراه نداشته اند.
زارعی با بیان اینکه در چهار سال گذشته نوکری ام در مجلس شورای اسلامی برای رفاه مردم بویراحمد و دنا از هیچ کوششی دریغ نکردم، اظهار داشت: برخلاف آقایان که بودجه های فرهنگی را صرف پاتق های سیاسی نمودند بدنبال بازی سیاسی نبوده و نخواهم بود.
نماینده بویراحمد و دنا تاکید کرد: آقایان بدنبال حل مشکلات مردم و مطالبات آنها نبوده اما خوشحالم که بگویم در هفتم اسفندماه حماسه ای دیگری را بخاطر خدمت بی منتم خلق خواهم کرد.
محمد بهرامی گزینه نهایی اصلاحات بویراحمد ودنا شد
به گزارش کبنانیوز در شست شورای هماهنگی اصلاحات استان، بهرامی به عنوان گزینه نهایی این شورا انتخاب شد.
بنابر این گزارش، محمد بهرامی به اتفاق آرا به عنوان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب شد.
DSC_0005
عدل هاشمی در لنده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، امروز ظهر سردار عدل هاشمی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کهگیلویه بزرگ با دعوت قبلی اقشار، طوایف مختلف مردم شهرستان لنده در این شهرستان حضور و با آنان دیداری چهره به چهره داشت.
در این دیدارها عمده مطالبات مردم توسعه شهرستان، اشتغال و رفع نیازمندی های شهرستان لنده و توسعه زیرساخت ها ، عمل گرایی و عدالت اجتماعی بوده است.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/ این خبر بروز رسانی می شود....
دو هم استانی در لیست اصلاح طلبان پایتخت
دکتر وکیلی و دکتر دلاویز از فرزندان استان در  لیست نهایی اعلام شده در فضای مجازی تهران دیده می شوند .برگشت ما اخلاقا صحیح نیست.
16روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/برگشت ما اخلاقا صحیح نیست/ این خبر بروز رسانی می شود....
برگشت ما اخلاقا صحیح نیست
عصر دنا نوشت:در جلسه ای که دیشب با حضور " موحد " برگزار شد تعداد کثیری از همراهان و لیدرهای همیشگی وی با انتقاد شدید از بدعهدی ایشان با میراحمد تقوی ، سردار هاشمی و طرفدارانش به وی اعلام کردند امکان پیوستن مجدد آنها به موحد را ندارند .

وی که خواست نامش فاش نشود افزود : در این نشست به موحد اعلام شد جمع حاضر از یکسال پیش و بنا به توصیه های موکد خود ایشان با سردار هاشمی همراهی کرده و الان امکان برگشتن آنها به سوی موحد عقلا و اخلاقا صحیح نیست چرا که جامعه و مردم چنین افرادی را بخوبی یاد نخواهند کرد و آنها را عهد شکن می نامند .





57 روز مانده به انتخابات
 تشکیل ائتلاف جبهه پایداری کهگیلویه بزرگ
خبرهایی غیر رسمی از تشکیل جبهه پایداری کهگیلویه بزرگ (حزب الله سابق) روز سه شنبه (8 دیماه) در دهدشت حکایت دارد. در این جلسه هسته مشورتی مناطق چهارگانه کهگیلویه بزرگ انتخاب شده و 9 نامزد منتسب به این گروه، نظریات و دیدگاه های خود را ارائه کرده و پس از تضارب آرا و بحث و تصمیم گیری بر سر کلیات، در نهایت میثاق نامه ای به تصویب اعضای هسته مرکزی و نامزدهای جبهه پایداری کهگیلویه بزرگ رسید.
 اسامی نامزدهای حاضر در این نشست:
سیدمجتبی مشیری فرد
حبیب الله پیشوا
سیدمسعود دانشی
فریدون فاطمی زاده
سیدفرزاد نجات نیا
علی دلاور
منوچهر چک نژادیان
در این جلسه که به ریاست حاج سید محمد تقی خبره تشکیل شده بود، کاندیداهای مذکور با امضای میثاق نامه ای، ضمن پیوستن به ائتلاف جبهه پایداری کهگیلویه بزرگ، بر سر انتخاب یک نامزد توسط شورای حکمیت و اعضای هسته مشورتی مناطق شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ به توافق دست یافتند.
طبق گفته های رئیس شورای مشورتی ائتلاف جبهه پایداری کهگیلویه بزرگ، آقایان جمشید عزیزی و غلامعباس مردانی از دیگر نامزدهای ثبت نامی این جبهه بوده ولی به علت مشکلات شخصی و کاری قادر به حضور در نشست نشدند که در طی تماس با شورای حکمیت اعلام نمودند میثاق نامه را امضا و توافق نهایی را مورد پذیرش قرار خواهند داد.
انصراف سیدرضا گنجی پور از حضور در انتخابات کهگیلویه بزرگ
بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا
در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پس از ماهها اصرار فراوان و دعوت کم‌سابقه جمع کثیری از هموطنان و فرهنگیان عزیز، سرانجام تسلیم خواسته ایشان شده و در دیار تاریخی کهگیلویه بزرگ وارد صحنه انتخابات شدم. ضمن درک اهمیت این رسالت خطیر با توجه به مسئولیت اینجانب در مؤسسه دانشگاهی غیرانتفاعی به علت عدم وجود زمان کافی برای تطبیق شرایط شغلی با قانون انتخابات، بدین‌وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره اعلام می‌دارم. بدیهی است انصراف اینجانب به معنای کنار کشیدن از مسئولیت اجتماعی – سیاسی در برابر مردم شریف و قدرشناس نبوده و همچنان در راستای خط و مشی سیاسی گذشته به عنوان یک عضو فعال اصلاح‌طلب در جهت احیای کهگیلویه بزرگ و تقویت جریان اصلاح طلبی کوشا می‌باشم.
اینجانب چالش پیش روی جریان اصلاح‌طلبی را در شرایط کنونی، بخش‌بندی این جریان به دو بخش و یا محدود کردن تعریف آن به اشکال هندسی همچون مثلث می‌دانم که پیامد حتمی آن مخدوش شدن بستر اجماع و انحراف از اهداف متعالی اصلاح طلبانه خواهد بود. بی‌تردید اولی‌ترین طریق پیروزی در انتخابات پیش‌رو را گرد آمدن زیر بیرق اجماع ، همدلی و پرهیز از هرگونه قوم گرایی و البته قرار گرفتن در حلقه گسترده اصلاحات و به‌کارگیری تدبیر و سعه‌صدر می دانم.
از محضر همه دوستان و اقشار مختلف مردم بصیر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ که با انگیزه ارائه خدمت و با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، خواهان حضور اینجانب در عرصه انتخابات بوده و صادقانه اصرار بر این کار داشته‌اند پوزش می طلبم.
سید‌رضا گنجی‌پور
9دیماه1394
دعای جالب کاندید اصلاح طلب در حق اصول گرایان و اصلاح طلبان
مدیر سابق امور فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: پروردگارا  به اصلاح طلبان ما بفهمان که اصولی داریم و به اصولگرایان ما بفهمان که اصلاحات ضرورت دارد.

باقریان عنوان کرد: بنده آماده مناظره با هر کسی در عرصه رقابت چه از طیف اصلاحات یا اصولگرا و یا نمایندگان سابق در هر زمان و مکانی بدون هیچ قید و شرطی هستم.

منطقیان فتنه 88را محکوم کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، محمود منطقیان از چهره های سرشناس کهگیلویه با حضور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در گفتگو کوتاه با پایگاه خبری کهگیلویه اتفاقات و فتنه سال 88 را محکوم کرد.

57روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/انصراف اولین اصلاح طلب/این خبر بروز رسانی می شود....
منطقیان در این گفتگو کوتاه گفت: من در یک جمله می گویم که 9 دی بازگشت به آرامش و قانون و نظم و حمایت از انقلاب است.
وی تاکید کرد:ما هر فتنه ای را در هر لباسی چه در 88 وچه در هر جا و مکانی باشد محکوم می کنیم.

سردار هاشمی :چرام نگین سبز خطه جنوب

سردار هاشمی در بین مردم پرشور چرام این شهر را نگین سبز خطه جنوب خواند و ضمن تبریک میلاد حضرت نبی اکرم اسلام و امام صادق (ع) در رابطه با حماسه ۹ دی گفت: این حماسه ی عظیمی بود که مردم ایران اسلامی خلق کردند. وی اظهار داشت از اول انقلاب تا کنون دسیسه های زیادی علیه انقلاب اسلامی طرح ریزی شد. استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی مثل سایر دسیسه ها با طراحی و استفاده از نیرو های داخلی در حمایت از نیرو های خارجی قصد براندازی نظام را داشت که با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه ایران و رهبری مقام معظم رهبری در نهم دیماه پوزه استکبار به خاک مالیده شد و حادثه رقم خورد که تا نسل ها فراموش نخواهد شد.

سردار هاشمی گفت: دیدبانان بیدار جمهوری اسلامی کوچک ترین تحریکی را با دقت بررسی و پاسخ خواهند داد و انقلابی که خون بهای هزاران شهید و یادگار ایثارگران است تا آخرین نفس صیانت خواهند کرد و هیچ گاه اجازه دخالت به بیگانگان نخواهند داد.

سردار هاشمی در آخرگفت: ما بعنوان سربازان ولایت و در حفاظت از آرمان های امام خمینی و انقلاب تلاش خواهیم کرد و تا آخرین قطره خون خویش جهت صیانت از این نظام همچون سالهای درخشان دفاع مقدس ادامه خواهیم داد.

خبر انصراف من برای تفرقه افکنی است
محمدرضا نیکبخت  در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص)، با اشاره به خبرهای مبنی بر انصراف وی از رقابت انتخابات، اظهار کرد: عملاً ثبت‌نام اینجانب به منزله حضور در صحنه انتخابات بوده است و مصمم‌تر از قبل به فعالیت‌های خود ادامه خواهم داد.
نیکبخت از حضور حداکثری کاندیدا با همه افکار و عقاید جهت برگزاری یک انتخابات پرشور استقبال کرد.
وی هر گونه نشست و رایزنی با طیف خاصی مبنی بر کناره‌گیری یا هر گونه خبر در این خصوص را کذب محض دانست و افزود: اینگونه اخبار با هدف تفرقه‌افکنی مطرح می‌شود.
وی افزود: امیدوارم با احترام به قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور در اسفند ۹۴ باشیم.
کاندیداهایی که در مراسم 9دی شرکت کردند+تصویر
در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور پر شور مردم و مسئولین در مصلی امام خمینی(ره) شهر دهدشت برگزار شده بود تعدادی از کاندیداهای مجلس در حوزه کهگیلویه بزرگ نیز در این مراسم شرکت کرده بودند.
آقایان فاطمی زاده، مصطفی بهره بر، فرشید عزیزی, تقوی, فرزاد نجات نیا، محمود منطقیان، محمد جهان بخش، مردانی، وفایی و نظری در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در دهدشت حضور داشتند.
قابل ذکر است تعدادی از این کاندیداها تنها چند دقیقه ای در این مراسم شرکت داشتند و خیلی زود مراسم را ترک کردند و گویا تنها برای دیده شدن در این مراسم حضور یافتند.


از آقای فرماندار بپرسید
مهدی روشنفکر یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که همزمان با هفته وحدت با حضور در شهر پاتاوه در جمع کثیری از مردم این بخش به ایراد سخنرانی پرداخته بود صبح امروز در حاشیه مراسم یوم الله 9 دی در سی سخت به گفت و شنودی مختصر با خبرنگار سفیر دنا پرداخت.
در این گفت و شنود خبرنگار سفیر دنا با طرح این سوال که آیا اقدام اخیر شما در بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا تبلیغات زود هنگام بوده یا خیر و آیا شکایت مجموعه فرمانداری نسبت به شما بوده یا خیر گفت: این سوال را باید از کسانی پرسید که چنین ادعایی کرده اند و این موضوع پیرامون بنده نیست چرا که 7 الی 8 کاندیدای دیگر هم هستند و معلوم نیست چه کسی مصداق باشد.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نظر خود شما در این باره چیست و اقدام اخیر خود در بخش پاتاوه را مصداق تبلیغات زود هنگام میدانید یا خیر گفت:از آقای فرماندار باید سوال شود که مصداق این اتفاق چه کسی بوده است.
روشنفکر در پاسخ به طرح سوال دیگری که تا آخر انتخابات در صف کاندیداتوری می مانید یا خیر و پیش بینی شما برای پیروزی کاندیداها چیست گفت:در آینده در این باره اطلاع رسانی خواهم کرد.
56روز مانده به انتخابات
حمایت اصولگرایان از کاندید اصلاح طلب
بزرگان اصولگرایی بخصوص نمایندگان سابق و اسبق حوزه انتخابیه " گچساران و باشت " از مهندس " علی فولادی وندا " در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی نه تنها حمایت نکرده بلکه معتقدند یاران و همفکران شان برای سرعت بخشیدن به توسعه " گچساران و باشت " باید با اتحاد و وحدت از نماینده فعلی این حوزه انتخابیه حمایت همه جانبه داشته باشند .
این بخشی از سخنان یکی از بزرگان اصولگرایی شهرستان های " باشت و گچساران " است که در گفت و شنود  با " عصردنا " از تهران بیان شد .
این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه نامی از وی در این مقطع کنونی برده نشود گفت : واقعیت این است که ما بعنوان بخشی از بدنه اصولگرایی "گچساران و باشت " بر اساس وضعیت موجود شهرستانهای " گچساران و باشت " ، مشکلات مردم ، توجه به اصول و ارزشهای انقلاب مورد تاکید اصولگرایان و توانمندی نماینده کنونی و نقش آفرینی تاریخی وی در مجلس نهم بوِیژه در ریاست کمیسون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق مجلس بعنوان مهم ترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته ایم که به یاران و دوستان خود تاکید کنیم برای کمک به توسعه و آبادانی شهرمان همه باید فارغ از جبهه گیری های سیاسی آقای " تاج گردون " را حمایت کنیم .
مدرک من هیچ مشکلی ندارد
عدل هاشمی یکی از گزینه های مطرح برای نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه ای خصوصی در شهر چرام گفته بود مدرک من هیچ مشکلی ندارد وی از برخی سیاسیون هم انتقاد داشت و گفته بود برای من چپ و راست هیچ معنایی ندارد بلکه برای من وضعیت نگران کننده ی بیکاری مهم است .بنا به برخی اخبار که به دست تابناک رسیده این کاندیدای احتمالی گفته که تا الان بیش از 8000نفر در سایت شخصی وی برای پیدا کردن کار ثبت نام کرده اند.

تاجگردون: کسانی که پول گرفته‌اند، ردصلاحیت شوند

بهمن ماه سال گذشته بود که محمدرضا رحیمی طی نامه‌ای گلایه‌آمیز به محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم، ادعا کرد که به ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم پول داده است.

حال در شرایطی که روند بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس دهم آغاز شده است، تعدادی از نمایندگان یادآوری کرده‌اند که این دو مورد خاص از دید هیأت‌های اجرایی و نظارت پنهان نماند. غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در همین ارتباط گفت: کسانی که از رحیمی پول گرفته‌اند، باید رد صلاحیت شوند. به گفته نماینده گچساران، اگر ثابت شود که ادعای رحیمی درست بوده و کسانی از وی پول گرفته‌اند، نباید وارد مجلس شوند. وی با بیان اینکه من از موارد و پرونده‌های مشابه اطلاعی ندارم، افزود: اما محمدرضا رحیمی بحثی را مطرح کرده که باید بررسی شود. چنین نامزدهایی شایستگی نشستن بر کرسی‌های مجلس و نمایندگی مردم را ندارند.

یکی دیگر از ثبت نام کنندگان انصراف داد

محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد، در نشست با ستاد اجرایی انتخابات شهرستان بویراحمد، گفت: ﻋﻠﯽ ﺗﻮﮐﻠﯽ نامزد کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،انصراف خود را به این فرمانداری اعلام کرده است.
علی توکلی متولد سال ۵۵ و کارمند شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شده بود. وی هدفش را خدمت به خلق‌الله و پیگیری مطالبات آنها اعلام و به صورت مستقل در این انتخابات حضور یافته بود.

هشدار به برخی نامزدها

محمد کاظم نظری با اشاره به وظایف هیئت های اجرایی انتخابات گفت :بعضی از نامزدهای انتخابات مرتکب تخلف می شوند و نشست های مطبوعاتی می گذارند یا کاروانهای انتخاباتی راه اندازی می کنند، یعنی عملاً از فضای باز و بلندگو استفاده میکنند که این خود می تواند باعث رد صلاحیت افراد تلقی شود.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه تنش از هیئت های اجرایی شهرستان خواست تا با نظارت جدی ،تخلفات انتخاباتی را کنترل کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد، زمان تبلیغات انتخابات را هشت روز قبل از انتخابات اعلام کرد وگفت :زمان تبلیغات  در چارچوب قانون مشخص شده است و هر گونه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی شامل کمپین های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی، راه اندازی کاروان های انتخاباتی و استفاده از فضای باز و بلندگو ممنوع می باشد.

فرماندار بویراحمد افزود: نظارت بر کارهای جاری انتخابات از وظایف هیئت های اجرایی است و آنها طبق قانون  این اختیار را دارند که در مورد رد صلاحیت نامزدهای انتخابات،اظهار نظر بکنند.

همایش هم اندیشی سادات و گرمسیری های گچساران

تاجگردون در ادامه همایش های تبلیغاتی خود این بار با طوایفی دیگر از حوزه ی انتخابیه خود گردهمایی برگزار کرد.

همایش بزرگ هم اندیشی سادات علایی های گچساران و منطقه لیشتر و خیرآباد با حضور نماینده شهرستان های گچساران و باشت در روستای سعادت آباد برگزار گردید.

56روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تحلیل و نظر مخاطبان/مدرک من هیچ مشکلی ندارد/این خبر بروز رسانی می شود....

منطقیان و لاهوتی خودشان توافق می کنند نیازی به اجماع نیست
لطیف رستاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اجماع و آیا اگر آقایان لاهوتی و منطقیان از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند کاندید اجماع شما خواهید بود یا نه، گفت: ما نباید نگاه منفی به قضایا داشته باشیم .ما امیدواریم که مشکلی برای دکتر لاهوتی و آقای منطقیان به وجود نیاید . ما میدانیم که در تشکیلاتی که ما هم منتسب به اون هستیم آقای لاهوتی و آقای منطقیان زحمت زیادی برای بسط و گسترش اندیشه اصلاحطلبی در اقصی نقاط حوزه انتخابیه انجام داده اند.لذا ما در رابطه با سوال که مطرح شد امیدواریم که مشکل دوستانمان حل بشود و نیازی به بحث اجماع نباشد و قطعا اگر مشکل آقایان لاهوتی و منطقیان حل شود خودشان بزرگواری می کنند و تجربه های تلخی را همه ما یدک میکشیم ، فرصت های زیادی را از دست دادیم و قطعا این دو بزرگوار به توافق می رسند و نیازی به بحث اجماع نخواهیم داشت.
55روز مانده به انتخابات
تاجگردون تنها نامزدی که به راحتی همایش برگزار می کند
تاجگردون با برگزاری همایش های متعدد و همچنین حضور مستمر در افتتاحیه ها و مراسمات به عنوان برترین نامزد انتخابات در تعداد حضور در رسانه ها مطرح است بطوریکه تقریبا هیچ روزی نیست که تاجگردون را در رسانه ها نبینید.
55روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تحلیل و نظر مخاطبان/این خبر بروز رسانی می شود....

55روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تحلیل و نظر مخاطبان/این خبر بروز رسانی می شود....
جانبداری رسانه ها از نمایندگان کم کم عیان می شود
به نظر می رسد هرچه به موعد 7اسفند نزدیکتر می شویم بحث وجدل ها و حمایت ها جدی تر و جانبدارانه تر می شود.
در پی درج مقاله ای با عنوان بویراحمد «امیر کبیر» می‌خواهد نه «ستارخان» و «باقرخان»در یکی از سایت های محلی ،دیگر سایت محلی هم با درج مطلبی به دفاع از نماینده ی مورد نظر خود پرداخته است.
در جوابیه این سایت می خوانیم: با توجه به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه جاری، طبق سنوات گذشته حواشی داغ این ماراتون سیاسی از ماه ها قبل آغاز شده است.

حاشیه های تلخ و شیرین و گاها همراه با بی اخلاقی هایی از سر حب و بغض سیاسی، که متاسفانه در سال های اخیر از سوی نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها  رواج پیدا کرده است.
متاسفانه این روند ناخوشایند، غیر اخلاقی و جاهلانه امسال هم با توجه به افزایش روز افزون شبکه های اجتماعی و راه اندازی سایت ها و پایگاه های خبری یکبار مصرف از سوی نامزدهای انتخاباتی افزایش یافته است.

بر همین اساس روز گذشته، یکی از سایت های محلی حامی نماینده فعلی بویراحمد و دنا و نامزد جریان اعتدال در انتخابات مجلس دهم، در حمله ای ناشیانه در راستای تخریب رقبای نامزد مطبوع خود، پس از مقایسه ستار هدایتخواه و سید باقر موسوی با دو سردار رشید ایران، و با توجه به اخبار ضد و نقیض در خصوص سید باقر موسوی، در پی آنست تا با انتصاب القاب رکیک و به دور از اخلاق" دلیل رد صلاحیت باقرخان در بویراحمد، ستار خان است "  هدایتخواه را عامل این رد صلاحیت معرفی کند.
در حالی که تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی وظیفه قانونی شورای نگهبان است و این بهانه جویی ها و برچسب زده ها یعنی دخالت در امور قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی.

در متن انصرافی طعنه به ما زد

یکی از سایت های استان معتقد است گنجی پور که به نظر می رسد از مسائلی درونی اصلاحات کهگیلویه دلخور می باشد در متن انصراف خود از نمایندگی،کنایه ای را به تیتر این سایت درباره ثبت نام لطیف رستاد با عنوان « مثلث اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ تکمیل شد» بیان کرده است. در این متن انصرافی گنجی پور  اصلاح طلبی را محدود به اشکال هندسی و مثلث ندانست.

سید رضا گنجی پور با منتشر کردن متنی از حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرد تا یکی از چهره های شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ،قبل از احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، داوطلب کناره گیری از حضور در انتخابات باشد.
کدام کاندیداها انصراف می دهند؟

با نزدیک شدن به ایام اعلام نام اسامی کاندیدهای قطعی انتخابات احتمال ردصلاحیت و انصراف برخی از افراد بعید نیست.
به گزارش «بویر نیوز»، شاید بتوان عمده دلایل ردصلاحیت ها در بین افراد نام نویسی شده را عدم برخورداری از شرایط ثبت نام دانست اما سوال اینجاست افرادی که میدانستند شرایط کاندیداتوری را ندارند پس چرا ثبت نام کردند!
هر چند عدم اجماع در بین احزاب سیاسی به ثبت نام افراد صاحب نام می انجامد و معمولا در این صورت ائتلاف ها در زمان قانونی تبلیغات و با توجه به شرایط رای آوری کاندیداها صورت می گیرد اما بازی نخ نما شده ی بین اهالی سیاست وجود دارد که تعداد زیادی ثبت نام کنند و بعد برای موج سازی انصراف دهند که در واقع نوعی هل دادن رو به جلو برای برخی جریان ها و بعضا افراد است.
می توان بی مایه ترین نوع انصراف کاندیداها را در انصراف افراد ناشناخته به نفع افراد صاحب نام به پیشنهاد فرد مستعفی یاد کرد.
بدین ترتیب که افراد ناشناخته برای انتخابات ثبت نام می کنند و پس از بررسی اوضاع در قبال زد بند سیاسی و گاها مالی برای یک فرد شناخته شده تر استعفا می دهند که فرد در این میان علیرغم اینکه می داند رایی نداشته و عملا شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد با یک معامله نام خود را می فروشد و البته فقط به فکر منفعت خودش است.
البته این تیپ افراد معمولا جایگاهی در بین اجتماع ندارند و در اصطلاح "کسی برایشان تره هم خورد نمی کند” البته معمولا خود فرد نیز بهایی به قضاوت جامعه نمی دهد ولی در صورتی افراد اینچنینی از این راه و بواسطه منتخبین به پست و جایگاهی برسند مردم نیز از آنان روی گردان می شوند.
در میان این قشر از کاندیداهای صوری بوده اند افرادی که گاهی به کام اصلاح طلبان و گاهی نیز به نفع اصولگرایان کنار کشیده اند که البته برای خواص شناخته شده هستند.
طیف دیگری از کاندیداهای غیرجدی انتخابات هم معترضین هستند که فقط بخاطر مخالفت با یک فرد یا جناح برخواسته اند و ممکن است با رسیدن به هدفشان که همانا ضربه زدن به هدف موردنظرشان هستند و یا تامین منافعشان کوتاه بیایند.
نکته مهمی که مردم باید نسبت به آن آگاه باشند اینکه اگر در روزهای آتی خبر از انصراف افراد ناشناخته به نفع یکی از کاندیداها را بشنوند نباید تعجب کند چرا که این موضوع از قبل برنامه ریزی شده بود و برای گمراه کردن مردم و ایجاد جو انتخاباتی است.
بهترین انتخاب برای مردم تحقیق درباره برنامه و اهداف کاندیداها و بررسی و مقایسه آنهاست که بزودی درباره آن نیز مطالب بیشتری منتشر خواهد شد.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

عده ای به عمد یا از نادانی تخریب را آغاز کرده اند
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام شخص یا اشخاصی ، اظهارداشت: متاسفانه عده ای عمدا یا از روی نادانی تخریب ها را آغاز کرده اند.
در جمع صمیمی برخی از حامیان خود در شهر یاسوج گفت: ما به نوکری خود در قبال ملت افتخار می کنیم و به آنهایی که مدت هاست خط تخریب را برعلیه ما آغاز کرده اند می گوئیم که این خط بی فایده است و مردم به تخریب های بی پایه و اساس شما پاسخ منفی خواهند داد.
وی با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته در چهارسال گذشته در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، تصریح کرد: آمارها و اسناد از فعالیت های خادم مردم این حوزه انتخابیه در دوران وکالت چهارساله مان در مجلس مشخص و تخریب ها نمی تواند اثرگذار باشد.
تاجگردون:بزرگواری به تلاش حداد نه گفت
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در جدید ترین پست اینستاگرامی خود عکسی از نماینده کهگیلوبه بزرگ و حداد عادل منتشر کرده است

غلامرضا تاج گردون” در پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از ” سید علی محمد بزرگواری” و "حداد عادل” مدعی شده که تلاش برای مجاب کردن بزرگواری جهت شرکت در انتخابات حوزه تهران از طف رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس بی نتیجه ماند.”

54روز مانده به انتخابات

مطالب منتسب به «سیدباقر موسوی» در فضای مجازی تکذیب شد

در پی انتساب برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها به سید باقر موسوی جهان آباد، یک منبع آگاه نزدیک به این کاندیدای انتخابات، در گفتگو با سایت استان ضمن تکذیب این موارد اعلام کرد که مواضع آقای سید باقر موسوی درباره مسائلی چون ولایت فقیه، روند بررسی و تایید صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان، حوادث 88 و پیامدهای آن و احترام به تمامی جناح‌های سیاسی قانونی و شناسنامه دار و … کاملاً شفاف و روشن است و هیچگونه تضادی با مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی وقانون اساسی ندارد.

این منبع نزدیک به موسوی انتشار این مطالب تحریک‌آمیز را حاصل «تلاش‌های‌جهت‌دار» برخی ‌از رقبای انتخاباتی‌ فرصت ‌طلب‌که‌ از نبود آقای ‌موسوی‌ ذینفع‌ خواهند شد جهت ‌ایجاد فضای‌ ملتهب و مبهم نسبت به مواضع سیاسی ایشان دانست و متذکر شد: قطعاً نهادهای نظارتی از مواضع روشن آقای موسوی در سالیان گذشته کاملاً مطلع هستند و هرگونه تلاش جهت انتساب این موارد بی اساس به ایشان قطعاً با هوشیاری مراجع ذی صلاح ره به جایی نخواهد برد. دیدگاه آقای موسوی به ‌عنوان یک فرد انقلابی، جانبازجنگ تحمیلی و برادرشهید، اجل‌ از آن است که با نظامی که خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است زاویه پیدا کند و مواضعشان درمورد رخدادهای چند ساله‌ی ‌اخیر منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری است که نشان از درایت سیاسی ایشان است»


سکوت محض کاندیداهای ثبت نامی
پس از یک دوره ی چند روزه هنگام ثبت نام و همچنین چند روزی پس از پایان مهلت ثبت نام که جو تا حدودی هیجانی و فضای انتخاباتی به خود گرفته به ناگاه با توجه به رسیدن زمان اعلام نتایج تایید صلاحیت ها،تقریبا اکثر نامزدها به خوابی عمیق رفته و سکوتی محض اطراف آنها را فراگرفته و حتی فعالیت های شبکه های اجتماعی آنها هم کم فروغ شده است.بطوریکه منهای چند پیام تسلیت به خاطر شهادت روحانی برجسته عربستانی شیخ باقر النمر چیزی از کاندیداهای ثبت نامی در رسانه ها به چشم نمی خورد.
اما به نظر می رسد این آرامش خیی زود با اعلام نتایج تایید صلاحیت ها برهم خورده و دوباره جنب وجوش ها شروع شود.
یکی دیگر از کاندیداهای ثبت نامی انصراف داد
کاندیدای ثبت نامی انتخابات مجلس شورای اسلامی بویر احمد و دنا که از شهر سی سخت در رقابتهای انتخاباتی شرکت کرده بود از دور رقابتهای انتخاباتی کناره گیری کرد.

 به گزارش سفیر دنا عبد المجید فرهادی کاندیدای ثبت نامی شهر سی سخت در دور جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای از کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرد.

 در متن پیام  وی که به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شد آمده است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

 و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا

مردم فهیم شهرستان های بویر احمد و دنا از آنجایی که نامزدهای اصلح در اندیشه امام خمینی (ره)باید دارای شاخصه های؛تدین،اخلاق،تقوی،اخلاص،شجاعت،دوری از هوای نفسانی،تعهد،دلسوز ملت،مورد اعتماد،ساده زیست،متفکر،متخصص،دارای بصیرت،مطلع به اوضاع مختلف کشور و مردم،ملتزم به ولایت فقیه،وفادار به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ده ها خصوصیت دیگر باشند،لذا در این دوره از انتخابات؛بحمدالله تعداد زیادی از برادران  و خواهران محترمه که مزین به اغلب خصوصیات مذکور می باشند و با سلایق و گرایش های مختلف برای این دو شهرستان ثبت نام نموده اند و ان شاءالله خود را برای بهترین انتخابات در معرض شناخت قرار خواهند داد.

مهمتر از همه اینکه؛در سال همدلی و همزبانی قرار گرفته ایم که نیاز به اتحاد بیشتر می باشد،و در این برهه از زمان،هر رای تیری است به قلب دشمن و زمینه ای است برای توسعه در ابعاد مختلف؛اعم از مسائل اجتماعی،فرهنگی و سیاسی مردم،ولی با این همه توصیف و از جمله تعدد و تکثر کاندیدها چنانچه دغدغه ی آینده را داریم. 

با این تکثر و تعدد به جایگاهی که توقع همه ما کاندیدها و به ویژه مردم  عزیز می باشد نخواهیم رسید،لذا باید جهت جلوگیری از سردرگمی مردم فرصتی را فراهم کنیم تا بر هوای نفس که از اولین تهدیدها می باشد غالب آییم و این جرأت را به خود داده؛تا عرصه برای کسانی که بیشترین خصوصیات مذکور را دارا می باشند فراهم گردد،که همانا این اقدام بهترین پیروزی می باشد.

البته مردم ما طی ۳۶ سال در تمام عرصه ها پیروز میدانهای مختلف بوده اند،با این تفاسیر ضمن تشکر از همه ی عزیزانی که در این مدت با این حقیر همراهی داشتند؛در راستای رعایت اخلاق فردی و ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و کاندیدها به ویژه کسانی که به اصول انقلاب پای بند می باشند و در نتیجه تجمع آراء،از ادامه کاندیداتوری خود در این دوره انصراف داده و حضور مردم شهید پرور و انقلابی این دو شهرستان را در انتخابات،گرمتر از دوره های قبل خواهانم،البته که برنده قطعی همه جریانات مردم فهیم می باشند.

فرهادی پیش از این و قبل از نام نویسی در رقابتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفته بود در صورت حضور هدایتخواه نماینده سابق مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به صحنه انتخابات از کانیداتوری خود کناره گیری خواهم کرد.

جواب محتاطانه به عملکرد بزرگواری و موحد

دکتر تقوی یکی از نامزادهای ثبت نامی در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد آقای موحد و بزرگواری به عنوان کاندیداهای جریان اصولگرایی گفت:
طبیعتا هر انسانی که رفتارش در معرض قضاوت عمومی قرار می گیرد، نمیخواهد دیگران قضاوت بدی درباره ی او داشته باشند؛ پس در حد توان تلاش میکند عملکردش طوری باشد که پس از پایان دوره ی مسئولیت، نام نیکی از خود در اذهان باقی بگذارد.
معتقدم هر انسانی در چارچوب ظرفیت فکری و علمی خودش می تواند کار کند. بنابراین می توان گفت این برادران در این چارچوب آنچه که در توان داشتند، انجام داده اند.

آقای موحد پس از مدتها نمایندگی، این بار هم (از حوزه ی انتخابیه ی تهران) برای انتخابات ثبت نام کرده اند. چه صحبتی در این خصوص دارید؟
کسی که در خود صلاحیتی می بیند که وارد عرصه ی سیاسی شود، به این معنی است که در وجود خودش امکان خدمتگزاری را می بیند. ایشان هم حتما این امکان خدمتگزاری به مردم را در خود می بینند و وارد این عرصه شده اند.

53روز مانده به انتخابات

نتیجه تایید صلاحیت ها مشخص شد!
برخی خبرها حکایت از مشخص شدن نتیجه تایید صلاحیتها دارد.برخی خبرهای غیر رسمی حاکی از اعلام جواب استعلام نهاد های چهارگانه به هیئت های اجرایی است و تا فردا این نتایج بصورت رسمی به فرمانداری ها ابلاغ می شود. جزئیات این تایید صلاحیت ها کاملا محرمانه بوده و هیچ کس چیزی از محتوای جواب استعلام ها ندارد.

وضعیت پیچیده حوزه کهگیلویه
کهگیلویه:برخی خبرهای غیر رسمی بدست آمده از رایزنی ها و جلسات خصوصی از نامفهوم بودن وضعیت در مدت زمان مانده به انتخابات در همه جناح ها خبر میدهد. گویا در اردوگاه اصلاح طلبان حرکتی در حال رقم خوردن است که انتظارشان کناره گیری بزرگان و قدیمی های اصلاحات به نفع جوانترهاست،اما از طرف دیگر چهره های شاخص در حال مدیریت کردن این موضوع هستند به نحوی که اگر نتیجه تایید صلاحیت ها برای این گزینه ها مثبت بود کناره گیری تقریبا غیر ممکن است و از طرف دیگر اگر به شبکه ها و گروه های مجازی اصلاحطلب سری بزنید بحث و جدل های جدی در خصوص ماندن یا کناره گیری بزرگان اصلاحات کاملا جدی است.در میان اصولگرایان کهگیلویه چهره ی شاخصی که یارای رقابت باشد به چشم نمی خورد و به همین خاطر وضعیت آنها به موقعیت دیگر کاندیداها بستگی دارد.کاندیداهایی که به اسم مستقل وارد میدان شده اند،شاید تعیین کننده انتخابات باشند. مهمترین چهره در این میان عدل هاشمی است که هرچه جلوتر می رویم قدرت و نفوذ وی بیشتر عیان می شود.دکتر تقوی هم یکی از کاندیداهای احتمالی است که برای خود بر و بیایی دارد و شدیدا در شبکه های مجازی فعالیت دارد. و اما مهمترین عامل پیچیدگی این حوزه موضوع ثبت نام موحد و احتمالاتی که در پیش رو قرار دارد،است. برخی ثبت نام موحد را در حوزه ی تهران از در سر داشتن خواب هایی برای کهگیلویه بزرگ می دانند چیزی که شاید بیشتر از همه موجب نگرانی عدل هاشمی خواهد شد هرچند برخی شواهد حکایت از در میدان ماندن یکی از این دو (موحد،هاشمی)حکایت دارد.
بویراحمدودنا:در اردوگاه اصولگرایان در حوزه ی بویراحمد که تقریبا اجماع روی هدایتخواه قطعی به نظر می رسد و حتی مهدی روشنفکر که پرهیاهو ترین کاندید ثبت نامی اصولگرای این حوزه است به احتمال قوی راضی به اجماع است.اما زارعی نماینده فعلی حوزه ی حمایتش هنوز نامفهوم است که آیا جناحی خواهد بود یا چیزی دیگر و از طرف اصلاح طلبان هم وضعیت طرفداران سید باقر موسوی در صورت رد صلاحیت شدنش هم بر این پیچیدگی می افزاید.
گچساران:در حوزه ی گچساران برخی خبرها از کارهای وسیع پشت پرده برای رودست زدن به تاجگردون حکایت دارد چیزی که با توجه به کارنامه موفق تاجگردون و همچنین همایش ها و یکته تازی تبلیغاتی وی در سکوت و یا ترس مسئولین، بسیار سخت به نظر می رسد هرچند نمی توان پتانسیل اصولگرایان گچساران را نادیده گرفت.
لزوم توجیه نامزدهای انتخابات
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی، رییس کل دادگستری استان گفت: هر کدام از نامزدهای انتخابات تخلف کند به دادگستری فراخوانده می شود و البته منتظر مستندات هستیم.
وی بیان کرد: مسئولان سیاسی مواظب اظهارنظرهای خود باشند، مسئولی که خود را فرا قانونی خواند و ادعا کرد که من خودم قانونم، حرف کاملاً حرف اشتباهی است.
رییس شورای قضایی استان یادآوری کرد: نامزدها بایستی درباره عواقب انتخابات توجیه شوند، زیرا مخالفت، موافقت، رقابت، رد و تایید صلاحیت نیز بخشی از روند انتخابات است، بنابراین همه ما می بایست پایبند قانون باشیم.
52روز مانده به انتخابات
فردا اعلام رسمی تایید صلاحیت ها

اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ به فردا موکول شد.
فرمانداری شهرستان کهگیلویه زمان اعلام نتایج تایید صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه بزرگ را به صبح فردا موکول کرد
پیش از این قرار بود امشب اخبار نهایی در اختیار خبرنگار قرار بگیرد که دقایقی قبل روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه زمان انتشار نتیجه تایید صلاحیت ها را فردا اعلام کرد.
‼️همچنین اخبار منتشر شده پیرامون نتایج تایید صلاحیت نامزدهای کهگیلویه توسط برخی سایتها از طرف فرمانداری کهگیلویه تکذیب شد
تا این لحظه هیچگونه خبر رسمی در مورد صلاحیت نامزدهای کهگیلویه بزرگ منتشر نشده

اخبار ضد و نقیض از حوزه ی کهگیلویه بزرگ/همه داوطلبان حوزه کهگیلویه تایید صلاحیت شدند

بررسی صلاحیت ها در برخی از حوزه های انتخابیه تادقیقه نود بطول انجامیدو شائبه اینکه درحوزه انتخابیه ای مانند کهگیلویه با احتمال اینکه به دقایق بعلاوه نود بیانجامد دور از ذهن نبود.

حتی خبرنگارانی که برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها در هیات اجرایی ساعاتی را در راهروهای ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کهگیلویه گذرانده بودند،پس از به درازاکشیدن جلسه ، چاره ای جز درپیش گرفتن راه منزل خود ندیدند.

به گزارش (محسن تباری )خبرنگار راک نیوز ازدهدشت ،هیات اجرایی پس از ده روز فرصت قانونی بررسی صلاحیت 59 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده را رسیدگی و نهایتا نتیجه آن را اعلام نمودند.

براساس این گزارش همه 59 کاندیدای انتخابات تایید شدند.. یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: در آخرین نشست هیات اجرایی این حوزه انتخابیه که امشب درفرمانداری کهگیلویه برگزار شد، براساس استعلام دریافتی از مراجع چهارگانه (نیروی انتظامی، دادگستری، اطلاعات و ثبت و احوال)، صلاحیت 59 تن از داوطلبان این حوزه تایید شد.

  فوری /منطقیان و لاهوتی تایید صلاحیت شدند +همه نامزدهای تایید صلاحیت شده درحوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ+اسامی
البته این خبر را سایت راک نیوز اعلام کرده است اما هنوز تایید این خبر طی تماس یکی از خبرنگاران با روابط عمومی فرمانداری تایید نشد!
حضور خبرنگاران در فرمانداری دهدشت
با توجه به حضور خبرنگاران در محل فرمانداری انتظار می رفت کهنتیجه استعلام های مراجع چهارگانه به اطلاع عموم برسد اما بنا به گزارش خبرنگار تابناک از محل فرمانداری کهگیویه جلسه ای در همین خصوص در حال برگزاری است و با توجه به قول مسئولین قرار شده تا دقایقی دیگر اعلام شود.
تابناک کهگیلویه وبویراحمد به محض دریافت خبر بصورت فوری اطلاع رسانی خواهد کرد.

52روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تحلیل و نظر مخاطبان/آمار تفصیلی علت رد صلاحیت‌ کاندیداها ارائه می شود/همه کانیداهای گچساران تایید صلاحیت شدند/این خبر بروز رسانی می شود....
حضور خبرنگاران در محل فرمانداری دهدشت
تایید صلاحیت های حوزه ی کهگیلویه بزرگ تا ساعاتی دیگر
از ساعاتی پیش به تدریج تایید صلاحیت های دور اول دو حوزه ی گچساران و باشت و همچنین بویراحمد و دنا اعلام شد اما مهمترین حوزه ی انتخاباتی استان یعنی حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ هنوز منتظر اعلام این تایید صلاحیت هاست.
برخی خبرهای غیر رسمی حکایت از اعلام لیست تایید صلاحیت های مرحله ی اول این حوزه تا ساعاتی دیگر دارد.
تایید صلاحیت های بویراحمد و دنا مشخص شدند
فرماندار بویراحمد گفت: ۳۴ نفر از افراد ثبت نام کننده برای انتخبات مجلس ا ز حوزه بویراحمد و دنا تایید شدند.
محمدکاظم نظری افزود: برای این انتخابات ۳۶ نفر ثبت نام کرده بودند که یک نفر از آنان انصراف داد و یک نفر نیز به دلیل نقص مدرک تایید نشد.
براین اساس سید باقر موسوی نیز در این مرحله تایید شد.
وی درگفتگوی راک نیوز افزود :دو نامزد انتخابات بویراحمد و دنا آقایان توکلی وفرهادی قبلا انصراف داده بودند و مدرک کارشناسی ارشدنصیب ده برآفتابی از نامزدهای این دوره هم مشکل داشت که در حال رفع نقص است.
دکتر نظری همچنین افزود ثبت نام حبیب الله پیشوا به دلیل آنکه دیر انجام شد در سامانه ثبت نشده و عملا بررسی صلاحیت ایشان انجام نگرفت.گفتنی است تمام نامزدهای شاخص از جمله سید باقر موسوی، غلام محمد زارعی، ستار هدایت خواه، محمد بهرامی و نیکبخت تائید شده است
شهرستان بویراحمد یک صندلی در مجلس شورای اسلامی دارد.
فرایند استعلام مراجع چهارگانه که شامل اداره اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و اداره ثبت احوال می باشد، ۱۰ روز به طول انجامید و پس از آن هیأت های اجرایی هفت روز فرصت رسیدگی به جواب ها و ارجاع تصمیمات خود به هیأت نظارت را دارند.
همه کانیداهای گچساران تایید صلاحیت شدند
فرماندار گچساران از تائید صلاحیت همه کاندیداهای نمایندگی مجلس دهم در گچساران و باشت خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی در گفت و گو با کبنانیوز گفت: با توجه به اینکه آخرین روز از مهلت تعیین صلاحیت ها در هیئت اجرائی را طی می کردیم، همه کاندیداها که ۱۲ نفر بودند بعد از استعلام از مراجع چهارگانه تائید صلاحیت شدند.

رحیمی از ارجاع گزارش کامل روند تعیین صلاحیت ها به هیئت نظارت استان خبر داد و افزود: این هیئت یک هفته وقت دارد نسبت به رد یا تائید افراد معرفی شده از سوی هیئت اجرائی اقدام نماید.

فرماندار گچساران همچنین هرگونه شبهه درباره مدارک مورد نیاز برای کاندیداها را رد کرد.

فرایند استعلام مراجع چهارگانه که شامل اداره اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و اداره ثبت احوال می باشد، ۱۰ روز به طول انجامید و پس از آن هیأت های اجرایی هفت روز فرصت رسیدگی به جواب ها و ارجاع تصمیمات خود به هیأت نظارت را دارند.



آمار تفصیلی علت رد صلاحیت‌ کاندیداها ارائه می شود

امروز نظر مراجع چهارگانه که به هیئت های اجرایی اعلام شده بود رسما تحویل فرمانداری ها خواهد شد و فردا و پس فردا بطور رسمی به کاندیداها اعلام خواهد شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان قصد دارد امسال آمار تفصیلی از علت احراز نشدن صلاحیت‌ها ارائه دهد .
الله ابراهیمیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ۱۲ هزار ثبت نام کننده برای نمایندگی مجلس، هشت هزار نفرشان اولین بار است که در عرصه انتخابات حضور می یابند.
وی افزود: از این تعداد ۴ هزار نفر سابقه حضور در انتخابات و در معرض رای مردم قرار گرفتن را دارند.
وی تاکید کرد: با همان دقت قبل که صراحت قانون است صلاحیت داوطلبان جدید الورود را هم بررسی می‌کنیم؛ هر چند تعداد زیاد ثبت نام کنندگان وقت کافی را از ما خواهد گرفت چرا که بر اساس قانون وقت شورای نگهبان هم برای بررسی و احراز صلاحیت ها مشخص و محدود است.
سخنگوی شورای نگهبان افزود: امسال قصد داریم آمار تفصیلی از علت احراز نشدن صلاحیت‌ها ارائه دهیم تا مشخص شود چه تعدادی فقط به خاطر التزام عملی نداشتن به قانون اساسی و نظام و ولایت فقیه، صلاحیتشان احراز نمی شود.
ابراهیمیان در پاسخ به پرسشی در خصوص ادعای برخی برای ایجاد سونامی ثبت نام گفت: از نیت خوانی گروه‌های سیاسی برای سونامی ثبت نام ابا دارم.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حتی شرایط اولیه نام نویسی را هم ندارند.
نجات الله ابراهیمیان در پاسخ به پرسشی درباره سناریوی اعلام شده برخی گروه های سیاسی برای ایجاد سونامی ثبت نام در انتخابات گفت : تلاش می‌کنم که از نیت خوانی و حدس زدن درباره انگیزه و رفتارهای انتخاباتی گروه ها و جناح های سیاسی مختلف بپرهیزم .
وی افزود: از این کار ابا دارم اما فعالیت انتخاباتی و سیاسی به نحوی است که می شود از همه امکانات قانونی و حقوقی که برای اشخاص در نظر گرفته شده است استفاده کرد.
ابراهیمیان اضافه کرد: با این شیوه حضور، آنچه ایجاد نگرانی می کند نه صرف حضور است بلکه مسئله مهمی مانند شرکت در انتخابات خبرگان یا مجلس شورای اسلامی به نحوی ، از نظر قانونی سازمان دهی شده نیست و این موضوع جای سوال است که صرف هزینه و وقت بی جهت نداشته باشیم.
وی گفت : اگر نگرانی هم وجود دارد باید از این نظر باشد که اشخاصی که حتی شرایط اولیه ثبت نام را ندارند خود را داوطلب این سمت مهم می کنند به عنوان نمونه بعضی ها با موانع و محدودیت هایی مانند سابقه موثر کیفری یا محدودیت مدرک تحصیلی مواجهند و برخی نیز فقط درصدد امتحان کردن شانس شان هستند.
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد : این نشان می دهد که در جایی از طراحی نظام انتخاباتی ما اشکالاتی وجود دارد که وقایعی مانند نام نویسی در این دوره ، نقص های این ساز و کار را نشان خواهد داد که باید در آینده برای اصلاح آن تدبیر کنیم.
ابراهیمیان گفت : ممکن است برخی گروه های سیاسی تصور کنند که نام نویسی انبوه می تواند به آنان در رسیدن به اهداف حزبی شان کمک کند و این راهبرد انتخابی آنان است اما باید دانست این موضوع چه اثری بر کار ما به عنوان مجری یا ناظر خواهد گذاشت.
وی تاکید کرد : اگر کسی بخواهد طرح یا راهبرد سیاسی رسمی برای حضور موثر در مجلس شورای اسلامی را طراحی کند باید تمام محدودیت های قانونی ما را در نظر بگیرد قانونگذار برای احراز صلاحیت ها در هیئت های اجرایی ، هیئت های نظارت ، هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان مهلتهایی را تعیین کرده است.
ابراهیمیان گفت : به عنوان نمونه شورای نگهبان از موعدی ۲۰ روزه برای رسیدگی به اعتراضات برخوردار است و برای هیئت نظارت ، مهلتی ویژه تعیین شده است و محدودیت زمانی برای بررسی صلاحیت ها وجود دارد.
وی افزود : با این شرایط ، اگر تعداد ثبت نام کنندگان زیاد شود ما وقتمان به تعداد داوطلبان و پرونده های انتخاباتی تقسیم می شود در نتیجه فرقی نمی کند که این افراد از نخبگان سیاسی باشند یا اشخاص معمولی که فقط آمده اند شانسشان را امتحان کنند و ناگزیریم بخشی از وقتمان را صرف این پرونده ها کنیم.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت : در نتیجه با این کار گروه های سیاسی ، زمان کافی از نهادهای اجرایی و نظارتی برای بررسی پرونده نخبگان و برگزیدگان این گروه ها سلب می شود زیرا در ۲۰ روزی که فرصت داریم چه ۱۲۰۰ نفر و چه ۱۲ هزار نفر ثبت نام کنند چاره ای جز اظهار نظر در همین مهلت نداریم.
وی در این حال افزود: از تمام وقتمان هم استفاده خواهیم کرد و از حالا خود را برای حضور شبانه روزی در شورای نگهبان آماده کرده ایم تا با همه توان برای بررسی اعتراضات اقدام کنیم.
ابراهیمیان گفت : بر این اساس به نظر می رسد مقداری حضور حساب نشده از جانب برخی سبب می شود که فرآیند انتخابات نتیجه دلخواه را برای برگزیدگان و نخبگان سیاسی از هر سو نداشته باشد وگرنه نگرانی عمیقی در این باره وجود ندارد زیرا مردم از حقوقشان برای نام نویسی به عنوان داوطلب استفاده کرده اند.
سخنگوی شورای نگهبان افزود : بنده به عنوان شخصی که باید بی طرفانه وقتش را به بررسی پرونده ها و اعتراضات اختصاص دهد تنها نگرانی ام این است که فرصت قانونی که برای من در نظر گرفته اند فرصتی نیست که بتوانم آزادانه هر وقت دلم خواست تا حصول اقناع وجدانی درباره هر یک از این پرونده ها وقت بگذارم.
وی گفت : به همین علت ناگزیرم وقتم را تقسیم کنم و این صرفاً محدودیتی نیست که به شورای نگهبان ، وزارت کشور یا هیئت اجرایی مربوط باشد ؛ قانون این موعد را تعیین کرده است.
ابراهیمیان با اشاره به ایجاد فیلترهایی در نظام های انتخاباتی دیگر تصریح کرد : شایسته بود در دولت ها با گرایش های متفاوتی که سر کار آمدند نظام و قانون انتخاباتی منسجم و پیشرفته تصویب می شد که همه این وقایع در آن پیش بینی می شد و از این الگوی قدیمی قانون انتخاباتمان به جای اصلاحات تکه تکه و کوچک خارج می شدیم و الگوی مناسب تری، متناسب با وضع کشور مان انتخاب می کردیم.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان این که تحزب در کشور نهادینه نشده است گفت : از حدود ۱۲ هزار نفری که نام نویسی کرده اند حدود چهار هزار نفر سابقه حضور و نام نویسی در انتخابات دارند و در معرض آرای مردم قرار گرفته اند و از آنان مدارک و مستنداتی داریم و می توانیم درباره صلاحیتشان اظهارنظر کنیم اما حدود ۸ هزار نفر نخستین بار نام نویسی کرده اند.
وی افزود: با توجه به رویه شورای نگهبان و قانون که صلاحیت آنان باید احراز شود ؛ احراز صلاحیت این ۸ هزار نفر به طور خودکار با دشواری هایی مواجه خواهد شد.
ابراهیمیان بر قطعی بودن اجرای قانون در بررسی صلاحیت داوطلبان تاکید و اضافه کرد : مشخص و مهم است که اگر هیئت های اجرایی ، هیئت نظارت و شورای نگهبان نتوانند صلاحیت این افراد را احراز کنند یعنی در این فرصتی که در اختیار است نتوانیم آنان را از حیث وجود شرایط و موانع بشناسیم ، صلاحیت آنان احراز نمی شود.
51روز مانده به انتخابات
کانال تلگرامی تقوی سریعتر از سایت های خبری
کانال دکتر تقوی همچنان به ارائه خبرها بصورت فوری و انلاین می پردازد.حامیان دکتر تقوی با حضور در شبکه های مختلف اجتماعی همچنان در حال فعالیت شدید خصوصا در ازائه بروزترین خبرها هستند.اگر سری به کانال تلگرامی دکتر تقوی بزنید خواهید دید که خبرها در این کانال تلگرامی خیلی سریع منتشر می شود.
51روز مانده به انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/تحلیل و نظر مخاطبان/تایید 50 نفر از ثبت نام کنندگان/تکذیب شد/عبور لاهوتی از مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه/این خبر بروز رسانی می شود....

علی پرواز تکذیب کرد

سید علی پرواز طی تماس تلفنی اعلام کردند علی رغم اصراری که بعضی از سایت ها وخبرگزاریها از جمله محمود ارام برای مصاحبه با اینحانب داشتند تاکنون با هیچ خبرنگار وسایت خبری مصاحبه نداشته ومطلب سایت وب دهدشت را در خصوص مصاحبه با ایشان کذب محض میداند،لازم به توضیح است برخی از این خبر از طریق خبرهای غیر رسمی در فضای مجازی به تحریریه تابناک رسیده است.
دکتر آرمین:پرونده من هیچ مشکلی نداشت،شیطنت رسانه ای بود
سلام و درود محضر مردم شریف و فهیم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
در هر کاری از خداوند توفیق می طلبم، بر او توکل کرده و به درگاه او پناه می برم (هود، 88) 
ضمن تشکر و قدردانی مجدد از همه کسانی که امروز به نوعی سعی در خنثی کردن یک شیطنت رسانه ای داشتند و با پیگیری هایشان اینجانب را مورد لطف و محبت قرار دادند، مختصرا محضر شما خوبان عرض کنم که پرونده صلاحیت اینجانب هیچ گونه مشکلی نداشت و برای ادامه مراحل به مراجع ذیصلاح مرتبط ارسال شده است. لذا از همه عزیزان انتظار دارم نهایت صبوری لازم را داشته باشند و به اخبار کذب و شاید جهت دار توجهی نفرمایند.
با احترام دکتر محسن آرمین کاندیدای حزب ندای ایرانیان در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده

عبور لاهوتی از مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه
 نامزد مطرح اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه  از طرح تشکیل مجمع اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه با بی اعتنایی عبور کرد.
یک منبع آگاه در گفتگو با "دهدشت وب ” با اعلام این خبر افزود: علی پرواز مسئول برگزاری مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و سید رضا عسکری عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان برای هم اندیشی و نظرخواهی از سید قادر لاهوتی یکی از دو لیدر اصلی جریان اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ برای برگزاری مجمع  به دیدار وی رفتند که با پاسخ سرد این نامزد اصلاح طلب رو به رو شدند.

به گفته این منبع مطلع در این دیدار که در منزل شخصی این فعال اصلاح طلب برگزار گردید، لاهوتی با بیان اینکه بانیان تشکیل این مجمع در شورای هماهنگی استان از عمر کوتاهی در جبهه اصلاحات برخوردار هستند اعلام نمود ساز و کار تشکیل مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ و همچنین نحوه مدیریت و برنامه ریزی شورای هماهنگی استان را بر خلاف رویه اصلاح طلبی می داند و خود را وابسته به شورا نخواهد نمود.

یافته های تکمیلی "دهدشت وب” حکایت از آن دارد این تصمیم لاهوتی از آنجایی اتخاذ شده است که لطیف رستاد که ارتباط خوبی با برخی از اعضای شورای هماهنگی اصلاحات استان دارد با استفاده از این رابطه خود را به عنوان نامزد نهایی مجمع اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه معرفی نماید و سید قادر لاهوتی با آگاهی کامل از این موضوع، لطیف رستاد را در دایره اصلاح طلبی به رسمیت نمی شناسد و حاضر به پذیرش تصمیم های آینده این شورا نخواهد بود.
پایان شایعات درباره جهانبخش
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت محمدجهانبخش، کاندیدای مستقل و عدالت خواه حوزه انتخابیه(کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)در برخی سایت های محلی و شبکه های اجتماعی، با هدف اطلاع رسانی صحیح، خبرنگار دنانیوز طی تماس تلفنی با محمد جهانبخش گفتگو کرد.
مشروح این گفتگو با ذکر جزئیات تقدیم می گردد.
جهانبخش در پاسخ به سوال خبرنگار دنانیوز مبنی بر صحت و سقم شایعه مذکور، پاسخ داد: بله متاسفانه دیشب این شایعه را شنیدم و با توجه به حساسیت موضوع، امروز به فرمانداری کهگیلویه مراجعه کردم و با علی پوزش، فرماندار محترم ملاقات نمودم.
محمد جهانبخش افزود:از آنجایی که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان ثبت نام از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور و همچنین فرمانداری حوزه انتخابیه وجود داشت، بنده در موعد قانونی ثبت نام خود را از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران، انجام دادم و رسید مدارک و تاییدیه ثبت نام را از وزارت کشور تحویل گرفتم.
جهانبخش در ادامه افزود: وقتی علت را از فرماندار محترم جویا شدم، ایشان ضمن اظهار تاسف از انتشار چنین شایعاتی که با آبروی داوطلبین محترم بازی می کند، ابراز داشت: هرچند ابتدائا نبود پرونده فیزیکی(اوراق ثبت نامی) عده ای افراد گمان می کردند که پرونده شما ناقص است؛ اما با مراجعه به سامانه الکترونیکی وزارت کشور، مشخص شد که وحود پرونده فیزیکی ضروری نبوده و شایعه فوق را تکذیب می کنم.
جهانبخش یادآور شد: به لطف خداوند، نام بنده جزو افرادی است که توسط هیات اجرایی و مراجع چهارگانه(وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال، قوه قضائیه) تایید شده است و در صورت جلسه هیات اجرایی شهرستان، به عنوان افراد تایید صلاحیت شده به مرکز استان ابلاغ شده است، فلذا جای اعتراض و شکایتی برای بنده نیست.
محمد جهانبخش در پایان ضمن ابراز تاسف از رویه مشکوک و غیراخلاقی برخی سایت های معلوم الحال که برای افکار عمومی استان شناخته شده هستند، از سایل اصحاب رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی خواست تا هیچ خبری را بدون تایید منابع رسمی و قانونی منتشر نکنند.
تایید 50 نفر از ثبت نام کنندگان/تکذیب شد
با وجود اعلام تایید صلاحیت اکثر حوزه ها به صورت رسمی اما حوزه ی کهگیلویه بزرگ هنوز این نتایج را اعلام نکرده است و بازار تایید و تکذیب ها داغ داغ است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه از تایید صلاحیت 50داوطلب انتخابات مجلس دهم در این حوزه انتخابیه خبر داد.
علی پوزش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده داوطلبان مجلس پس از بررسی در هیات مرکزی برای بررسی و تایید نهایی به شورای نگهبان قانون اساسی فرستاده می شود.
وی بیان کرد: 50 نفر از افراد ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس دوره دهم از حوزه انتخابیه کهگیلویه بعد از استعلام از مراجع چهارگانه تأیید صلاحیت شدند.
 فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: برای این انتخابات 59 نفر ثبت نام کرده بودند که یک نفر از آنان انصراف داد و هشت نفر نیز به دلیل نقص مدرک هنوز تایید نشدند.
پوزش خاطرنشان کرد: پرونده های ناقصه مشکل آن چنانی ندارند و نامزدهایی که صلاحیت آنها به دلیل نقص در پرونده بررسی نشد چند روز فرصت خواهند داشت تا نواقص موجود در پرونده خود را برطرف کنند.
به گزارش ایسنا، قرار است هیات اجرایی انتخابات مجلس در بویراحمد اسامی نهایی نفرات تایید صلاحیت شده را بزودی در اختیار هیات نظارت قرار دهد.
فرایند استعلام مراجع چهارگانه که شامل اداره اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و اداره ثبت احوال می‌باشد، 10 روز به طول انجامید و پس از آن هیأت‌های اجرایی هفت روز فرصت رسیدگی به جواب ها و ارجاع تصمیمات خود به هیأت نظارت را دارند.
لحظاتی قبل این خبر تکذیب شد تا همچنان نتیجه رد صلاحیت های حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده در هاله ای از ابهام باشد.
50روز مانده به انتخابات
ماجرای صحبت لاهوتی واکنش های آن از نظر یک سایت محلی

دهدشت وب نوشته:در پی درج خبری با عنوان عبور لاهوتی از مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه    در وب سایت خبری دهدشت وب که با اشاره به برخورد سرد دکتر سید قادر لاهوتی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان  از زبان یک منبع آگاه و بدون قید نام فرد مورد نظر بنا به درخواست نامبرده صورت گرفته بود ؛ علی پرواز مسئول برگزاری مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ نسبت به این خبر واکنش شتاب زده و عجیبی نشان داد.
علی پرواز» مسئول تشکیل مجمع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ در این باره با ارسال یادداشت کوتاهی به وب سایت کبنا نیوز مصاحبه با منبع آگاه و ناشناس با دهدشت وب را در اقدامی عجیب به خود نسبت داده و این مطلب را تکذیب نمود!
وی نوشت؛ ضمن عرض سلام و ادب حضور اصلاح‌طلبان عزیز و بزرگوار کهگیلویه بزرگ به استحضار می‌رساند مطلبی که از قول اینجانب در رسانه‌های محلی و فضاهای مجازی مبنی بر مخالفت جناب آقای دکتر «قادر لاهوتی» با مجمع اصلاح طلبان نقل گردیده از اساس کذب و بنده تاکنون هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای در این خصوص نداشته‌ام. در دیداری که با همراهی جمعی از دوستان عزیز اصلاح‌طلب با آقایان «لاهوتی» و «منطقیان» داشتیم هر دو بزرگوار نسبت به همکاری در تشکیل مجمع اصلاح‌طلبان تاکید داشتند.
"دهدشت وب” ضمن ابراز تعجب از این اظهارات و از سوی فردی که قرار است مجمع عمومی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ را  که بی شک جمعی از فرهیختگان و اهالی علم و ادب و فرهنگ را شامل می شود ساماندهی و تشکیل دهد اعلام میدارد همانگونه که مخاطبین فرهیخته و مردم شریف کهگیلویه بزرگ در شرح خبر یادشده مشاهده فرمودند مصاحبه با یک منبع آگاه صورت گرفته است که وی با درخواست از دهدشت وب خواستار عدم انتشار نام خود شده است و چگونه ممکن است آقای پرواز چنین القای عجیبی را به خود نسبت داده و با خود این القای خود ساخته را تکذیب نماید. در این خبر این منبع آگاه صرفا اشاره ای به دیدار آقای پرواز با آقای دکتر لاهوتی داشته اند و نیک است آقای پرواز که شناخت کمی نسبت به حوزه کهگیلویه بزرگ دارند بدانند مخاطبین عزیز این وب سایت این واکنش های شتابزاده را به خوبی رصد میکنند و تفاوت بین فرد آگاه ناشناس و ایشان را به خوبی درک می نمایند.
برخی کاندیداهای کهگیلویه بزرگ به تعداد صندوق ها رای ندارند!
 فتاح محمدی (معاون سیاسی استاندار)
به نقل از کانال تلگرامی هواداران دکتر تقوی، در نشست هیئت های اجرائی، بازرسی و نظارت انتخابات در فرمانداری کهگیلویه، فتاح محمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورت تایید صلاحیت بیش از 30 نفر از نامزدهای انتخابات کهگیلویه بزرگ آنگاه با وجود 30 نماینده از کاندیداها در حوزه های رأی گیری با شلوغی شعب اخذ رای چه کنیم اینگونه پاسخ داد:
برخی کاندیداها به تعداد صندوق ها رای ندارند که بخواهند نماینده ای معرفی نمایند و نگرانی وجود نخواهد داشت که به نظر می رسید این جمله را به طنز گفته باشد.
49روز مانده به انتخابات

مدیران شان خود و جایگاه خود را حفظ کنند

محمدی در مورد سوالی مبنی بر اینکه در این ایام نمایندگان فعلی می توانند در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه حضور داشته باشند، آیا مشکل و منع قانونی ندارند، اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان فعلی تا تاریخ ۹۵/۳/۷ نماینده مردم هستند و طبیعتا می توانند در مراسمات و برنامه ها و افتتاح پروژه ها حضور داشته باشند و ما در دهه فجر آیین کلنگ زنی و افتتاحیه و برگزاری جشن را داریم که طبیعا نمایندگان فعلی درآن حضور پیدا خواهند کرد. در این مورد رابطه تنظیم شده ای مدیران و فرمانداران با نمایندگان فعلی خواهند داشت که شهبه ای در مورد تبلیغات برای کاندید نباشد.

رئیس ستاد انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد حضور مدیران در کنارکاندیدا برای تبلیغات گفت: مدیران دارای دو شان هستند یکی شان حقیقی که در این مورد در خارج از وقت اداری و بدون امکانات دولتی  منع قانونی ندارد اما توصیه ما اینست که به جهت جایگاه و شان حقوقی شان تلاش کنند کمتر از این برنامه ها داشته باشند که هم افکار عمومی را آرام کرد و هم جایگاه مدیریت آسیب نبیند هم کاندید بهتر بتواند برای خودش تبلیغات بکند اما در شان حقوقی در هر شرایطی خلاف است البته برای نظارت و اجراء و بازرسی کاملا ممنوع است.

هیئت های اجرایی مورد اعتماد هستند
خرم روز رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان در مورد انتقاداتی که برخی افراد از ترکیب هیئت اجرایی مطرح می کنند عنوان کرد: قطعا هیچ گونه جهت گیری نبوده و اگر اینطور بود ترکیب به این شکل نبود و در بحث تائید صلاحیت ها پس ذهنیتی در این رابطه قطعا نبوده و ما به این افراد بعنوان معتمد نگاه می کنیم و انتظار داریم این ترکیب متعادل و خوب و از همه افکار مردم و شخصیت ها باشد.
محمدی معاون سیاسی استاندار هم در مورد ترکیب هییت اجرایی انتخابات گفت: ما تلاش کردیم که یک تعادل نسبی، نه سهمیه بندی را در هییت اجرایی داشته باشیم چون هر وقت لفظ معتمد را بکار می بریم اصل اینست که این افراد امانت دار خوبی هستند و از آرای مردم صیانت می کنند و نگرش های سیاسی را در انتخابات دخالت نمی دهند و طبیعا آن چیزی که در استان مدنظر بوده آنست که بتوانیم یک تعادل نسبی با رعایت ضوابط و مقررات در ترکیب هیئت ها وجود داشته باشد.
نامی از کسی نبردم
محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در شور انتخاباتی دارند، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بسیار بالا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی انتظار می‌رود با دقت نظر بیشتری اخبار انتخابات را پوشش دهند.

نظری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با توجه به حساسیت بالای انتخابات عین گفته مسئولان را مطرح کنند به سخنان اخیر خود در خصوص اعلام تایید صلاحیت‌های کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن خبر اسمی از فرد یا افراد خاصی نبردم و فقط آمار تعداد تایید صلاحیت‌ها را دادیم که چه تعداد تایید صلاحیت شدند و رسانه‌ها صرفا خودشان نام افراد خاصی را به زبان ما بیان کردند و این امر موجب ایجاد ناراحتی‌ طرف‌داران برخی نامزدهای انتخاباتی شد.
48 روز مانده به انتخابات
شیر نر و ماده ندارد
بویرنیوز؛ یکی از نامزدهای خانم انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد پوستری را برای تبلیغ خود برگزیده که در نوع خود جالب و قابل تامل است

photo_2016-01-07_23-43-17



نماینده ای که 2سال در کمیسیون حاضر نشد
معاون مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه برخی از نامزدهای انتخابات مجلس قول و وعده پوچ به مردم می‌دهند، عنوان کرد: این فرد بعد از اینکه به مجلس رفت و دید نمی‎تواند کاری کند مجبور است به پشت درب مسئولان برود و روزا و شاید ماها معطل بماند.
مسعودی اصل گفت: یکی از نمایندگان استان ۲ سال در کمیسیون حاضر نشد و همش مجبور به رفتن به پشت درب مسئولان کشوری بود تا بلکه بتواند بخشی از وعده‌های بی اساسش را تحقق بخشد.

تقاضای دو بالگرد برای انتخابات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پوشش روستاهای صعب العبور و سخت گذر استان در انتخابات درخواست اختصاص دو بالگرد را داده‌ایم. این دو بالگرد در دو حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت. البته در شهرستان گچساران منطقه صعب العبور نداریم.

وی بیان کرد: در کهگیلویه وبویراحمد طبق آمار ثبت احوال استان ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و حدود ۱۸ هزار نفر رأی اولی در سطح کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد. در سطح استان حدود ۱۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند. همچنین در استان ۱۰۸ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که از این تعداد سه نفر انصراف داده و صلاحیت هفت نفر نیز تایید نشد. بیشترین عامل رد صلاحیت این کاندیداها نواقص پرونده آنها بوده است.

47روز مانده به انتخابات

اصلاح طلبی که اصول گرا از آب درآمد
راک نیوز در بسته خبری انتخاباتی خود نوشته:گزارش اول اینکه روزگذشته رسانه های محلی درکهگیلویه وبویراحمداز سخنان تند فردی که خود را  اصلاح طلب برشمرده وخطاب به  ستارهدایخواه گفت: امروز بحث، اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست و باید تلاش کنیم عزت از دست رفته بویراحمد برگردد.

وی عنوان کرد: در بویراحمد فقط چند خانواده حق دارند مدیر باشند. در اداره برق، علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج و… فقط چند خانواده حق اشتغال دارند. آیا بویراحمد فقط همین یک طایفه است که باید مدیریت‌ها و اشتغال ها و سایر امتیازات به آنها داده شود

شب گذشته مطلبی در فضای مجازی منتشر وباز نشرگردید که درآن به هویت این فرد اشاره شده و وی را یکی از اصولگرایان چهار آتیشه وحامیان این کاندیدمعرفی کرده است و این را یک تاکتیک انتخاباتی مطرح نمودند.

درادامه این مطلب آمده که این فرد از قبل اصولگرایان مناسب زیادی بدست آورده است.
اجماع اصول گرایان یک روز هم دوام نداشت
مصطفی بهدارپور دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کهگیلویه،در پایان نشست کمیته سیاسی این حزب بیان کردند:کلیه هماهنگی ها و برنامه های لازم جهت معرفی نامزد شاخص اصولگرا در جلسات گروه های رسمی اصولگرا تدوین شده است،لذا بعد از بررسی تعیین صلاحیت ها نامزد اصلح معرفی خواهد شد.
وی ادامه داد افرادی که از طرف بعضی برادران اصولگرا وارد عرصه انتخابات شده اند،می توانند ارزیابی از چگونگی استقبال مردمی داشته باشند و قرار نیست یک گروه سیاسی نامزد خویش را به جبهه متحد اصولگرایان تعمیم دهد و بیان داشت در شرایط فعلی ملاک انتخاب گزینه مورد قبول تشکلهای رسمی،مقبولیت فراگیر و اعتماد به نتیجه انتخابات است.
بهدار پور در پایان اظهار کردند،با بررسی شرایط پیش رو ،در روزهای آتی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ معرفی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه دیشب مسعود دانشی به عنوان گزینه نهایی جبهه متهد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ از طریق بعضی سایت ها معرفی شد که حتی خودآقای دانشی هم این خبر را تایید کرده بود اما خبر این انتخاب با واکنش های متفاوتی از سوی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ مواجه شده است و برخی چهره های اصولگرا این انتخاب را قبول نکرده اند.
برنده قطعی انتخابات7اسفند کهگیلویه نتیجه شورای حکمیت اصولگرایان را نپذیرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، یکی از کاندیداهای اصولگرای شهرستان کهگیلویه ساعاتی پس از اعلام نتیجه شورای حکمیت این شهرستان ، طی یک بیانیه نتیجه نشست شورای حکمیت اصولگرایان برای معرفی نامزد نهایی کهگیلویه بزرگ را نپذیرفت.
غلام عباس مردانی با تاکید بر اینکه بر مواضع پیشین خود پایبند خواهم بود، تاکید کرد : نتیجه این جلسه را قبول ندارم.
وی افزود : همانطور که در صحبت های خود در زمان ثبت نام تاکید نمودم که به نفع هیچکس کنار نخواهم رفت و پیروز انتخابات خواهم بود ، اکنون نیز اعلام می کنم خروجی این شورا را قبول نداشته و به نفع هیچ شخصی از صحنه انتخابات کنار نمی کشم .
این کاندیدای اصولگرای کهگیلویه بزرگ ، ضمن اعتراض به جلسه از پیش برنامه ریزی شده شورای حکمیت اصولگرایان این شهرستان و رد نتیجه آن تاکید کرد : به گفتار خود معتقد خواهم بود و تمام تلاش خود را برای جذب آرا اصولگرایان چهار شهرستان بکار خواهم بست .
مردانی افزود : با همراهی بزرگوارانه مردم شریف شهرستان های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیروز قطعی و نهایی انتخابات 7 اسفند خواهم بود .
دیشب مسعود دانشی به عنوان گزینه نهایی جبهه متهد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ از طریق بعضی سایت ها معرفی شد ک حتی خودآقای دانشی هم این خبر را تایید کرده بود اما خبر این انتخاب با واکنش های متفاوتی از سوی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ مواجه شده است و برخی چهره های اصولگرا این انتخاب را قبول نکرده اند.
وضعیت اصولگرایان به نقل از دوسایت استان
راک نیوز نوشته:سایت محلی عصردنا درخبری آورده :"اصولگرایان گچساران به تاجگردون پیوستند."درادامه این خبر آمده بود: همانگونه که پیش بینی می شد و در یکی از اخبار " عصردنا " به نقل از یک منبع موثق اصولگرایی آمده بود جمع کثیری از اصولگرایان " گچساران " به نمایندگی از قاطبه اصولگرایان این شهرستان در نشستی با " غلام رضا تاج گردون " نماینده اصلاح طلب " گچساران و باشت " و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم حمایت قاطعانه خود را از وی اعلام داشتند .
به گزارش راک نیوز از گچساران ،یدالله مرادی از اعضای اصلی شورای مرکزی اصولگرایان شهرستان های گچساران وباشت در گفتگو با  خبرنگار ما گفت: نحوه خبررسانی این سایت طی چهارسال گذشته نسبت به تاجگردون برهمگان مشخص است
مردای افزود: پیوند اصولگرایان گچساران با تاجگردون ازمحالات است و کار این رسانه یک شانتاژخبری بیش نیست.
ایشان درادامه افزود: این افرادی که این سایت از آنها بعنوان اصولگرایان نام میبرد  3نفر هستند که دراجماع واعضای اصلی شورای مرکزی اصولگرایان نبوده و این افرادازماه ها قبل تاجگردون را به خانه خود دعوت کرده بودند و اتفاق تازه ای رخ نداده است.
وی اضافه کرد :اعضای شورای مرکزی اصولگرایی 15 نفرهستند که 14 عضو آن هم چنان بر همراهی با پولادی وندا پایبند بوده و براین تصمیم خود که برگرفته از اجماع کلی میباشدتاپایان خواهیم ماند.
مرادی درپاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی براینکه  اقای موحددرتهران کاندید شدندو درصورت تایید صلاحیت آیا احتمال انتقال وی به گچساران وجود دارد،گفت: ما یک تشکل هستیم که با اجماع به حمایت از آقای پولاندی وندا رسیده ایم وهرگزقصد تغییر درتصمیم خود را نداریم.
این فعال فرهنگی هم چنین از فضای بوجود آمده در رسانه ها که سعی در دامن زدن به خرده فرهنگ ها را دارند انتقاد نمود وادامه این روند را بنفع هیچ کس ندانست.
جایگزین بزرگواری مشخص شد
جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ دیشب در نشستی با حضور ۱۰ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۱۸ نفر از شورای حکمیت دیگر شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه بزرگ برگزار شد.
در این نشست بعد از سخنرانی و بیان نظرات و برنامه‌های مختلف نامزدهای مربوطه و پرسش‌های اعضای حکمیت بعد از تکمیل فرم مربوطه و جمع بندی نظرات حاضرین، آقای سید «مسعود دانشی» به عنوان نامزد نهایی جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه بزرگ در انتخابات مجلس دهم معرفی شد.

 بیش از ۱۰ نفر از نامزدهای جریان اصولگرایی طی میثاق نامه‎ای پایبندی خود را به نتیجه نهایی شورای حکمیت اعلام کرده بودند.

این اصولگرایان از طیف بزرگواری هستند و عدل هاشمی و مصطفی تقوی، فیاض بخش، مژدهی‌پور، موحد و .. قبل از این‌ها جلساتی را برای معرفی گزینه‌ واحد در انتخابات دهم برگزار کردند که آن جلسه به نتیجه نرسید، آنها خود را اصولگرایان معتدل و در مخالف با بزرگواری نماینده فعلی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده می‌دانستند.


46روز مانده به انتخابات

ممنوعیت های مکان های تبلیغاتی بویراحمد
فرمانداری بویراحمد در اطلاعیه‌ای برپایی ستاد تبلیغاتی توسط کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در برخی از مکان‌ها را ممنوع اعلام کرد.
 بر اساس این اطلاعیه نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به غیر از محدوده‌های زیر در هر مکان دیگر می‌توانند، ستاد انتخاباتی تشکیل بدهند.
این اطلاعیه به شرح زیر است؛
به نام خدا
با عنایت به تصمیم هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بویراحمد مبنی بر «ممنوعیت برپایی ستاد تبلیغاتی» کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد، در جهت رعایت مسائل ترافیکی و سهولت عبور و مرور، محدودیت های معین شده در شهر یاسوج به شرح ذیل اعلام می گردد.

۱- از میدان امام حسین (ع) (فلکه استانداری) به سمت جاده آبشار تا ابتدای جاده آبشار

۲- از میدان هفت تیر تا انتهای خیابان طالقانی

۳- از میدان هفت تیر تا میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت سابق) و امتداد آن تا بعد از آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی استان، جنب اداره کل انتقال خون

۴- خیابان های سردار جنگل شمالی و جنوبی از ابتدا تا انتها

۵- خیابان فردوسی از بلوار شهید مطهری تا نبش کوچه هجرت ۳

۶- خیابان شهید کرامت الله حسین پور از بلوار شهید مطهری تا تقاطع شریعتی

۷- بلوار شهید چمران از بلوار شهید مطهری تا بلوار جمهوری

۸- خیابان شهید محمد منتظری از نبش هلال احمر تا بلوار شهید مطهری

۹- مسیر بین میدان هفت تیر تا میدان جانباز (بلوار شهید مطهری)

۱۰- مسیر خیابان ۱۳ آبان از ابتدا تا انتها

تبصره (۱): رعایت حریم به منظور برپایی و راه اندازی ستاد تبلیغاتی تا فاصله ۵۰ متری از خیابان های اصلی ((میدان امام حسین (ع) تا خیابان شهید منتظری، از خیابان شهید منتظری تا هفت تیر و از هفت تیر تا فلکه ساعت)) ضروری است.

تبصره (۲): فاصله ستادهای انتخاباتی از همدیگر حداقل ۱۰۰ متر باشد.

دفاع خبره از انتخاب خود
رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ ساز و کار انتخاب مسعود دانشی به عنوان نامزد نهایی اصولگرایان کهگیلویه بزرگ را تشریح کرد.

سید محمد تقی خبره  در گفت‌وگویی بیان کرد: در هماهنگی‌های قبلی صورت گرفته با امضای میثاق نامه و تعهد، ۱۲ نامزد اصولگرایی که معتفد به گفتمن انقلاب اسلامی بوده اند توافق نمودند هماهنگ با سیاست های ائتلاف بزرگ اصولگرایان کشور ائتلاف نموده و یک نامزد به عنوان خروجی این ائتلاف در انتخابات آتی شرکت نماید.


این اصولگرای کهگیلویه افزود: این نامزدها با امضای توافق و میثاق نامه انتخاب این خروجی را به عهده هسته مرکزی شورای حکمیت ۵ نفره و ۱۳ نفر نمایندگان مناطق ۴ گانه حوزه کهگیلویه بزرگ به عنوان شورای ائتلاف ۱۸ نفره سپردند و مقرر شد اعضای این شورا پس از استماع نظریات و دیدگاه های نامزدهای محترم با توجه به سوابق، پایگاه مردمی و پایبندی به اصول گفتمان انقلاب بر اساس شاخص‌ها، کاندیدها را به صورت جداگانه ارزیابی نموده و نهایتا هر کدام از این شورای ۱۸ نفره گزینه پیشنهادی خود جهت خروجی نهایی را به سایر اعضای شورا اعلام و با تجمیع آرا، نامزدی که حایز رای اکثریت باشد به عنوان نامزد نهایی توسط شورای ائتلاف به دوستداران و علاقمندان به گفتمان های اصولگرایی و انقلاب اسلامی معرفی شوند.

رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: با تکیه بر عهد و میثاق این دوازده نامزد با دعوت از نمایندگان مناطق چهارگانه شورای ائلاف اصولگرایان کهگیلویه بزرگ تشکیل جلسه داده و این نامزد ها در حضور این شورای ۱۸ نفره برنامه ها و دیدگاه های خود را تبیین و تشریح کردند و هر کدام از اعضای شورای ائتلافی با ابتکار هسته مرکزی به شاخص های گفتمانی برنامه ها و دیدگاه های هر کدام از این نامزدها امتیاز داده و نهایتا هر کدام از این بزرگواران با تجمیع امتیازات هر نامزد از شاخص های اصولگرایی یک نامزد را به سایر اعضای شورا اعلام نمودند.

خبره با اعلام انتخاب جناب آقای سید مسعود دانشی به عنوان خروجی ائتلاف اصولگرایان شهرستان کهگیلویه با اکثریت آرا، اضافه کرد: آقای دانشی از خانواده محترم و معزز ایثارگران و درد کشیده انقلاب و دفاع مقدس می باشند و از برادران متهعد و معتقد به گفتمان اصولگرایی و انقلاب اسلامی می باشند، با قرائت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی از محتوای اسلام ناب قرابت فکری و اعتقادی داشته و به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه با توجه به سابقه اجرایی و همکاری با نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ آگاه و آشنا بوده و قطعا با توجه به اشراف کامل در حل مشکلات و توسعه و برنامه ریزی می تواند اثرگذارتر باشد

این چهره برجسته اصولگرا ساده زیستی، مخالفت با مشی اشرافی گری و سرمایه سالاری و همچنین صداقت، مردم داری عدم سکوت در برابر حامیان یا ساکتین فتنه های احتمالی و جبهه گیری انقلابی و عدم همسویی با برخی از چهره هایی که در صحنه های حساس به اصول انقلابی و ولایت خدشه ای وارد نمودند را از دیگر شاخصه های خروجی ائتلاف اصولگرایان، برشمرد و تصریح کرد: نظر نهایی جبهه اصولگرایی کهگیلویه با در نظر گیری این ویژگی های شخصیتی و توانمندی های اجرایی و انتخاب اکثریت اعضای شورای ائتلاف حمایت از سید مسعود دانشی در انتخابات آتی خواهد بود.

45روز مانده به انتخابات
یکی از اصول گرایان در اردوگاه تاجگردون
عصر دنا:یکی از شاخص ترین نیروهای اصولگرای " گچساران " که اخیرا به ستاد انتخاباتی " تاج گردون " پیوسته است در سخنانی از عملکرد و وفاداری رئیس اصلاح طلب کمیسیون برنامه و بودجه به ارزش های انقلاب و نظام تمجید کرد .
یونس رضاپور " که در نشست اصولگرایان با " تاج گردون "سخن می گفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نگاه ایشان به جریانات سیاسی گفت : مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام در باره جریانات سیاسی فرمودند:"بنده دعوای اصولگرا و اصلاح طلب را هم قبول ندارم من این تقسیم بندی راغلط می‌دانم، نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست و نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا هم نیست. هر فرد و هرجریانی که به مبانی انقلاب علاقه‌مند وپایبند باشد هر نامی که داشته باشد جزء اصولگریی است، اصولگرایی به حرف نیست. این غلط است که ما کشور و فعلان سیاسی کشور را به اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم کنیم، اصولگرایی متعلق به همه کسانی است که به مبانی انقلاب معتقد و پایبندند این مبانی را دوست دارند حالا هر اسمی می‌خواهد داشته باشد".
رضا پور با بیان اینکه بعنوان کسی که ۳۵ سال کار سیاسی و مدیریتی انجام داده‌ام چند نکته را دلسوزانه عرض می‌کنم ادامه داد : توده مردم خیلی جلو هستند ضمن احترامی که برای همه کاندید‌اها قائلم باید بگویم مردم انتخاب خود را کرده‌اند و خیلی زود‌تر از اندک خواص فهمیدند که گزینه‌ای که می‌تواند پایان محرومیت این منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد باشد شخص آقای دکتر تاج گردون است.

وی خطاب به برخی فعالان سیاسی شهرستان تاکید کرد :خواص عزیزی که هنوز روی لجاجت هستند تا دیر نشده به توده مردم بپیوندند و عقب نمانند وهنوز هم دیر هم نشده است.
در نشست اصلاح طلبان کهگیلویه ای مقیم تهران چه گذشت؟

دیشب نشستی با حضور  اصلاح طلبان کهگیلویه ای مقیم تهران به میزبانی  آقای تقوی،یکی از اصلاح طلبان قدیمی شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش سایت استان،در این جلسه تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ و چند تن از اصلاح طلبان این منطقه حضور داشتند.

در این جلسه کاندیداهای اصلاح طلب کهگیلویه به حمایت بی قید و شرط از کاندیدای مورد اجماع اشاره کردند.در این جلسه اسماعیلی، مهندس حبیبی،اسکندریاری نسب و دکتر آرام حضور داشتند.

مهندس سروش مقدم که در حال حاضر مدیرکل سازمان گردشگری استان همدان است به عنوان رابط  اصلاح طلبان کهگیلویه ای مقیم تهران با اصلاح طلبان استان معرفی شد.

شعار انتخاباتی اصلاح طلبان مشخص شد
بر اساس خبر های غیر رسمی،و بنابر مصوبه شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان،در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،اصلاح طلبان با شعار "امید و آرامش،رونق اقتصادی"حضور خواهند داشت و با نام "ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان(گام دوم)"در فضای رقابت انتخاباتی فعالیت خواهند کرد.

تغییر اساسی در گزینه نهایی اصلاح طلبان صورت خواهد گرفت!
با نزدیک شدن به زمان اعلام نتایج تایید صلاحیت ها از طرف هیئت های نظارت و پیش بینی احتمالی اعلام عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداهای شاخص این طیف،اصلاح طلبان در راهبردی جدید تلاش دارند با حمایت از کاندیداهای مورد نظر دولت روحانی بازنده این کارزار انتخاباتی نباشند.
بنا بر خبرهای غیر رسمی اتاق فکر اصلاح طلبان در آخرین مشورت های درون حزبی به این نتیجه رسیده اند که در صورت حذف سرشناس های طیف خود با تمام توان از گزینه های انتخابی دولت حمایت خواهند کرد که این مورد برای استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند همه ی معادلات موجود را دستخوش تغییر کند.

انتخاب رئيس ستاد هدايتخواه در دنا
شنیده ها حاکی از انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی هدایتخواه در شهرستان دنا دارد.
یک منبع آگاه در گفت و شنود با خبرنگار سفیر دنا گفت:با جمع بندی هواداران ستار هدایتخواه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی عبدالله جعفری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی در شهرستان دنا انتخاب شد.
 
به گفته این منبع آگاه جعفری با نظر قاطع هواداران هدایتخواه به عنوان رئیس ستاد وی در شهرستان دنا انتخاب شد.
 
جعفری دانشجوی دکترا و سابقه ریاست حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان کهگیلویه و بویر احمد را در کارنامه خود دارد و سالها در جریان اصولگرایی شهرستان های بویر احمد و دنا به فعالیت سیاسی مشغول است.
 
جعفری از جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی است.
انتقاد زارعی از دولت احمدی نژاد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت هر بشکه نفت در دولت‌های نهم و دهم به 140 دلار هم رسید اما متاسفانه در دولت‌یازدهم این قیمت به کمتر از 40 دلار رسیده است.

زارعی افزود: آغاز درآمد نفتی مربوط به 100 سال پیش است که این درآمدها در 7 سال دولت احمدی‌نژاد بیشتر از 93 سال بوده است.

این نماینده مجلس گفت: با وجود درآمدهای سرشار نفتی در دولت‌گذشته باید شاهد شکوفایی در اقتصاد و معیشت بودیم اما متاسفانه چنین چیزی اتفاق نیفتاد.

وی شرایط کنونی دولت‌یازدهم در پاسخگویی به جوانان جویای کار و یا بهبود شرایط اقتصادی را سخت دانست و اظهارکرد: قیمت هر بشکه نفت در کمتر از 2 سال 100 دلار کاهش یافت و این درحالی است که اقتصاد کشور تقریبا اقتصاد تک‌قطبی بر پایه نفت است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدابیر ویژه دولت‌یازدهم برای فراهم‌کردن بسترهای اشتغال‌زایی خبر داد.

زارعی گفت: با وجود درآمدهای گسترده نفتی متاسفانه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف نیمه‌کاره رها شده و اکنون دولت‌یازدهم باید میراث‌دار این پروژه‌ها با وضعیت بیمارگونه اقتصاد باشد.
رنج نامه یک کاندیدای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ! 

 تلنگری به سیاست کهگیلویه

به نام خدایی که جان آفرید / سخن گفتن اندر زبان آفرید
خداوند بخشنده ی دستگیر / کریم خطا بخش پوزش پذیر

در حالی که به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم، نامزدهای انتخاباتی این دوره در حال آماده سازی جهت یارگیری در بین مدیران ارشد دولتی و همچنین موج انداختن های متمادی بین توده های مردمی با هدف اینکه در سر لیست احزاب مورد حمایت شان قرار گیرند ، اما تصمیم گیری های شان در پشت در های بسته و در سایه افراد منفعت طلب انجام می گیرد که از پیامدهای ان عدم انتخاب افراد شایسته ای است که در راستای منافع عمومی مردم گام بردارد .  
در این میان هنوز هم طیف های مردمی نگران مهره چینی هایی هستند که ایا افراد اعلام کننده شرایط و صلاحیت نمایندگی مردم درد دیده ی کهگیلویه بزرگ که امروز جوانان و مردمش به دلایل شرایط بد اقتصادی و اشتغال و هزار درد ناگفته حاکم بر مردم همچنین سازمان های دولتی که از کمبود بودجه و اعتبارات و نبود زیر ساخت های لازم برای پیشرفت که ضعف نمایندگان ادوار پیشین را به عیان نشان می دهند، را دارند یا خیر ؟امروزه در شرایطی هستیم که نیاز مبرم به نماینده ای کاردان داریم زیرا ما راهی به جز انتخاب تخصص و توانایی برای رسیدن به توسعه اقتصادی داریم تا از چاه توسعه نیافتگی که از سالها پیش در این دیار به یادگار مانده بیرون و به سوی توسعه ای پایدار گام برداریم. کسی باید سر رشته امور را در دست گیرد که ازمایش اش را در عرصه مدیریتی و اجرایی در گذشته پس داده باشد چرا که در جایگاه بزرگ نمایندگی مجلس فرصت یادگیری اصول نمایندگی مجلس در راستای اهداف ملت نیست. افزایش ثروت و رفاه مردم جامعه (و ریشه کنی فقر) و ایجاد اشتغال اهداف توسعه اقتصادی است که هر دو در راستای عدالت اجتماعی است.عموم مردم چه از طیفه های قبیله ای چه احزاب همگی درلوای مرم قرار می گیرند نماینده و وکیل ملت باید به دور از حزب و قومیت ها به ملت یکسان نگاه کنند وقتی می گوییم جوانان بیکار اقشار کم درآمد روستاییان کشاورزان دامداران همه در کالبد ملت اند و نماینده نماینده طیف به خصوصی نیست پس با توجه به بینش و پتانسیل و تخصص و خرد باوری و خرداندیشی نماینده انتخاب کنیم .

آبرویم را گذاشتم
نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: آبروی خود را برای انسجام نیروهای انقلابی و ولایی گذاشتم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ستار هدایت‌خواه امشب در جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه حتی تا دو ساعت و ۳۰ دقیقه مانده پایان وقت نام‌نویسی از انتخابات مجلس دهم به دنبال حضور در انتخابات نبودم، گفت: حتی قبل از این به دوستان اصولگرا اعلام کرده بودم تا پایان اسفند ۹۳ کاندیدای این جریان سیاسی باید مشخص می‌شد و به سال ۹۴ کشیده نشود.

این چهره شاخص اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با اصرار بسیار زیاد دوستان وارد عرصه شدم که عده‌ای در منصفانه‌ترین اظهارات آن را ناز کردن دانستند و در بدبینانه‌ترین اظهارنظرها آن را کلک، زد و بند و دروغ می‌دانند. ولی من آبروی‌ خودم را گذاشتم و با خدا معامله کردم.
هدایت‌خواه با بیان اینکه انتخابات آینده بسیار نویدبخش است، گفت: هر کدام از دوستانی که خودشان کاندیدا بودند و در توان خود می‌دیدند در جلسات ما حضور دارند و به همین خاطر آبروی خود را برای انسجام نیروهای انقلابی و ولایی گذاشته‌ام.
وی انتخابات مجلس خبرگان را بسیار مهمتر از مجلس شورای اسلامی در این برهه دانست و گفت: در انتخابات خبرگان رهبری از فرد عالم و ولایتمداری همچون آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی حمایت خواهم کرد.

هجمه به عدل هاشمی بی انصافی است
این روزها برخی افراد هجمه های را علیه عدل هاشمی به راه انداخته اند و به وی برچسب هایی می زنند. حال اینکه برخی از این انتقاداتی که از وی می شود به نظر دور از انصاف و نوعی بغض را نشان می دهد.عدل هاشمی خود را سیاستمدار اعلام نکرده بلکه خود را بیشتر یک فرد کار آزموده و متخصص در امر مسائل توسعه اقتصادی اعلام کرده است.عدل هاشمی از روسای سابق قرار گاه خاتم الانبیا بوده که همین امروز به لطف درایت و کاردانی آنها با توجه به تحریم های ظالمانه بین المللی  فازهای 15 و 16پارس جنوبی به بهره برداری برسد و رئیس جمهور این موفقیت را به دست اندرکاران آن تبریک بگوید حال چه شده که اینگونه حاضر می شویم این چنین شخصی را به راحتی و با صحبت هایی بدون سند و مدرک و فقط بر اساس حب و بغض ناشی از مسائل سیاسی زیر سئوال برده و زبان به تحقیر وی بگشاییم. اگر به صحبت های وی گوش داده باشید هزاران بار گفته که من اهل سیاسی کاری نیستم من فقط دنبال مسائل توسعه ای هستم.از من پروژه و اشتغال بخواهید و الا اگر دنبال مسائل جناحی و خطی هستید بروید سراغ دیگران.آیا دور از انصاف نیست که در خصوص بعد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی وی را با دیگر حاضران در صحنه انتخابات مقایسه کنیم؟
تحلیل و نظر شما
مخاطبان عزیز در این قسمت نظرات و تحلیل های کارشناسانه شما درج می شود،ضمن اینکه درج آنها فقط انعکاس نظرات است و سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت تایید یا تکذیب آنهارا ندارد.

تله ای که خود در آن گیر افتادیم
یکی از صاحب نظران عرصه انتخابات با ارسال مطلبی به تحریریه تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به تحلیل وضعیت انتخابات پرداخته است.این مخاطب نوشته:
اردوگاه اصلاح طلبان دچار ترسی از درون خود شده است چرا که ابتدا هدف از روی آوردن به تعداد زیاد ثبت نام کنندگان را گذشتن از فیلتر شورای نگهبان عنوان می کردند که واقعا هم هدف همین است اما با گذشت مدتی ترس از تایید صلاحیت گسترده در میان اصلاح طلبان خود به عنوان معظلی دیگر ذهن آنها را مشغول کرده است.اگر حتی نیمی از این اصلاح طلبان تایید شوند که با توجه به موقعیت علمی و همچنین خدمات آنها به نظام و زاویه نداشتن با نظام این احتمال نزدیک به یقین است و باتوجه به اینکه چهره های شاخص احتمال رد صلاحیت آنها بیشتر است ،آنگاه قانع کردن هرکدام از این گزینه ها برای انصراف بسیار سخت و باتوجه به شناختی که از تعدادی از این افراد دارم تقریبا غیرممکن است مگر اینکه یکی از شاخص ها تایید شود که بعید است.
بازنده اصلی انتخابات اصول گرایان هستند
به نظر می رسد بازنده ی اصلی انتخابات پیش رو اصول گرایان باشند چرا که اصول گرایان با توجه به حضور گزینه های اصلاح طلبی که بیشتر فراجناحی عملکرد داشته اند تا جناحی و همچنین با توجه به اینکه چیزی در پرونده آنها نیست که اصولگرایان خصوصا تندروها بر آن تکیه کرده و با بزرگنمایی آن نکات به بهره برداری بپردازند،لذا به طور یقین اصول گرایان اگر مستمسکی نیابند از این جهت دستشان خالی است و از جهت دیگر با توجه به اینکه طی 24 سال اخیر مداوم کرسی مجلس دست آنها بوده است و چیزی برای دفاع ندارند از این بابت هم در موضع انفعال هستند.از طرف دیگر به نظر می رسد در دوره آتی کاندیداهایی که بتوانند بیشتر به مسائل اقتصادی بپردازند موفقتر هستند چیزی که در میان اصولگرایان بسیار کم فروغ و قابلیت عرضه نیست.پس این دور یا دور مستقلین است ویا اصلاح طلبان.
40روز مانده به انتخابات
آخرین خبر از تایید صلاحیت ها
تکلیف تایید و رد صلاحیت شدن کاندیداهای مجلس دهم امروز مشخص می‌شود. در فاصله 41 روز به برگزاری انتخابات مجلس در هفتم اسفندماه امسال یکی از مراحل مهم اجرایی انتخابات امروز به سرانجام می‌رسد و شورای نگهبان در خصوص بیش از دوازده هزار نفری که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند اعلام نظر خواهد کرد.

به گزارش تابناک، پس از بررسی وضعیت صلاحیت کاندیداها در هیات‌های اجرایی حالا همه منتظر اعلام نظر نهایی شورای نگهبان در خصوص وضعیت کاندیداها هستند. اینطور که دکتر سیامک ره‌پیک، عضو حقوق‌دان شورای نگهبان و سخنگوي هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات اعلام کرده تا پایان وقت اداری امروز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شوراي اسلامي به پایان می‌رسد و دلالیل رد صلاحیت شدن کاندیداها به انها اعلام می‌شود. 

سيامک ره‌پيک در خصوص روند بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات مجلس افزود: بعد از بررسي‌هايي که در هيئت اجرايي صورت گرفت، فرصتي براي اعتراض به آراء هيئت هاي اجرايي بود؛‌ در اين فاصله هيئت هاي نظارت استاني پرونده‌هاي داوطلبان اعم از کساني که در هيئت هاي اجرايي رد صلاحيت شدند يا غير آنها را بررسي کردند. طبق قانون، هيئت هاي نظارت استاني ضمن اينکه پرونده هاي داوطلبان را بررسي و اعلام نظر مي کنند بايد نظر هيئت مرکزي را هم کسب کنند. اين کار در حال انجام شدن است و  اميدواريم در مهلت مقرر باقيمانده تمام پرونده هاي مربوط به داوطلبان، چه کساني که در مراحل قبلي رد صلاحيت شدند و چه کساني که به شکل ديگري پرونده‌شان بررسي شده است، مورد بررسي قرار گيرد و نتايج اعلام شود. بر اساس زمان بندي قانوني، انتهاي روز 26 دي بايد بتوانيم نتايج را اعلام کنيم که اميدواريم در موعد مقرر اين کار انجام شود.

اگرچه از هفته گذشته گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص آمار رد و تایید صلاحیت‌های احتمالی مجلس دهم وجود داشت اما با نزدیک شدن به روز نهایی اعلام رای شورای نگهبان و از عصر روز گذشته گمانه‌زنی‌ها شدت بیشتری گرفته و حتی در این میان لیست‌های مختلفی هم ارائه شده که بعضا مربوط به انتخابات مجلس هفتم و یا هشتم می‌باشند که به اشتباه و به عنوان لیست‌های مجلس دهم دست به دست می‌گردند. در این میان البته اصلاح‌طلبان هم که سابقه بیشتری در رد صلاحیت کاندیداعای خود دارند با شور و حرارت بیشتر و البته اخبار درست و غلط بیشتری انتخابات را پیگیری می‌کنند.

صلاحیت یک سوم داطلبان احراز شده است
با توجه به اتمام مهلت تعیین شده قانون انتخابات در تاریخ 95/10/26برای هیئت های نظارت جهت اعلام نتایج احراز صلاحیت های مربوط به این شورا، برخی خبرهای تایید نشده از احراز صلاحیت حدود یک سوم از داوطلبان ثثبت نامی حکایت دارد و از قرار معلوم حدود 7هزار نفر احراز صلاحیت نشده اند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نتایج رسمی بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی طی امروز یا فردا اعلام خواهد شد.
خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم از برخی منابع غیررسمی کسب اطلاع کرد که از میان 12هزار و 123 نفری که برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرده بودند، تاکنون بیش از 900 نفر در طول روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف داده‌اند.
این منابع غیررسمی می‌گویند از تعداد باقی‌مانده، حدود یک‌سوم ثبت‌نام‌کنندگان برای انتخابات اسفند صلاحیتشان احراز شده، یک‌سوم به‌طور قطعی صلاحیتشان برای این  انتخابات رد شده و یک‌سوم دیگر نیز تاکنون مشمول "عدم‌احراز" شده‌اند. این خبر هنوز از سوی مقامات رسمی تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی از طریق کسب اطلاع از منابع غیررسمی است.
تفاوت آنهایی که به‌طور قطع صلاحیتشان احراز نشده و آنهایی که تاکنون مشمول عدم‌احراز هستند، آنجاست که احتمال تأیید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان وجود دارد. این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.
در صورت صحت این گمانه‌ها، برای هر کرسی نمایندگی مجلس بیش از 13 نفر باید رقابت کنند.
انتخابات مجلس دهم از حیث تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌کننده تقریباً "بی‌نظیر" بوده است. تعداد بسیار زیادی با حضور در فرمانداری‌ها و استانداری‌ها در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.
کارشناسان می‌گویند عدم‌جدیت قابل قبول هیئت‌های اجرایی در امر احراز صلاحیت‌ها موجب شد به‌دلیل حجم بسیار بالای ثبت‌نامی‌ها کار بر دستگاه‌های نظارتی سخت‌تر از پیش شود.
خبرگزاری تسنیم پیش از این در گزارشی به گوشه‌‌ای از اتفاقات عجیب در احراز صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های اجرایی اشاره کرده بود.
یک منبع مطلع در مراجع استعلام‌ها به تسنیم گفته بود با وجود جواب منفی این نهاد به استعلام برخی از ثبت‌نام کنندگان، اما آنها توسط هیئت‌های اجرایی تأیید صلاحیت شده‌اند. براساس اعلام همین مرجع استعلام بین برخی تأیید صلاحیت‌شدگان افرادی با برخی سوابق منفی از جمله تابعیت اسرائیلی همسر، تابعیت چندگانه، سقط جنین غیرقانونی، رشوه‌گیری، سابقه عضویت در برخی گروهک‌های ضدانقلاب، مشارکت در قتل، اقدام علیه امنیت ملی، زنای محصنه، زنا با بستگان و محارم، نزاع خیابانی، اخلال در نظم عمومی و ... وجود داشتند.
توصیه رفسنجانی به رد صلاحیت شدگان
 هاشمی:شاید بعضی‌ها ردّ صلاحیت شوند که اگر ثبت‌نام‌ها و پیگیری قانونی، برای رضای خداوند و انجام وظیفه بوده، نباید ناراحت شوند، بلکه باید با حفظ هوشیاری و منطق، نظر نهایی را به خدا و مردم بسپارند که البته تاریخ مخصوصاً در سال‌های اخیر ثابت کرده که خداوند هیچ وقت نمی‌گذارد، حق مظلوم پایمال شود.
امیدواری در اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ
خبرهای رسیده از فضاهای مجازی در استان تحت تاثیر شنیده ها حکایت از رد صلاحیت برخی از چهره های شاخص و باسابقه جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ دارد هر چند اخبار رسمی هنوز ار مبادی قانونی اعلام نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که دیگر چهره های تحصیل کرده و باتجربه و دارای پتانسیل های قوی اجتماعی و رای آور این طیف سیاسی احراز صلاحیت آنها قطعی است و اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ از نظر نیروی شاخص در مضیقه نخواهند بود.

سخنگوی شورای نگهبان استعفا داد

به گزارش تابناک»؛ نجات الله ابراهیمیان  با اعلام این خبر گفت: صبح امروز استعفای خود را از سمت سخنگویی شورای نگهبان ارائه کردم.وی از بیان دلیل استعفای خود امتناع کرد و افزود: در حال حاضر وقت مناسبی نیست که دلیل استعفای خود را بیان کنم. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی برای سمت سخنگویی شورای نگهبان تعیین می‌شود.

شایعات رد صلاحیت های گسترده

برخی خبرهای ضد و نقیض در بازار داغ فضای مجازی از رد صلاحیت گسترده در حوزه ی کهگیلویه بزرگ حکایت دارد. این در حالی است که از حوزه ی بویراحمد و دنا هم شایعاتی در خصوص رد صلاحیت برخی چهره های شاخص به گوش می رسد که در صورت تایید این شایعات این حوزه دچار تغییراتی بزرگ خواهد شد.از حوزه ی گچساران هم برخی خبرها از تایید صلاحیت اکثر نامزدها دارد.ضمن اینکه بسیاری از این موارد قابل استناد نیستند. هرچند برخی معتقد هستند این خبرها از طریق برخی افراد صاحب نفوذ به دست می آیند که این موضوع هم قابل استناد نیست.

بیشترشایعات مربوط به کدام نامزدهاست؟

با توجه به اینکه ابتدا گفته شده بود که تا پایان وقت اداری امروز وضعیت احراز صلاحیت ها مشخص خواهد شد اما تا هنوز خبری دقیق و رسمی در این زمینه اعلام نشده است هرچند برخی خبرهای تایید نشده فضای مجازی را پر کرده است. اما بیشترین شایعات در فضای مجازی در سه حوزه ی انتخابی حول چه کسانی است؟

در حوزه ی کهگیلویه بزرگ کسانی که بیشترین خبرها در مورد آن ها رد و بدل می شود آقایان منطقیان،لاهوتی،عدل هاشمی و موسی اخلاقی نسب هست که در مورد برخی تایید صلاحیت بیشترین خبرهای ارسالی است و در موردهایی هم عدم تایید بیشترین خبرهای ارسالی است.

در حوزه ی گچساران بیشترین شایعات حول نام تاجگردون است که بشدت خبرهای ضد و نقیض اعلام می شود.

در حوزه ی بویراحمد و دنا اکثر خبرها مربوط به زارعی و موسوی است که فضای مجازی و خبرهای غیر رسمی را داغ کرده است.

حرکتی عجیب!یادداشتی از سخنان عدل هاشمی بر روی کانال تلگرامی هواداران دکتر تقوی
 دقایقی پیش یادداشتی از سخنان عدل هاشمی بر روی کانال تلگرامی منتسب به هواداران دکتر تقوی منتشر شد که باعث شگفتی و حیرت شده است. این سوال مطرح است که چطور یکمرتبه تقوی به درج سخنان عدل هاشمی پرداخته است؟آیا تقوی از چیزی خبر دارد؟

متن پیام تلگرامی در کانال دکتر تقوی بدین شرح است:

سردار هاشمی
هرکس که بخواهد برای مردم منطقه خود کاری انجام دهد می تواند کار انجام دهد. آدم فقط در کسوت نمایندگی تنها کار نمی کند و هرکجا باشد باید تعصب منطقه خویش را داشته باشد.
به برکت نظام اسلامی و رهبری مقام عظمای ولایت در یکسال و نیم حدود 30 میلیارد تومان در حوزه کهگیلویه بزرگ کار عمرانی انجام دادیم و خوشحال هستم که بگویم تمامی آن کارها عام المنفعه بود.
 من معتقدم اگر کارها برای عام المنفعه بودن باشد هیچ مشکلی پیش نمی آید و مشکل زمانی پیش می آید که فرد برای پرکردن جیب خود کار کند.
ساخت خانه عالم ، مسجد و مرکز بهداشت کارهای عام المنفعه هستند و برای ساخت اینها مشکلی نیست وکسی را برای ساخت کارهای عام المنفعه ای محاکمه نمی کنند.
 من پاسدار بوده و خواهم بود و امروز پاسداری ما بمعنای تفنگ به دست گرفتن نیست و باید امروز از ولایت ، انقلاب و ایران اسلامی دفاع پاسداری کرد.
در پاسداری از ولایت ، انقلاب و ایران لحظه ای عقب نشینی نخواهم نمود. ما برای کار کردن و عبادت نمودن در روی کره خاکی خلق شده ایم.
متاسفانه این روزها به جای اینکه انسان را بسازیم تا جامعه ای ساخته شود بفکر ساخت اتوبان و راه هستیم.

با عرض پوزش از مخاطبان محترم تابناک در این خبر کانال تلگرامی منتسب به هواداران دکتر تقوی مورد نظر بوده که به اشتباه کانال تلگرامی دکتر تقوی اعلام شد.

چرا 26 دیماه تائیدصلاحیت‌های انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشد؟

گزارشی کوتاه از آنچه در روز موعد بر وضعیت اعلام تایید صلاحیت ها در کهگیلویه و بویراحمد گذشت را خواهید خواند که شاید جوابی بر این سوال باشد که چرا این روز اینقدر طولانی شد جلساتی در سه نهاد قدرت استان تا بعد از نیمه شب ادامه پیدا کرد.
صبح روز گذشته با اطلاع اولیه برخی کاندیداهای مطرح رد صلاحیت شده دارای نفوذ و اطلاع، تلاشهای زیادی از سوی این عده تا نیمه شب در جریان بود که جو جلسات سه گانه دیشب تحت تاثیر همین تلاشها قرار گرفت و ساعتها به درازا کشیده شد.
به گزارش سایت استان یکی از نماینده های فعلی که صلاحیت وی احراز نشده از تهران تلاش و فشار بسیاری وارد کرد که ظاهرا تا کنون در ساعت تنظیم گزارش در ٠١:٣٠ بامداد ٢٧ دیماه به نتیجه قطعی نرسید که در اعلام اولیه تایید صلاحیت ها نامش قرار بگیرد.
یکی دیگر از نیروهای سابقا پرنفوذ کهگیلویه که گفته میشد خبر رد صلاحیت ش شایعه است نیز از ابتدای صبح از طریق یکی از شخصیتهای استان در تلاش بود تا رد صلاحیت ش را تغییر دهد که با واکنش تندی (…) مواجه شد.

دیگر افراد که تا کنون صلاحیت شان تایید نشده نیز در بی خبری به امید دلبسته اند و بدون اطمینان از تصمیمی که در موردشان گرفته شده به هواداران امید می دهند.

کهگیلویه و بویراحمد امشب منتظر اعلام کاندیداهای تاییدصلاحیت شده نباشند

ظاهرا توافق شده که امشب فرمانداری ها اطلاع رسانی نکنند و از سایت استان نیز خواسته شده گزارشی منتشر نشود.
جلسه شورای تامین بعد از 4ساعت در نیمه شب به پایان رسید و هم‌اکنون در ساعت 01:25 بامداد روز ٢٧ دیماه، جلسه ای در فرمانداری بویراحمد با حضور فرماندار و دو معاون و مدیر حراست استانداری در جریان است.
به گفته منابع آگاه در فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد، اعلام رسمی لیست تایید صلاحیت شدگان در این حوزه به فردا 27 دی ماه موکول شد.

تلاش و لابی‌گری گروه اول و نگرانی ها از حجم هواداران گروه دوم در دو شهرستان حساس ظاهرا تنها نتیجه ای که در بر داشت طولانی شدن جلسات دیشب و به تاخیر افتادن ارسال اسامی و گلایه و انتظار تا نیمه شب برخی فرمانداراها بود.
طبق اعلام قبلی قرار بود در طول روز گذشته شورای نگهبان لیست تایید، رد و عدم احراز را به فرمانداری ها اعلام کند و تلاشها برای تغییر تصمیم اولیه نیز ظاهرا بی سرانجام بود.

تایید صلاحیت 59نامزد انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد از تائید صلاحیت 59 نامزد انتخاباتی در سه حوزه انتخابیه این استان خبرداد.

" حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله خرم روز "اظهار داشت: از 108 نامزد انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد 59 نامزد نامزد از سوی هیات نظارت تائید صلاحیت شدند.

وی تعداد نامزدهای ردصلاحیت شده در حوزه های انتخابیه بویراحمد ، کهگیلویه بزرگ و گچساران را 29 نامزد انتخاباتی عنوان کرد.

رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: 16 نامزد نیز عدم احراز صلاحیت شده اند و چهار نامزد نیز انصراف داده اند.

خرم روز با تاکید براینکه مراحل قانونی پیش بینی شده در قانون انتخابات از سوی هیات نظارت به درستی رعایت شده است ، اظهارداشت: نامزدهای ردصلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده بمدت سه روز از 27 دی ماه تا 29 دی ماه می توانند اعتراضات خود را براساس مستند به هیات نظارت استان تحویل دهند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی نیازی به مراجعه به هیات نظارت در تهران ندارند و اعتراضات خود را همراه با مستندات به هیات نظارت کهگیلویه و بویراحمد تحویل دهند.

رئیس دفتر هیات نظارت بر دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیات نظارت مرکزی به استناد ماده 52 قانون انتخابات در موعد مقرر رسیدگی بهع صلاحیت داوطلبان را برررسی و براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته ، به فرمانداری ها از سوی هیات نظارت مرکزی به هیات استان اعلام شد.

  کاندیداهای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده رد صلاحیت شدند .

به گزارشتابناک کهگیلویه و بویراحمد پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه نامزدهای منتسب به جبهه اصلاحات نتوانستند از فیلتر شورای نگهبان رد شوند .

بر پایه این گزارش ، از مجموع 58 نامزد انتخاباتی شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده ، 30 نفر تائید صلاحیت  ، 9 نامزد عدم احراز صلاحیت و 19 نفر رد شد صلاحیت شده اند .

نامزد های معترض به رای هیات نظارت تا 24 ساعت حق اعتراض دارند.

مهلت پاسخگویی هیات نظارت به معترضین 20 روزه خواهد بود.
لیست نهایی و وضعیت صلاحیت سه حوزه ی انتخابی کهگیلویه وبویراحمد
حوزه ی کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده
تایید صلاحیت شده:

۱- علیرضا سجادی
۲- غلامعباس مردانی
۳- علی دلاور
۴- مصطفی ارژنگ
۵- یاسر مستوفی
۶- خداداد کشاورز
۷- سیدعلی جمال نژاد
۸- علی دردانه
۹- علی محمد شفاعت نیا
۱۰-کریم قاسمی
۱۱- خیراله انصاری
۱۲- جمشید عزیزی
۱۳- منوچهر چک نژادیان
۱۴-رحمان ترحم مند
۱۵- محمد حمیدی بلدان
۱۶- علی علیزاده آرند
۱۷- رضا ضرغامی
۱۸- امین جمالی نسب
۱۹- نعمت اله خادمی
۲۰- مصطفی تقوی مقدم
۲۱- منوچهر جوانمردی
۲۲- عبداله رییسی
۲۳- لطف اله سپهر
۲۴- مسعود دانشی
۲۵- فریدون فاطمی زاده
۲۶- حاتم ترحم مند
۲۷- فرزاد نجات نیا
۲۸- محمد جهانبخش
۲۹- سیاوش نریمان
۳۰- محسن معماری

نامزدهای رد صلایت شده :

سید قادر لاهوتی

عدل هاشمی


محمود منطقیان

البرز بنام

لطیف رستاد

جهانگیر حبیبی
نامزدهایی که احراز صلاحیت نشده اند

علی آرام 

 سید سعید محقق  

 منوچهر سیف سادات

 سعید پالار

علی سینا برقک

قلندر حسن‌پور  

سید مهدی وفایی

ادریس کشاورز

خلیل نظری

صالح آذرخش

موسی اخلاق نسب  

 حجت الله هاشمی 

سید نعمت الله صدوقی

علی کامرانی مقدم  

 سید مسعود اژدری

 سید بیت الله حسینی  

مجید باقریان

 فرشید عزیزی

سید رضا گنجی پور

اسلام خسروی

محسن آرمین

سهراب حجت خواه

  سید مجتبی مشیری فرد  

حوزه ی بویراحمد و دنا
تایید صلاحیت شده

۱- –ستار هدایت خواه / تائید صلاحیت

۲- – محمد بهرامی / تائید صلاحیت

۳- – مهدی روشنفکر / تائید صلاحیت

۴- – غلام محمد زارعی / تائید صلاحیت

۵- علی حیدری اصل / تائید صلاحیت

۶ – رهام یزدان‌پناه / تائید صلاحیت

۷ – عبدالنبی انصاری / تائید صلاحیت

۸ – رحیم سبحانی‌زاده / تائید صلاحیت

۹ – فرشید ارجمند / تائید صلاحیت

۱۱ – عنایت محمدپور / تائید صلاحیت

۱۲ – فاطمه رستمیان تل زالی / تائید صلاحیت

۱۳ – خدارحم آخشیک / تائید صلاحیت

۱۴ – سید محسن محمودی نیکو / تائید صلاحیت

۱۵- عبدالخالق خرسندیان / تائید صلاحیت

۱۶- محمد روشن رو / تائید صلاحیت

۱۷- فیض الله جوزاریان / تائید صلاحیت

۱۸- محمد کرمی / تائید صلاحیت

۱۹- مسلم افروش / تائید صلاحیت

۲۰- کرامت فدایی / تایید صلاحیت

۲۱- کرم الله جانی پور/ تائید صلاحیت

عدم احراز صلاحیت‌ها

۲۲- هادی هوشمندپور  /   عدم احراز صلاحیت                

۲۳ -زینب هاشمی /  عدم احراز صلاحیت    

۲۴– سید ابوالفضل قاسمیان /  عدم احراز صلاحیت    

۲۵– آیت الله اخلاق پی / عدم احراز صلاحیت    

۲۶– محمدرضا نیکبخت / عدم احراز صلاحیت    

۲۷- فتح الله مردانی/ عدم احراز صلاحیت   

۲۸- منصور نیکبخت / عدم احراز صلاحیت 

ردصلاحیت ها

۲۹- سیدباقر موسوی جهان آباد/ردصلاحیت

۳۰- سیدصدرالله رجائی نسب/ردصلاحیت

۳۱- زهرا حسینی/ردصلاحیت

۳۲-سید جمال الدین ارجمندی/ردصلاحیت

۳۳-شکرالله امامی/ردصلاحیت

۳۴-سیدصادق نصیب/ردصلاحیت

حوزه گچساران و باشت

۱- غلامرضا تاج‌گردون

۲- علی پولادی وندا

۳- محمد باقر شریفی

۴- اسماعیل صادقی

۵- مصیب افتخاری

۶- یوسف پنجه بند

۷- کرم خلیلی

۸- بهادر مرودشتی

 عدل هاشمی در تهران
برخی خبرها از عزیمت عدل هاشمی به تهران برای پیگیری موضوع عدم تایید صلاحیت خود حکایت دارد. یک منبع آگاه به تابناک کهگیلویه وبویراحمد گفت که ردصلاحیت عدل هاشمی برای ما بسیار تعجب برانگیز و غیره منتظره بوده است.گویا در این سفر برخی مشاورین،وی را همراهی می کنند.

بازگشت عدل هاشمی به صحنه!
یکی از سایت های محلی با شور و حرارت از بازگشت احتمالی عدل هاشمی به صحنه انتخابات خبر داده است.هرچند پیگیری های سایت تابناک قبل از این خبر حکایت از احتمال بازگشت عدل هاشمی به مارتن انتخابات را می دهد اما این صحبت ها با توجه به تجربیات گذشته قابلیت رسانه ای شدن را ندارد.اما این سایت محلی بسیار مطمئن از ورود دوباره عدل هاشمی خبر می دهد.
در خبر این سایت می خوانیم:
پیگیریهای پایگاه اطلاع رسانی"خبر ديشموك" نشان می دهد که سردار هاشمی در آستانه بازگشت مجدد به صحنه انتخابات مناطق چهارگانه کهگیلویه است.
 به گزارش خبر ديشموك، یکی از چهره هایی که ردصلاحیت آن به سرعت خبرساز شد و برای بسیاری از عموم غیرقابل باور می باشد رد صلاحیت سردار "عدل هاشمی" است.

سردار هاشمی که تمام دوران عمر خویش را در جبهه های نبرد حق علیه باطل و نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران سپری کرده وهمواره یاور محرومان بوده و سرپناه مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد بوده است یکی از چهره هایی است که ناباورانه رد صلاحیت شده و این موضوع نگرانیهایی را میان مردم و دوستداران اصیل انقلاب ایجاد کرده است.
پس از اعلام نظر هیات نظارت استان،تلاشهایی از سوی بسیاری از بزرگان استانی و کشوری برای اصلاح این اشتباه انجام شده در مورد وی آغاز شده است.
خبرهای دریافتی حاکی از قوت گرفتن احتمال بازگشت سردار سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد به صحنه انتخابات است.
پیگیری های پایگاه اطلاع رسانی"خبر ديشموك" نشان می دهد که سردار هاشمی در آستانه بازگشت مجدد به صحنه انتخابات مناطق چهارگانه کهگیلویه است.
به نظر می رسد با اتخاذ تدابیر انجام شده از سوی نهادهای مسئول بزودی شاهد بازگشت شور و شعف به انتخابات کهگیلویه با حضور سردار سازندگی استان خواهیم بود.
39روز مانده به انتخابات

روشنفکر:پیروز انتخابات خواهم بود

مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس دهم بویراحمد و دنا گفت: در ۷ اسفند پیروز انتخابات خواهم بود.

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با کبنانیوز با اعلام خبر تائید صلاحیت خود، اظهار کرد: با توجه به اتحادی که در بین مردم بویراحمد و دنا و گرمسیری های مقیم این دو شهرستان ایجاد شده بنده یک سر انتخابات خواهم بود.

وی گفت: بنده پیروز انتخابات در هفت اسفند خواهم بود.

قوت گرفتن احتمال تایید صلاحیت عدل هاشمی
بنا بر خبرهای رسیده به تابناک کهگیلویه وبویراحمد از منابع غیر رسمی و با توجه به مستندات ارائه شده از طرف این نامزد رد صلاحیت شده، تایید صلاحیت عدل هاشمی بسیار محتمل به نظر می رسد.خبرها از منابعی غیر رسمی حکایت از آن دارد که به احتمال قوی نتیجه اعتراض عدل هاشمی به تایید صلاحیت وی منجر خواهد شد.این منبع که خود را مطلع از وضعیت پیگیری اعتراض عدل هاشمی معرفی می کرد گفت:به زودی بصورت رسمی خبر تایید صلاحیت عدل هاشمی اعلام خواهد شد.
آیت الله ملک حسینی به رد صلاحیت‌ها واکنش نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به رد صلاحیت کاندیدا‌ها، ازآنان خواست در مسیر قانونی اعتراضات خود را مطرح کنند.
پس از گذشت ۱۰ سال از اتفاق ناگوار قتل در یکی از طایفه‌های بزرگ بویراحمد خانواده مقتول با وساطت ریش سفیدان، روحانیون، علما، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران گذشته و فعلی بویراحمد، مسئولان و مدیران کل از حق قانونی خود گذشت کردند و به عفو که در قرآن کریم نیز به آن سفارش شده است، عمل کردند.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: این کار چیزی جز کرامت، ارتقای شخصیت انسان و جلوه خدایی و الهی پیدا کردن انسان نیست و آفرین بر خانه و خانواده‌ای که گذشت کردند.

آیت الله ملک حسینی در ادامه گریزی به بحث تایید و رد صلاحیت‌ها زد و افزود: همه چیز باید بر مدار قانون باشد و بدون شک هیئت اجرائی و هیئت نظارت و سپس هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان مسیر قانونی برای مدیریت انتخابات هستند و بی‌شک مسیری برای مدیریت نتیجه نیستند و وای به روزی که مسیر قانونی مدیریت انتخابات به مدیریت نتیجه منتهی شود.

وی اظهار داشت: کرامت انسانی ایجاب می‌کند که فضیلت‌های انسانی در زیر و ذیل آن ایجاد شود؛ خدای ناکرده اگر تا به حال علیه کسی دروغی گفتیم علیه کسی تهمتی زدیم و زمینه را برای آبرو ریزی کسی فراهم آوردیم از خدای بزرگ و از او عذر بخواهیم همانند گناهان غیر قابل بخشش؛ زیرا بعضی مواقع فرصت عذرخواهی از کسی که حق او را ضایع کرده‌ایم به وجود نمی‌آید.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر خدای ناکرده تهمتمان، دروغمان یا راست بد‌تر از دروغمان یعنی راست‌های نصفه و نیمه که لا اله الا الله از راست‌های نصفه و نیمه بد‌تر از دروغ که اگر چنین کردیم از خدای خود عذر بخواهیم.

38روز مانده به انتخابات

در صحنه انتخابات بویراحمد حضور دارم
نیکبخت،نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با بیان اینکه مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند و بر اساس گفتمان انقلاب نباید جلو‌تر از مردم حرکت کرد و عقیده و رای آن‌ها مصادره کرد، بیان کرد: در صحنه انتخابات حضور دارم و در روزهای آتی در مسیر قانون با جدیت این مسیر را دنبال خواهم کرد و با رایزنی انجام گرفته و برطرف شدن سوء تفاهم‌ها جهت رقابت در کارزار انتخابات حاضر خواهم بود. و با یک همه‌گیری فراوان می‌توانیم در اندک زمان بر مشکلات فائق آییم.
نیکبخت به بهره‌مندی از افراد شایسته و نخبه اشاره کرد و گفت: از نظر انگیزه و اعتقادی که دارم در صحنه انتخابات حضور پیدا کرده‌ و برای تحول در جامعه گام برداشته‌ام. و در حوزه مدیریتی و نظارتی امکاناتی را فراهم می‌کنیم که در این مسیر ظرفیت‌های شایسته جامعه را برای حل بحران بسیج نماییم و در این مسیر قائل به شایسته‌سالاری و استفاده از ظرفیت‌هایی عموم جامعه می‌باشم.

34روز مانده به انتخابات
تقاضای پدر برای حمایت از پسر
کانال تلگرامی منتسب به هواداران دکتر تقوی با درج مطلبی از تکاپوی آمیراحمد تقوی برای حمایت از فرزند خود خبر داده است.در این کانال چنین نوشته شده است:
درخواست آمیراحمد تقوی از آقای موحد برای حمایت تمام قد از دکتر تقوی!!!
شنیده ها حاکی است پس از اعلام تأیید صلاحیت آقای موحد در حوزه انتخابیه تهران، آمیراحمد تقوی از بابت رفع مهر رد صلاحیت دوره گذشته به ایشان تبریک گفتند.
در ادامه آمیر احمد تقوی از آقای موحد خواستند جهت همگرایی کامل جریان اصولگرای کهگیلویه بزرگ بصورت جدی و تمام قد از دکتر تقوی حمایت کنند که این امر نیز با تأیید آقای موحد همراه شد
هدایت خواه میهمان نخبگان تامرادی
ستار هدایت‌خواه نامزد انتخابات مجلس دوره دهم بویرحمد و دنا در جمع تامرادی‌ها حضور یافت.
در این نشست، شیرعلی خرامین(رئیس سابق پیام نور استان)، شاهرضا دیودیده(مدیرکل سابق نوسازی)، گودرز بهادری( مدیرکل سابق تامین اجتماعی)، عنایت یزدان پناه( بخشدار مارگون در دولت خاتمی)، فضل منش( معاون فرماندار بویراحمد در دولت هاشمی رفسنجانی)، پاراد (رئیس آب و فاضلاب روستایی دنا در دولت نهم و دهم) و جمعی از نخبگان، طلاب و روحانیون حضور داشتند.
بهرامی:هیچ شخصی نمی تواند تاثیر سید باقر موسوی را نادیده بگیرد
محمد بهرامی نامزد انتخابات دوره دهم مجلس از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه،حضور سید باقر چه تاثیری بر انتخابات مجلس آینده خواهد داشت؟ گفت: هیچ شخص و جریانی نمی‌تواند تاثیر ایشان بر انتخابات و به تبع آن زندگی مردم، نادیده گرفته یا کم رنگ جلوه دهد. هنوز امیدواریم که سید باقر موسوی که بزرگ ما هستند تایید صلاحیت شوند. یقین بدانید حضور سید باقر موسوی هم مشارکت مردم در انتخابات و هم سطح کیفی این عرصه را ارتقا می‌دهد. چرا که حضور ایشان در انتخابات مجلس دهم، رقابت را از تعصبات فامیلی و طایفه ای به رقابتی فکری و جریانی ارتقا می‌دهد و این مسئاله یقیناً در فضای کنونی به نفع جامعه و مردم است. رای دادن بر اساس تعصبات قبیله ای در انتخابات زیبنده استان ما نیست و دود آن به چشم مردم خواهد رفته و در نهایت هم استان و هم کشور از این قضیه ضرر می‌بینند.
انشاالله که ایشان در فرصت باقی مانده تائید خواهند شد و چنانچه قبلا هم بارها عرض کرده‌ام در این صورت بنده و مجموعه دوستان با تمام توان همراه و پشتیبان ایشان خواهیم بود و به وظیفه‌ی اصلاح طلبی خود عمل خواهیم کرد.
هدایتخواه درمیان چرامی های ساکن یاسوج
به گزارش صبح زاگرس ، ستار هدایتخواه شامگاه یک‌شنبه در جمع چرامی‌های مقیم یاسوج حضور یافت و با آن‌ها در خصوص مسائل مختلف و از جمله انقلاب سخن گفت.پیش از سخنان هدایت‌خواه، حمیدرضا جمالی یکی از فعالان سیاسی شهرستان چرام به نیابت از سایر حضار سخن گفت.
هدایتخواه، نماینده مجلس را مسئول در برابر همه استان دانست و گفت: انشاءالله سرنوشتی رقم بخورد که برای کل استان خوب باشد.
وی با تأکید بر این که همه استان باید متوازن دیده شود، گفت: استان همیشه از رشد کاریکاتوری ضربه خورده است.

 
DSC_0109آغاز فعالیت در اردوگاه دکتر نیکبخت/احتمال تایید شدن نیکبخت قوت گرفت
به گزارش کبنانیوز بر اساس اخبار رسیده از برخی منابع موثق تایید صلاحیت "دکتر محمدرضا نیکبخت” قطعی شده و شواهد مبنی بر تایید صلاحیت این کاندیدای انتخاباتی مجلس در شهرستان بویراحمد و دنا است.
دکتر محمدرضا نیکبخت از جمله کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شهرستان های بویراحمد و دنا بود که با اقبال خوبی مواجه و توانسته بود همراهی طیف های مختلف جامعه به خصوص دانشجویان و افراد تحصیل کرده را با خود داشته باشد.
اکنون بر اساس اخبار رسیده  و پس از اینکه هوارداران این کاندید از تایید صلاحیت دکتر نیکبخت مطمئن شده اند فعالیت ها و یارگیری های خود را از سر گرفته اند.
فرماندار سابق دنا رئیس ستاد مرکزی زارعی شد
به گزارش ترنم دنا از سی سخت،طبق اخبار ارسالی به این سایت خبری،مهندس علی تاج امیری، فرماندار سابق شهرستان دنا با جمع بندی تیم هواداران غلام محمد زارعی نماینده فعلی استان در مجلس،به عنوان رئیس ستاد مرکزی ایشان تعیین شد.
 تاج امیری فرمانداری دنا را در کارنامه کاری خود دارد و از چهره های اصلاح طلب است.
برای مدیران دولت متاسفم

در جلسه اصلاح طلبان چرام مسعود قبادی که خود یکی از معاونین مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد است از برخی مدیران به علت عدم حضور در جلسات اصلاح طلبان انتقاد کرد.
وی گفت:متاسفم برای مدیرانی که بواسطه رای و حضور شما و زحمت ها و بی حرمتی ها و بی خوابی هایی که شما کشیدید اما هم اکنون از مسولیت نسبت به شماها شانه خالی می کنند و در چنین جلساتی حضور ندارند.اگر جریان اصلاحات و دولت تدبیر و امید ارزشی قایل شده برای ما مدیران بوده و بدانید وجدان بیدار جامعه ما را نخواهد بخشید.بدانید سکوت ما خیانت به مردمی است که علیرغم همه مشکلات و تهدیدها در سال ۹۲آمدند و رای دادند.این جامعه خوب و بد رااز هم تشخیص می دهد.
قبادی گفت:همه مدیران در راستای اندیشه اصلاح طلبی و اهداف دولت تدبیر و امید باید حرکت کنند.ما مدیران وظیفه داریم که پاسداشت رای مردم باشیم بنابراین مسامحه کاری و در واقع سهل انگاری پذیرفته نیست.ما باید با تمام توان در بعد اجرا و عملکرد دولت را حمایت کنیم.متاسفانه در بعضی جاها به بدترین شکل ممکن به دولت اهانت می شود اما بعضی مدیران سکوت می کنند.
قبادی بیان کرد:ما نیمه راه  را در سال ۹۲با انتخاب دکتر روحانی طی کردیم و نیمه دیگر انتخاب نمایندگان و مجلسی مقتدر است که یاور دولت و ملت باشد.
احتمال تایید صلاحیت دو نامزد اصلاح طلبان
خبرهای تائید نشده ای از اعلام تائید صلاحیت تعداد زیادی از کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش نظر طی هفته گذشته به برخی کاندیداهای ردصلاحیت شده بصورت شفاهی و غیر رسمی خبر تائید صلاحیت این کاندیداها و امکان ادامه فعالیتهای انتخاباتی اعلام شده است.
در مطالبی که ساعت گذشته توسط برخی کاربران و نزدیکان کاندیداها در شبکه های اجتماعی منتشر شد آمده است: با رایزنی های دولت هزار کاندیدا از اصلاح طلب و برخی اصولگرایان معتدل تایید صلاحیت شدند.این خبر به طور شفاهی به برخی کاندیداها اعلام شد.
در خبر دیگری آمده است: با رأی گیری مجدد شورا، علی مطهری هم تأیید صلاحیت شد و به رقابت های انتخاباتی مجلس دهم بازگشت.
طی چند روز گذشته خبرهایی نیز در فضای استان مبنی بر تایید صلاحیت سیدباقر موسوی و محمود منطقیان کاندیداهای اصلی اصلاح طلبان حوزه های بویراحمد و کهگیلویه بزرگ منتشر شده بود که به نظر می رسد نام این دو نیز در لیست تاییدصلاحیت شده ها باشد.
سیدقادر لاهوتی دیگر کاندیدای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه به ردصلاحیت خود اعتراض نکرده بود.
این گمانه زنی ها در شبکه های اجتماعی و فضای غیررسمی منتشر شده و مقام های رسمی هنوز واکنشی به آن نشان نداده اند.
تاییدی به شرط تعهد
برخی خبرهای غیر رسمی حکایت دارد که نزدیک به هزار نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس که ردصلاحیت یا صلاحیت شان احراز نشده است، به صحنه رقابت ها باز می گردند.
همچنین از برخی کاندیداها تعهدهایی گرفته خواهد شد که در امور اتهامی، در آینده رفتارها و اعمال شائبه دار انجام ندهند.
خط قرمز من و موحد پدر معنوی هردوی ما است
تقوی در گفتگو با کبنا ر خصوص روابط خود و موحد گفت:حقیر در چند ماه گذشته و حتی در روز ثبت نام با آقای موحد هماهنگی هایی انجام دادم و بر آن اساس ثبت نام نمودم. حتی در تماسی که آمیر احمد تقوی، پس از تایید صلاحیتها با ایشان داشته اند قول همکاری به ما نیز داده اند. البته در این مدت شخص ایشان در خصوص انتقال حوزه ی انتخابیه ی خود هیچ اظهار و یا اقدامی نکردند.  اما طبیعی است که هواداران هر فردی خواهان حضورش در صحنه ی انتخابات باشند. ولی باید این دو موضوع را از یکدیگر تفکیک کرد.
البته ما هم مثل سایر اقشار مردم در این مدتی که گذشت انتظارات زیادی از آقای موحد داشتیم، ولی با همه ی احوال ایشان برادر من است و الحمدلله هر دو بارها اظهار کرده ایم که خط قرمز هر دوی ما پدر معنوی و بزرگ همه ی ما حاج آقامیر احمد تقوی هستند و به این پایبندیم ان شاالله.

تاجگردون در خیرآباد

غلامرضا تاجگردون به حوزه خیرآباد سفر کرد و از روستاهای اشکفت شیری، کل سیف الله، ده جلیل، مردان معصوم، ده حاج ناصر، خلیفه ای و پادوک بازدید و از نزدیک با مردم این روستاها به گفت و گو نشست و مشکلاتشان را بررسی کرد.

Lishter-(1)
نامه نگاری آیت الله ملک حسینی برای تایید صلاحیت ردشدگان/موحد و بزرگواری به نقطه اشتراک رسیدند
درحالیکه زمستان امسال کهگیلویه تا همین دقیقه، روزهای ابری زیادی را بخود دیده اما انگار درفضای سیاسی حوزه انتخابیه کهگیلویه حداقل در ارودگاه اصولگرایان نسیمی وزیدن گرفت که درپس خود روزهای آفتابی زیادی را بهمراه دارد.
پس از قطعی شدن انصراف حجت الاسلام بزرگواری از شرکت درانتخابات دهم وکاندیداتوری سیدمحمد موحد درحوزه انتخابیه تهران، اصولگرایان مرکز نشین دست بکار شدند تا سند کرسی این حوزه انتخابیه درمجلس را که تاکنون به نام اصولگریان رقم خورده، برای دور دهم نیز قطعی کنند.
براساس این گزارش با پادرمیانی چهره‌های شاخص اصولگرایانی مثل بادامچیان، باهنر ولاریجانی سرانجام کدورت چندین ساله بزرگواری و موحد پایان یافت وتا با همفکری وحمایت همدیگر راه را برای انتخاب مجدد موحد دراین حوزه انتخابیه فراهم سازند.
اولین نشست خصوصی هفته گذشته برگزار گردید و همچنین امروز صبح در مجلس این دو همدیگر را ملاقات کردند.
حجت السلام بزرگواری در گفتگو با راک نیوز می‌گوید: اگرچه ماشاید اختلاف نظرباهم داشته باشیم اما به این نتیجه رسیده‌ایم که باید جبهه اصولگرایی دراین حوزه ومنطقه ما از تشددو انشقاق دوری گزیند.
نماینده مردم کهگیلویه در دوره‌های هشتم و نهم مجلس با بیان اینکه خوشبختانه سوتفاهم‌ها برطرف گردید و هردو طرف نسبت به مسائلی که به طرفین نسبت داده می‌شد از هم حلالیت طلبیدیم در ادامه افزود: یکی از دلایلی که این دوره ثبت نام نکردم همین بود که برخی از دوستان رد صلاحیت خود را به بنده نسبت می‌دادند.
دبیر کمسیون آب وکشاورزی مجلس ضمن کذب خواندن شایعاتی مبنی بردخالت اینجانب در ردصلاحیت افرادی مانند وفایی یا عدل هاشمی گفت: من همه تلاش خود را برای تایید صلاحیت این عزیزان می‌کنم و حتی بسیار علاقمندم که کاندیداهای اصلاح طلب هم مشکلشان حل شود و انتخابات پرشوری را پیش رو داشته باشیم.
سیدعلی محمد بزرگواری ضمن بیان حمایت قاطع خود از کاندیداتوری حضرت ایت الله ملک حسینی یادآورشد: وی از سرمایه‌ها و مایه افتخار استان ماست که باید تلاش کنیم تا با بالا‌ترین رای وارد خبرگان گردد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از تلاش‌ها و نامه نگاری‌های آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی برای کمک به تایید صلاحیت نامزدهای تایید نشده در استان خبرداد.
منصور نیکبخت خبر ائتلاف خود با مهدی روشنفکر را تکذیب کرد
به گزارش سایت استان، طی چند روز اخیر خبری مبنی بر ائتلاف منصور نیکبخت، کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مهدی روشنفکر که دیدگاه اصولگرایی دارد در سایت های محلی منتشر شد.
اما شب گذشته منصور نیکبخت و در جمع هواداران سید باقر موسوی هر گونه خبری مبنی بر ائتلاف خود با جریان اصولگرایی را تکذیب کرد و گفت: با قاطعیت از سید باقر موسوی حمایت می کنم و تا آخرین لحظه اعلام رسمی و قطعی اعلام نتایج کاندیداهای صلاحیت شده منتظر سید باقر موسوی خواهم ماند.
وی پیرامون تصاویری که از دیدارش با روشنفکر منتشر شد گفت: برای حل کردن یک نزاع محلی و طایفه ای در جمعی حضور یافتیم که آقای روشنفکر نیز در این جمع حضور داشت که متاسفانه با منتشر کردن تصاویری از این دیدار عده ای از آن بهره برداری سیاسی کردند و رسما اعلام می کنم که خبر ائتلاف من با آقای روشنفکر صحت ندارد و من همیشه به جریان سیاسی خود پایبند هستم.
احتمال کاندیداتوری موحد در بهبهان قوت گرفت
آوای رادکوف؛ منابع آگاه از تغییر حوزه انتخابیه حجت الاسلام سید محمد موحد از حوزه انتخابیه شهری ری و شمیرانات به بهبهان خبر می دهند
به نقل از نزدیکان و منابع آگاه حاج سید محمد موحد در حال رصد اوضاع و تغییر حوزه انتخابیه خود از تهران به بهبهان می باشد.
موحد در جلسه ای که به همین منظور در بهبهان برگزار شد موضوع را با دوستان و هواداران خود مطرح و تمایل خود را برای حضور در این حوزه اعلام نموده است.
این منبع آگاه گفت:سید محمد موحد اعلام نمود به دعوت جمع کثیری از هواداران و دوستان کشوری خود برای حضور در حوزه انتخابیه بهبهان مصمم شد است.
حجت الاسلام موحد نماینده اصولگرای ۴ دور مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ و بهبهان در دور قبل مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده و در این دوره توانسته از فیلتر هیات نظارت بر انتخابات تا این مرحله عبور نماید.
رایزنی جوانمردی با بزرگان اصلاحات در قم و تهران
بنابر خبرهای رسیده به تابناک ک دکتر منوچهر جوانمردی یکی از گزینه های تایید صلاحیت شده اصلاحات در تهران و قم دیدارهایی با برخی از بزرگان اصلاحات داشته است.
عصرامروزدکتر منوچهر جوانمردی یکی ازکاندیدای تایید صلاحیت شده مجموعه اصلاح طلبان ازحوزه انتخابیه کهگیلویه ؛بهمیی؛چرام ولنده درقم بابعضی ازمراجع وعلماو روحانیون دیدار داشت.
دکترجوانمردی همچنین دیداری با ایت الله سیدحسین موسوی تبریزی دبیر مجمع محققین ومدرسین حوزه علمیه قم وقائم مقام  دکترعارف درستاد مرکزی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان داشتند.

32روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/رایزنی جوانمردی با بزرگان اصلاحات در قم و تهران/این خبر بروز رسانی می شود....

تایید موسوی جهان آباد قطعی شده است

به گزارش ترنم دنا از سی سخت،طبق آخرین خبرهای ارسالی به این سایت خبری مبنی بر تایید صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد،احتمال تایید صلاحیت ایشان تا مرز۹۹% رسید.

این منبع موثق و بانفوذ در استان که نخواست نام آن فاش شود چنین عنوان کرد:طبق رایزنی های گوناگون پیرامون تایید صلاحیت سید باقر موسوی در تهران،خبر تایید صلاحیت ایشان به بالاترین شکل ممکن قوت گرفته و همه منتظر تایید نهایی از سوی مسئولان وزارت کشور و شورای نگهبان می باشیم.


یارگیری در بویراحمد و دنا آغاز شد

در پی اعلام انصراف منصور نیکبخت از نامزدی مجلس دهم، وی حمایت خود را از مهدی روشنفکر اعلام کرد.

«منصور نیکبخت» عضو هیت علمی وزارت جهاد کشاورزی، بنیانگذار دانشکده کشاورزی در دانشگاه یاسوج، از جمله بنیانگذاران جهاد سازندگی در استان و دارای بیش از ۲۶ فقره تالیفات و مقالات و گزارش‌های علمی است.
تاپایان خواهم ماند
نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: به دوستان این اطمینان را می‌دهم که تا پایان با مردمم خواهم ماند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از حرف و حدیث‌های مبنی بر کناره‌گیری حاج «مهدی روشنفکر»، کاندیدای دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی به نفع کاندیدایی خاص که به دلیل دیدار کاملاً اتفاقی مطرح شد، گفت‌وگویی کوتاه با او انجام داده‌ایم که از منظر شما خوانندگان می‌گذرد؛

روشنفکر در گفت‌وگو با کبنانیوز با ابراز ناراحتی از رعایت نکردن اخلاق رسانه‌ای، اظهار کرد: رعایت نکردن اخلاق رسانه‌ای که یک دیدار کاملاً اتفاقی و ساده را بهانه قرار داده‌اند تا به خیال پردازی‌های انتخاباتی خود بپردازند، به دور از شأن و جایگاه رسانه‌ است.

این کاندیدای معتدل اصولگرا اضافه کرد: من به عنوان شخصی که همواره مردمداری و همراهی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و دیارم برایم سرلوحه و مبنای کار بوده است؛ جز منافع مردم به هیچ چیز دیگری فکر نکرده و نخواهم کرد.

روشنفکر تصریح کرد: به دوستان این اطمینان را می‌دهم که تا پایان با مردمم خواهم ماند.
انصراف برای ائتلاف
به گزارش بویر خبر،بر اساس خبرهای رسیده و بنا به گفته منابع آگاه، یکی از نامزدهای انتخاباتی حوزه وبویراحمد و دنا به نام "منصور نیکبخت" کناره گیری خودش از انتخابات این حوزه را اعلام کرده است.
بنا بر این خبر رسیده، برخی از این خبر اطلاع می دهند، که نیکبخت به نفع یکی از کاندیداهای احتمالی و با ائتلاف کنار رفته است.

دیدار موسوی جهان آباد با وزیر اطلاعات

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید دیدار و گفتگو کرد .

سید باقر موسوی جهان آباد نماینده هشت ساله بویراحمد و دنا در مجالس پنجم و ششم روز گذشته با حجت الاسلام والمسلمین سید «محمود علوی» وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید دیدار کرد.

این گزارش می افزاید ، در این دیدار غلامرضا پناه عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی نماینده اسبق بویراحمد و دنا را همراهی می کرد.

گفته شده این دیدار برای رایزنی در خصوص تایید صلاحیت سید باقر موسوی برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

این نشست در روز پنجشنبه یکم بهمن ماه 94 انجام گرفته است.

چک نژاد وبلاگ راه اندازی کرد
حامیان منوچر چک نژاد یکی از نامزدهای اصول گرای حوزه ی کهگیلویه بزرگ اقدام به راه اندازی وبلاگی با نام استاد چک نژاد،حامیان استاد چک نژاد نموده اند.آدرس این وبلاگ:https://cheaknezad.blogfa.comمی باشد.
واقعیت دیدار روشنفکر و هدایت خواه چه بود؟
برخی شایعات در فضای مجازی از نشست مهدی روشنفکر و ستار هدایت خواه خبر می داد. اما واقعیت ماجرا چیزی غیر از نشست هم اندیشی بود.اصل ماجرا خبری است که امروز بر روی برخی سایت های خبری عنوان شد.
ستار هدایت‌خواه و مهدی روشنفکر دو نامزد انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با هم مصافحه کردند.

 روز گذشته ستار هدایت‌خواه و مهدی روشنفکر که از نامزدهای انتخاباتی بویراحمد و دنا هستند در سی‌سخت با هم مصافحه کردند.

بنابر این گزارش، این دیدار و مصافحه کاملاً به صورت تصادفی اتفاق افتاد. هر دو آنها بعد از احوال پرسی و دست دادن از هم جدا شدند.

این دو نامزد انتخابات بویراحمد اصولگرا هستند.

 هدایت خواه:باید در بالا نیروی توانمند داشته باشیم
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ستار هدایت‌خواه عصر دیروز با حضور در میان جمعی از طایفه امیر از ایل تیرتاجی، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی تنها به دنبال شایعه‌سازی هستند که باید برای شکایت نویسی، شبنامه‌نویسی و شایعه‌سازی فکری کرد، چرا که بسیاری از فرزندان شایسته استان بر اثر همین بدگویی‌ها به حق خود نرسیده‌اند.

وی رفع این مشکل را مستلزم کار فرهنگی دانست و گفت: در چند مدت اخیر شایعات سازی در خصوص ما توسط شایعه سازان درست شده، از جمله اینکه گفته‌اند اگر فلانی پیروز شود با ایل تیرتاجی برخورد می‌کند.

کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا مجلس دهم، افزود: قبل از هر چیزی شایعه‌سازی نوعی شرک است و دوم اینکه هیچ‌گاه به دنبال حذف کسی نیستیم و از همه جوانان توانمند بویراحمد و دنا که ایل بزرگ تیرتاجی جزء‌ی از آن است باید استفاده شود.

هدایت‌خواه به شایعه دیگری در مورد خود اشاره کرد و گفت: برای رأی آوردن دست به هر کاری می‌زنند و هر شایعه‌ای را رواج می‌دهند و اکنون برای استفاده بردن از نام دیگران به موضوع رد صلاحیت آقای موسوی اشاره می‌کنند که نمونه‌ای از بی‌ایمانی این افراد است.

وی گفت: بسیار خوشنود می‌شدم که در انتخابات با آقای موسوی رقابت کنم، چرا که اگر دو قطب انتخابات بودیم، هرگز نمی‌توانستند انتخابات را طایفه‌ای و قومی کنند و اینگونه حرف‌ها و شایعات توهین به شعور مردم است و معتقدم بودن آقای موسوی در انتخابات جزء برکات بود.

کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر منطقه‌ای نیروی انسانی است، از دیدار خود در دور هفتم مجلس به همراه موحد با تاجگردون معاون سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اشاره کرد و گفت: اگر نیروهای توانمندی در بالا داشته باشیم، فارغ از هر گرایش سیاسی قادر به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

DSC_0242
وی در ادامه با بیان اینکه فرزندان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنم، گفت: با هر گرایش سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا، فرزندان توانمند استان را برای سپردن مسئولیت‌ها در مرکز حمایت خواهم کرد.

هدایت‌خواه گفت: دنبال این نیستم که حلقه دور خود را محصور کنم و در این دوره اگر توفیق خدمت‌گذاری را پیدا کردم از همه ظرفیت‌های نخبه استان با هر گرایشی حمایت قاطع خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا مجلس دهم با بیان اینکه مردم دروغ‌های بزرگ و تکراری را باور نخواهند کرد، گفت: رسیدن به قدرت با هر وسیله و ابزاری در تقابل با گفتن امام و انقلاب است و انسان مجاز نیست در عرصه سیاست به هر روش غیراخلاقی دست بزند.

اصلاحات کهگیلویه :جلسه پشت جلسه
اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ برای چندمین بار پیاپی جلساتی را با موضوع رسیدن به اجماع برگزار کردند.در جلسه امروز برای چندمین بار نمایندگانی از دو طیف موسوم به منطقیان و لاهوتی از شهرستان های مختلف حضور داشتند اما آنچه که تا کنون از این جلسات بیرون آمده چیزی نیست که طرفداران انتظار آن را دارند.
آنگونه که از شواهد پیداست قرار بر معرفی دو نفر یکی از طرف منطقیان و دیگری از طرف لاهوتی است که پس از آن بین این دو یکی انتخاب شود،نماینده لاهوتی کامرانی معرفی شده است اما با توجه به تعدد کاندیداهای طیف منطقیان و روزومه خوب هریک انتخاب نماینده ی این طیف مشکل شده است.
عدل هاشمی هیجان را به انتخابات کهگیلویه بزرگ بازگرداند
امروز عدل هاشمی در شهرستان بهمئی با اقشار مختلف مردم این شهرستان ملاقات کرد.پس از تایید عدل هاشمی دوباره حوزه ی کهگیلویه،بهمئی ،چرام و لنده دچار هیجانات و جنب وجو ش های انتخاباتی شد.این در حالی است که محمد موحد یکی از ارادی که همیشه باعث رونق به بازار انتخابات می شد هم به عرصه انتخابات کهگیلویه وارد شده است.
17روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/چرامی ها در گچساران/ اجازه موج سواری افراطیون را نمی‌دهیم/این خبر بروز رسانی می شود....

چرامی ها در گچساران
دیروز دیداری میان برخی افراد مقیم چرام در گچساران با دکتر تاجگردون برگزار شد.در این نشست از عملکرد غلامرضا تاجگردون در دوره چهاساله اش تمجید شد.
دلیل این دیدار مشخص نیست چرا که افرادی که در این دیدار حاضر بودند از اهالی و ساکنین شهر چرام هستند و حوزه ی انتخابیه آن ها از حوزه ی انتخابیه گچساران جداست.
IMG-20160207-WA0008
اجازه موج سواری افراطیون را نمی‌دهیم
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دوستی وی با سیدباقر موسوی دائمی و قلبی است.
غلام محمد زارعی در نشستی باعنوان حمایت کهگیلویه بزرگ از نامزدی بویراحمد و دنا در مجلس دهم اظهارداشت: مهندس موسوی از برادران و همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی بوده و دوستی ما با ایشان قلبی و دائمی خواهد بود.
وی افزود: کسانی که بدنبال انشقاق و اختلاف در بین دوستان و برادران قدیمی هستند مطمئن باشند موج سواری آنان راه به جایی نخواهند برد.
دیدار مردمی نیکبخت
محمدرضا نیکبخت نامزد انتخابات مجلس دوره دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با اقشار مختلف مردم دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، نیکبخت با مردم روستای کریک، بیاره و مهریان، جمعی از فرهنگیان و اقشار مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.
IMG_0264
فرزند شهید هرمزپور گفت: رأی ندادن به هدایت‌خواه یک اشتباه استراتژیک است
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ستار هدایت‌خواه با جمعی از خانواده ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.
بنا بر این گزارش، در این دیدار مهدی هرمزپور فرزند شهید جواد هرمزپور، گفت: مردان بزرگ خود را مأمور به نتیجه نمی‌دانند، بلکه مأمور به وظیفه هستند، مردانی که با خدا معامله می‌کنند و وقتی وارد می‌شوند در هر عرصه‌ای برای آنها حکم جهاد دارد، چون که هدفشان مقدس است.
وی گفت: روزهای سختی را در پیش داریم. انتخابات حساسترین مقطع است چرا که موضوع نفوذ را مشاهده می‌کنیم و نفوذ کلید واژه قرآنی است که رهبری به درستی به آن اشاره کرده است.
هرمزپور ادامه داد: در این مقطع حساس انسان‌های بزرگی باید احساس مسئولیت کنند و همانند دفاع مقدس پرچم‌دار باشند.
فرزند شهید هرمزپور هدایت‌خواه را مروج فرهنگ ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: او را در مسیر همه دشواری‌ها را به جان خریده و برای این کار فرهنگ سازی می‌کند و به اعتقاد من رأی ندادن به ایشان نه تنها اشتباه سیاسی است بلکه اشتباه استراتژیک است.
در ادامه ستار هدایت‌خواه نامزد انتخابات مجلس دهم نیز با بیان اینکه نفوذها در آدم‌های بزدل رخنه می‌کند، افزود: این افراد به خاطر ثروت و موقعیت خود در برابر دشمن کوتاه می‌آیند.
وی مسئولیت را امانت‌های دانست که نباید به آن خیانت کرد و افزود: حضور در عرصه سیاسی را به مانند عرصه فرهنگی جهاد و عبادت می‌دانم و اگر کسی روحیه ایثارگری نداشته باشد، شکست خواهد خورد.
اگر قرار باشد کسی کنار برود موحد است نه من
کاندیدای اصولگرای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: اگر قرار باشد کاندیدایی از حوزه انتخابیه کهگیلویه کنار رود آن فرد قطعا شخص "موحد" است .
دکتر "مصطفی تقوی" در گفت شنود  با عصردنا با بیان این مطلب گفت: اخیرا در برخی شبکه های مجازی شایعاتی مبنی بر احتمال انصراف اینجانب به نفع آقای "موحد" از سوی دوستان وی منتشر می شود که باید بگویم اگر قرار باشد فردی کنار رود آن فرد "موحد" است .
این فعال سیاسی افزود: به هزار و یک دلیل و بر اساس قدرشناسی آقای موحد باید از حضور در انتخابات حوزه کهگیلویه انصراف می داد .
تقوی با رد شایعاتی مبنی بر کناره گیری وی به نفع موحد تاکید کرد : مطالب اینچنینی کذب محض بوده و اگر قرار است فردی کناره گیری کند موحد است نه بنده.
خبرهای ضد ونقیض تاییدها/باید صبور بود
با پایان مهلت بررسی اعتراضات از طرف شورای نگهبان،خبرهای ضد و نقیض از تایید صلاحیت برخی اصلاح طلبان بر روی شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود که برخی اسامی هم اعلام شده است. در میان این اسامی چهره های مطرح اصلاحات استان در دو حوزه ی بویراحمد و کهگیلویه بزرگ به چشم می خورد.اما آنچه در این سالها و اخیرا در عالم واقعیت دیده شده است نشان از لزوم صبر تا رسیدن نتیجه نهایی و اعلام رسمی است که باید بازهم منتظر ماند
موحد رسما کاندیدای کهگیلویه بزرگ شد
دقایقی پیش سایت خبری راک نیوز در خبری فوری نوشت:ظهرامروز باحضورسیدمحمدموحد درفرمانداری تهران حوزه انتخابیه خود را از تهران ،شیمرانات،پردیش وشهر ری به حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده تغییر داد.
براساس این گزارش ْبرابر پیش بینی ها وتحلیل های راک نیوز در طی روزهای گذشته ،سرانجام سیدمحمد موحد با تغییر حوزه انتخابیه خود به فضای سردسیاسی کهگیلویه گرمای خاصی خواهد.


حمله دوم موحد به هاشمی
موحد با بیان اینکه کسانی که الان با ماشین‌های آخرین مدل در روستا‌ها پرسه می‌زنند و ادعا دارند کاری انجام نشده است، تاکید کرد: من را به سخنی وامدار که خیلی چیز‌ها را بگویم.
وی افزود: آن روزیکه بنده این مناطق را پیاده می‌رفتم امکان عبور نبود جاده کجا بود؟ آب کجا بود؟ زیرساخت کجا بود؟
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موحد فردی از جنس مردم و برای مردم است برای این حرفم مستند دارم.
وی با بیان اینکه هیچ کدام از داماد‌ها یا فرزندان من ماشین هفتصد میلیونی از خود ندارند، تصریح کرد: زندگی فرزندان و خانواده موحد را ببینید و قضاوت کنید.
هاشمی خطاب به موحد:اگر 4تا کار اساسی انجام می دادید مگه مرض داشتم برای خود دردسر درست کنم
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در بخش هایی از این سخنرانی عدل هاشمی با ایراد سخنانی جواب حملات موحد در شهر چرام را داد.
وی خطاب به موحد گفت که شما در چرام فرمودید؛ این کارهایی که شش‌ماه، یکسال و دوسال که انجام می‌دهم به چه دردی می‌خورد، بنده در این جا به این عزیز پیام می‌دهم که اگر جنابعالی و دیگر نمایندگان ادوار گذشته در مدت 16 سال شما و دوران خدمت خود،4 تا کار اساسی انجام می‌دادید مگر من مرض داشتم که برای خودم دردسر درست کنم.
نامزد کهگیلویه ای به نفع موحد کنار رفت
علی محمد شفاعت نیا از نامزدهای انتخاباتی حوزه کهگیلویه بزرگ با ارسال بیانه ای انصراف خود از کورس انتخابات را اعلام کرد.
با تأکید بر انتخاب فردی با تجربه و آشنا با مجلس و قانون اساسی که قطعاً به نفع مصالح عمومی کشور و منافع ملی است،کناره گیری خود را از ادامه حضور به نفع حجه الاسلام المسلمین حاج سید محمد موحد در این عرصه اعلام دارم
سخنرانی‌ کاندیداها در بویراحمد مدیریت شده است
نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: برخی کاندیداها با اهرم‌های که در دست دارند. شرایط و قواعد بازی را در انتخابات رعایت نمی‌کنند.
5روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/یکی از کاندیداهای اصلاحات به کامرانی پیوست/این خبر بروز رسانی می شود....
یکی از کاندیداهای اصلاحات به کامرانی پیوست
شب گذشته هواداران دکتر علی آرام و یاران همفکر وی مسیر ستاد خود تا ستاد مرکزی اصلاحات کهگیلویه را طی کرده و در این مسیر با سر دادن شعار زنده باد اصلاحات و «اتحاد اصلاحات» سر دادند.
به گزارش سایت استان در این مراسم بسیاری از جوانان هوادار دکتر آرام با شعار هایی از منطقیان و لاهوتی خواستند که به یاری جریان اصلاحات و نامزد اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ بشتابند.
برخی نیز با شعار درود بر آرام عارف کهگیلویه، سلام بر اصلاحات، درود بر منطقیان و لاهوتی این جمعیت را همراهی می‌کردند.
در پایان این پیاده روی شبانه و حضور در ستاد مرکزی اصلاحات برخی از اصلاح طلبان نیز سخنانی را در راستای وحدت و همدلی دوستداران جریان اصلاحات بیان کردند.
دکتر کامرانی با حضور در بین این جمعیت از همه انها به خاطر حمایتهایشان قدردانی کرد.
5روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/یکی از کاندیداهای اصلاحات به کامرانی پیوست/این خبر بروز رسانی می شود....
یکی دیگر از کاندیداها به نفع عدل هاشمی کنار رفت
حجت الاسلام مشیری کاندیدای اصول گرای حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ به نفع عدل هاشمی از ادامه رقابت ها انصراف داد.
6روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/یکی دیگر از کاندیداها به نفع عدل هاشمی کنار رفت/پیام تبلیغاتی عجیب کاندید اصول گرا/این خبر بروز رسانی می شود....
پیام تبلیغاتی عجیب کاندید اصول گرا
سخنرانی ساعت 3بعد از ظهر و پیام ارسالی ساعت 4:25دقیقه
6روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/پیام تبلیغاتی عجیب کاندید اصول گرا/این خبر بروز رسانی می شود....
سه نفر از کاندیداهای بویراحمد و دنا به نفع روشنفکر کنار رفتند
سه نفر از نامزدهای انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌های جداگانه به نفع مهدی روشنفکر از عرصه انتخابات کنار رفتند.
حمایت خدارحم آخشیک
خدارحم آخشیک نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با انتشار بیانیه‌ای به حمایت از مهدی روشنفکر پرداخت.
حمایت آیت الله اخلاق پی
آیت الله اخلاق پی دیگر نامزد انتخابات بویراحمد و دنا، طی مراسمی حمایت خود را از مهدی روشنفکر ابراز کرد.
حمایت رهام یزدان پناه
بعد از نشست مهدی روشنفکر با یزدان پناه؛ وی تصمیم به حمایت از روشنفکر گرفت. رهام یزدان پناه که برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام کرده بود با تغییر حوزه انتخابیه؛ شهر تهران را برای رقابت با سایر کاندیدا‌ها انتخاب کرد.
این اعلام حمایت طی مراسمی بزرگ به میزبانی خانواده‌ی یزدان پناه و با حضور اقشار مختلف مردم انجام گرفت.
زارعی در چیتاب
وی با بیان اینکه مردم تخریب‌های به دور از اخلاق سیاسی را به خوبی رصد می‌کنند گفت: مردم به بلوغ فکری و سیاسی کامل رسیده‌اند و در این زمینه به جرات می‌توان گفت که بینش سیاسی آنان از مسئولان بالا‌تر است، بنابراین شانتاژهای تبلیغاتی و خط تخریب را به خوبی از هم تشخیص می‌دهند.
این کاندید دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد و دنا به خدمات خود در بخش آبرسانی و گازکشی و به کار گیری نیروهای این منطقه در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: استقبال بی‌نظیری که شما مردم شهیدپرور بخش کبگیان از اینجانب داشتید وعده پیروزی ما نزدیک است انشاالله در روز هفتم اسفندماه با همت شما مردم بزرگ و انقلابی بتوانیم پیروز انتخابات باشیم.
6روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/موحد به ماراتن انتخابات بازگشت/حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!/این خبر بروز رسانی می شود....
6کاندید به نفع هدایتخواه کنار رفتند
علی حیدری اصل ،کرم جانی پور ،عبد المجید فرهادی ،کرامت فدایی ،سید شکر الله امامی و رحیم سبحان زاده نامزدهای ثبت نامی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند که تا امروز به نفع ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرده بودند که در پایان مراسم اعلام شدند.
7روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/موحد به ماراتن انتخابات بازگشت/حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!/این خبر بروز رسانی می شود....
هاشمی در روستای طولیان
عدل هاشمی در روستای طولیان: آیا دیگرآن روز نرسیده است بعد از 37 سال این مردم و جوانان با استعداد از یک زندگی لذت ببرند و بستر چند کارخانه و کارهای عام المنفعه را در این شهرستان به بهره برداری رساند، تا کی باید در مسایل جناحی و باندی و قبیله گری بمانیم.
7روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/موحد به ماراتن انتخابات بازگشت/حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!/این خبر بروز رسانی می شود....
7روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/موحد به ماراتن انتخابات بازگشت/حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!/این خبر بروز رسانی می شود....
غلامرضا تاجگردون با حضور در سالن شهید بشارت گچساران به دیدار جوانان حامی خود رفت.
IMG_6839

IMG_6561
موحد به ماراتن انتخابات بازگشت
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بازگشت" محمد موحد" به عرصه انتخابات کهگیلویه بزرگ خبرداد.
 جلیل حسنی گفت: با بازگشت موحد به انتخابات کهگیلویه بزرگ موافقت شده و ایشان می تواند در عرصه انتخابات فعالیت کند.
این مسول انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نیز ایشان را در لیست انتخاباتی قرار می دهیم.

استقبال سرد چرامي ها از روز اول تبليغات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، در حالی اولین روز نطق های انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد که مردم چرام چندان استقبال خوبی از این سخنرانی ها بعمل نیاوردند.
بر اساس برنامه زمان بندی سخنرانی نامزدهای حوزه کهگیلویه بزرگ از ساعت 10 صبح امروز دکتر سلیمان ابید در استادیوم ورزشی شهر چرام به سخنرانی پرداخت که به دلیل همزمانی ساعت سخنرانی با ساعات کاری ادارات و نهادها این نطق انتخاباتی با استقبال چندانی همراه نشد.
عدم اطلاع رسانی درست درباره زمان شروع نطق های انتخاباتی از دیگر دلایل استقبال کم مردم از این سخنرانی بود به طوری که بسیاری از مردم از شروع نطق های انتخاباتی اظهار بی اطلاعی می کردند.
دومین کاندیدی که امروز در جمع مردم چرام سخنرانی می کرد خیرالله انصاری بود که سخنرانی وی نیز شرایط مشابهی با اولین سخنران شهر چرام داشت و از لحاظ تعداد استقبال کنندگان به مراتب بدتر نیز بود
استقبال سرد از دو سخنران روز اول چرام به حدی بود که تعدادی از کودکان چرامی مانند همه روزه به استادیوم آمده بودند و در گوشه ای از استادیوم مشغول بازی خود بودند.
سومین سخنران روز اول شهر چرام نیز سیدمصطفی تقوی بود که اصلا به محل سخنرانی نیامد تا شایعه های کناره گیری وی از انتخابات بیشتر رنگ و بوی واقعیت بگیرد.
گفتنی است که دومین روز نطق های انتخاباتی نامزدها در شهر چرام در دو نوبت صبح و عصر فردا برگزار می شود که قرار است از ساعت 10 صبح منوچر جوانمردی و پس از وی منوچر چک نژادیان و علی کامرانی به روی سن بروند و با مردم چرام سخن بگویند.
 حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!
علی کامرانی طبق برنامه از قبل پیش بینی شده اولین نطق انتخاباتی خود را در لیکک ارائه داد و با استقبال خوب اصلاح طلبان بهمئی مواجه شده است.
مهندس لطیف رستاد در سخنرانی امروز در جمع اصلاح طلبان در حمایت از دکتر کامرانی در بهمئی گفت : دکتر کامرانی میخواهد با کسی رقابت کند که هنوز جوهر مدرک لیسانس دانشگاه آزاد بهبهان او خشک نشده است!
 مهندس رستاد گفت : اگر همه  ثروت سران اصلاحات و دکتر کامرانی را با رقیب مقایسه کنند.
وی گفت:عده ای با سوء استفاده از اعتقادات مذهبی و با استفاده از فقر مردم برای جمع آوری رای به آن ها پیشنهاد پول میدهند. من به این دسته از افراد توصیه میکنم اشکال ندارد .این پول را بخورید از شیر مادر حلالترتان باشد! ولی به وی رای ندهید.
8روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/حمله تند یک اصلاح طلب به کاندید پولدار!/این خبر بروز رسانی می شود....

تایید دو نفر از حوزه ی بویراحمد و دنا
فرماندار بویراحمد از تایید صلاحیت دو داوطلب انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر داد.
محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران با اعلام نهایی تایید صلاحیت داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان دو نفر دیگر از داوطلبین این دور از انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا تایید صلاحیت شدند
وی با بیان اینکه ساعتی پیش نظر نهایی به فرمانداری اعلام شد، تصریح کرد: طبق اعلام شورای محترم نگهبان آقایان سید صدرالله رجایی‌نسب و غلامحسین رهبرنیا تایید صلاحیت شدند.
نظری تصریح کرد: در اجرای ماده 36 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی نظر نهایی شورای نگهبان پس از بررسی درخواست رسیدگی مجدد جهت ابلاغ به داوطلبان اعلام شد.
عدل هاشمی مطمئن از پیروزی!
عدل هاشمی در شهرستان بهمئی ماموریت خود را ایجاد اشتغال در حوزه ی انتخابیه عنوان کرد.
وی گفت :من یک نکته مهم را به شما بزرگان بهمئی بگویم:اگر می دانستم که قطعا پیروز نیستیم به صحنه نمی آمدم.همینجا به شما می گویم که ما قطعا پیروز انتخابات 7 اسفند هستیم.

وی باتاکید بر اینکه اهل خط و باندبازی نیستم افزود مگر می شود فردی شایسته در دیارمان وجود داشته باشد و کسی بخواهد به خاطر جناح بندیهای سیاسی از او استفاده نکند.
8روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با انتخابات/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/احتمال حمایت موحدی ها از کامرانی!/قول وزیر کشور به حاج سید محمد موحد/کهگیلویه و بویراحمدی هایی که در لیست نهایی اصولگرایان هستند/حرکت اصول گرایان چرام به سمت ستاد عدل هاشمی/آخرین خبر از وموحد/این خبر بروز رسانی می شود....
احتمال حمایت موحدی ها از کامرانی!
یکی از سایت های محلی مدعی شد:طی جلسه لیدرهای اصلی سید محمد موحد در مورد احتمال عدم حضور موحد تصمیم گیری شد
صبح دنا نوشت:طی جلسه لیدرهای اصلی سید محمد موحد در مورد احتمال عدم حضور موحد تصمیم گیری شد
به نقل از یک منبع آگاه در این جلسه مقرر شد در صورت عدم حضور موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه از کامرانی حمایت کنند!قابل ذکر است که کامرانی خروجی مجمع اصلاح طلبان است و موحد اصول گرا!

زمان و مکان افتتاح ستاد انتخاباتی نامزدهای بویراحمد و دنا
براساس جدول زمانبندی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی کلیه نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شد.
همزمان با اعلام زمان تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستادهای انتخاباتی کاندیداهای  حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا امرور پنجشنبه به طور رسمی افتتاح خواهند شد.
در اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین نامه اجرایی آن، تبلیغات انتخاباتی کلیه نامزدهای تأیید صلاحیت شده از بامداد امروز (پنجشنبه29بهمن ماه) آغاز و در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(6 اسفندماه) یعنی 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأی پایان می یابد.

افتتاح ستاد انتخاباتی "محمد رضا نیکبخت"

پنجشنبه29بهمن - ساعت9صبح -روبروی کلانتری11 و سخنرانی حاج آقا مظفرعصرساعت15جلوی ستاد

افتتاحیه ستاد انتخاباتی" محمد بهرامی"

پنجشنبه 29 بهمن -  ساعت 15 - خیابان معلم نبش شاهد 24

افتتاح ستاد انتخاباتی "ستار هدایتخواه"

پنجشنبه ۲۹بهمن ساعت15 نبش معلم 2

افتتاح ستاد انتخاباتی "غلام محمد زارعی"

پنج شنبه 29بهمن - ساعت 3 عصر- خیابان مصلی

افتتاح ستاد انتخاباتی " مهدی روشنفکر"

پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه - یاسوج خیابان شریعتی - سینمای قدیم

قول وزیر کشور به حاج سید محمد موحد
صبح دنا:قول وزیر کشور به حاج سید محمد موحد برای حل مشکل تغییر حوزه انتخاباتی از تهران به کهگیلویه بزرگ
به نقل از یک منبع آگاه وزیر کشور به حاج سید محمد موحد قول همکاری برای حل مشکل بوجود آمده را داده است و همچنین قول داد که نهایت تلاش خود را برای حل این مشکل به کارمی گیرد.
انصراف بانوی اصلاح طلب بویراحمد
به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد زینب هاشمی بانوی اصلاحطلب  ونامزد دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی ،دقایقی پیش انصراف خود را به این فرمانداری اعلام کرد.
سیده زینب هاشمی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهرسازی،مدیرکل اسبق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد ،رئیس گروه پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عضو حزب نواندیش زنان مسلمان، نامزد کاندیدای مجلس دهم بود.
در مرحله اول تایید صلاحیتها، عدم احراز صلاحیت زینب هاشمی از طرف شورای نگهبان اعلام شده بود که پس از بررسی مجدد صلاحیت وی تایید شد.
با انصراف این نامزد انتخابات، تعداد نامزدهای انتخابات دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه بویراحمد ودنا به ۲۱ نفر رسید.

کهگیلویه و بویراحمدی هایی که در لیست نهایی اصولگرایان هستند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، لیست نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور به شرح زیر اعلام شد:
استان کهگلویه و بویر احمد
1     بویراحمد و دنا             ستار هدایت خواه

1      گچساران و باشت       علی فولادی وندا

اولین سخنرانی کاندید اجماعی اصلاح طلبان
با آغاز تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس ،دکتر علی کامرانی فردا در شهرستان بهمئی اولین نطق انتخاباتی خود را آغاز می کند.بنابر برنامه اعلامی این کاندید روز پنج شنبه مورخ29/11/94 راس ساعت 15 سخنرانی خواهد داشت.

حرکت اصول گرایان چرام به سمت ستاد عدل هاشمی
اصول گرایان چرام امشب طی جلسه ای که در  در این شهر برگزار شد به موضوع اجماع بین خود پرداختند که پس از رایزنی ها تصمیم به حمایت از عدل هاشمی گرفتند.حاضرین در جلسه پس از اینکه عدل هاشمی را به عنوان کاندید مورد نظر خود معرفی کردند با پیاده روی به سمت ستاد انتخاباتی عدل هاشمی در شهرستان چرام عملا حمایت خود را از وی اعلام کردند.
آخرین خبر از وموحد
سید محمد موحد پس از اینکه با عدم وجود اسم خود در لیست ارسالی به حوزه ی کهگیلویه بزرگ مواجه شد رایزنی ها را آغاز کرده است.
وی همچنین به اهواز رفته تا با پروازی خود را به تهران برساند.وی در فرودگاه اهواز گفته که دوستانش در تهران پیگیر هستند و به زودی مشکلش حل خواهد شد و به عرصه انتخابات برمی گردد.
حجت‌الاسلام سید محمد موحد با مردم القچین و فشیان چرام دیدار کرد.

9روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/اولین تجمع جدی اصلاح طلبان/هدایتخواه در سی سخت/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد /سومین نامزد انتخاباتی به نفع حجت الاسلام موحد کنار رفت /این خبر بروز رسانی می شود....
مردم آرامش خود را حفظ کنند!

ستاد جوانان حجت الاسلام موحد در پیغامی تمام مردم شریف کهگیلویه بزرگ را به آرامش فرا خواند.
متن بیانیه ستاد جوانان حجت الاسلام موحد به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان و مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی خبری مبنی بر مشکل در حضور حجت الاسلام موحد در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در چند سایت استان منتشر شد است.

بر همین اساس تماس هایی توسط ستاد جوانان با مسئولین استانی برقرار گردید که حاکی از نرسیدن لیست نهایی تایید صلاحیت ها به فرمانداری این حوزه انتخابیه تا این لحظه می باشد.

لذا ستاد جوانان حجت الاسلام موحد از تمام طرفداران حجت الاسلام موحد تقاضا دارد، تا زمان انتشار لیست نهایی توسط فرمانداری حوزه انتخابیه آرامش خود را حفظ کرده و مطمئن باشید این راه ادامه خواهد داشت.
موحد در پایتخت
گزارش " عصردنا " حاکی از آن است که شورای نگهبان به " موحد " که برای حضور انتخابیه " تهران ، ری ، شمیرانات " ثبت نام کرده و درخواست تغییر حوزه انتخابیه به کهگیلویه بزرگ را داده بود اجازه ورود به این حوزه را نداده و صلاحیت وی برای فعالیت در این حوزه انتخابیه تایید نشده است .
در لیست نهایی کاندیداهای حوزه انتخابیه "کهگیلویه بزرگ " که از سوی  وزارت کشور منتشر  شده  نامی از وی دیده نمی شود.
موحد 16 سال نماینده حوزه انتخابیه "کهگیلویه بزرگ " و 4 سال نماینده شهرستان " بهبهان " استان خوزستان بود . وی در دور گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود .
اولین تجمع جدی اصلاح طلبان
کامرانی به عنوان کاندید اجماعی اصلاح طلبان دقایقی قبل وارد لیکک بهمئی شد که در بدو ورود با استقبال همشهریان خود مواجه شد.
12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/اولین تجمع جدی اصلاح طلبان/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/هدایتخواه در سی سخت/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....

12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/اولین تجمع جدی اصلاح طلبان/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/هدایتخواه در سی سخت/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....

محمود منطقیان:به من اطلاعات غلط دادند
با سلام به محضر عزیزان
نظر به اینکه به بنده خبر دادند که بعضی از اعضای مجمع غایب بودند و افرادی را بدون ارائه راهکار تعیین شده از بیرون آوردند و جایگزین آنها کردند و به برخی اعضا اجازه دادند که بجای اعضای غایب رأی بدهند و همچنین نمایندگان بعضی از احزاب را به جلسه راه ندادند و تساوی طرفین در جلسه رعایت نشده است، برداشتم این بود که رأی گیری خدشه دار است، بنابراین آن بیانیه را صادر کردم. در صورتیکه نظر دوستان همفکر بر تایید تصمیم مجمع باشد مخالفتی ندارم و به داوری و نظر و تصمیم دوستان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه بزرگ احترام می گذارم.
با سپاس
محمود منطقیان
روشنفکر در روستای بابا مکی

کبنانیوز؛مهدی روشنفکر با مردم روستای بابا ملکی در بهرام بیگی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در بخشی از این دیدار بعضی از میزبانان با انتقاد از روند حاکم بر استخدام‌های استانی از مشکلات مردم این منطقه صحبت کردند.
روشنفکر ضمن نشستن پای درد دل‌ها و دغدغه‌های مردم این منطقه؛ به بیان دیدگاه‌های خود راجع به مشکلات مردم این ناحیه و ارائه راه حل‌های احتمالی ممکن پرداخت.
12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/اجماعی که یک روز هم دوام نداشت/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/هدایتخواه در سی سخت/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....
فولادی وندا در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی
 دومین جلسه پاتوق مطالبه‌گری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور علی فولادی وندا، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو شهرستان گچساران و باشت، در کافه کتاب دانشجویی بسیج در یاسوج برگزار شد.
قبل از آغاز برنامه مسئول سازمان بسیج دانشجویی از این نشست های سیاسی به عنوان یک فرصت نام برد و گفت: نامزد های انتخاباتی با حضور در بین قشر فرهیخته، آگاه دانشجویان می توانند به مطالبات واقعی پاسخ دهند و نظرات خود را درباره وظایف نمایندگی و مسائلی که امروزه با آن روبرو هستیم ارائه دهند.
شهرام مهدوی مطلق افزود: نامزدهای انتخاباتی نباید از جمع های دانشجویی بگریزند و بنای ما در این سلسله جلسات این است که همه کاندیدا ها از همه سلایق و جریانات سیاسی به جای هزینه های گزاف و راه اندازی کاروان های بزرگ در میان فرزندان دانشگاهی  خود که دانشجویان شاخص و فعال استان هستند،  حضور پیدا کنند.
علی فولادی وندا نامزد دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت در این نشست که با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان و برخی از خبرنگاران برگزار شد، ضمن تشریح علل ورود خود به انتخابات، به پرسش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان پاسخ داد.
این نامزد انتخاباتی با اشاره به علل حضور خود در این دوره از رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی گفت: آمدیم که آینده کشور به دست نااهلان نیفتد.


اجماعی که یک روز هم دوام نداشت
پس از معرفی کاندید نهایی مجمع اصلاج طلبان محمود منطقیان این رای گیری را خدعه آمیز دانسته وخروجی آن را قبول نکرده است.
محمود منطقیان چهره‌ی شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه با ارسال یاداشتی نوشت:از اول قرار بود رئیس مجمع رای گیری را با تساوی طرفین انجام دهد که اینگونه عمل نکردند ولذا اینجانب این رای گیری را نادرست وخدعه آمیز میدانم وآقای کامرانی کاندید طیف ما نیست ومتعاقبا کاندیدای مورد نظر خود را معرفی خواهیم کرد.

هدایتخواه در سی سخت

ستار هدایتخواه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت 9 صبح به سی سخت مرکز شهرستان دنا وارد شد،نماینده ادوار هفتم هشتم مجلس شورای اسلامی که به دعوت اقوام و طوایف مختلف شهرستان دنا به سی سخت آمده بود به سمت کوخدان و  روستاهای حومه این روستا حرکت کرد،هدایتخواه در ابتدا به روستای اقبال آباد(تل سیاه) رفت و در منزل احمد دوستانی حضور یافت.
12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/هدایتخواه در سی سخت/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....
موحد در لیکک بهمئی
محمد موحد در میان مردم لیکک بهمئی حاضر شد.عصر جهان حضور مردم در استقبال ازموحد را اینگونه نوشت:امروز موج ها بهم پیوسته مردم شهرستان بهمئی اعمم از اصلاح طلب و اصولگرا........ حول یک شخصیت کاریزما شکل گرفت و با همراهی هم سونامی بی نظیری خلق نمودند. سونامی که آثار آن ویرانگری نیست بلکه به همراه خود بذر مهربانی و آبادانی اشاعه می دهد.
موجی که آغازش به دهه ۶۰ برمی گردد تا کنون نیز فروکش نکرده و نمی کند.پمپ گاز میعاد گاه حامیان موحد مملو از دوستدارانی بود که به انتظارش نشسته بودند.نفوذ کلام و نگاه موحد در سلام اولیه همه را مجذوب خود کرد و موجی شورانگیز به راه انداخت.
12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....

12روز مانده به انتخابات/لحظه به لحظه با تایید صلاحیت ها/مهمترین خبرهای رسمی و غیر رسمی مربوط به انتخابات/کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد / این خبر بروز رسانی می شود....
کاندید اجماع اصلاح طلبان کهگیلویه مشخص شد
دکتر علی کامرانی که قبلا از سوی طیف لاهوتی معرفی شده بود با کسب 20 رای از مجموع  29 رای حاضر در جلسه بعنوان گزینه نهائی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده  انتخاب شد.
شنیده شده "سید مهدی وفایی مقدم" گزینه طیف منطقیان این رای را نپذیرفته و در همین جلسه اعلام کرد نظر اجماع را نخواهد پذیرفت و تا آخر در صحنه خواهد ماند.

سومین نامزد انتخاباتی به نفع حجت الاسلام موحد کنار رفت

راه ملت: به نقل از برخی منابع خبری وابسته به راه ملت: آقای رحمان ترحم مند کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رسما از موحد حمایت کرد و از ادامه رقابت ها کنار خواهد کشید.

این نامزد انتخاباتی امشب در گفتگویی مفصل دلایل حمایت خود از حجت الاسلام موحد را شرح خواهد داد.

پیش تر نیز علیرضا سجادی مهر و حجت الاسلام والمسلمین سید لطف الله سپهر از کاندیداهای این دوره از انتخابات به نفع موحد کنار کشید و از وی حمایت کرد.




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید جناب اقای هاشمی پور.اینجانب محمدهادی قربانی.فرزند اکبر با شماره کارت ملی 2440076287.من 30سال سن دارم،چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم،مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده،و خشکسالی کارگری نیست،من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری،اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد،خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده،اگر یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بیام بگم.خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من 09336166477.مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم.شماره عابر بانک رفاه (5894631535989081)بنام محمدهادی قربانی.تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله(دوست داشتم شهریور ازدواج کنم ولی نشد تو را خدا کمک کنید بعد ماه محرم وصفر ازدواج کنم)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار