فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اقدامات بازدارنده جهت مقابله با شیوع کرونا، مجددا اعمال می شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 20 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "علیرضا اتابک " روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در هشتمین نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با محوریت کرونا، اظهار کرد:  این ویروس یک بیماری بسیار باهوشی است و جاهایی را که فکر نمی کنیم مورد حمله قرار میدهد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه طی پنج روز اخیر پیک این بیماری را در سطح شهرستان کنترل کردیم، گفت: اما هیچ احتمالی وجود ندارد که این پیک مجددا رشد نکند و وضعیت قرمز شهرستان های همجوار می تواند عامل شیوع دوباره آن شود.
وی با توجه تعطیلات پیش رو و عید سعید فطر، خواستار اقدامات بازدارنده از همه دستگاهها از جمله محدودیت های ترافیکی، کنترل ورودی و خروجی ها، نظارت بر بازار و محدودیت اماکن تفرجگاهی شد.
اتابک بیان کرد: متاسفانه قبح کرونا شکسته شده و مردم اصلا این خطر را احساس نمیکنند.
وی خواستار مجدد همه دستگاهها بصورت جهادی برای مبارزه با شیوع این ویروس شد و تصریح کرد: نباید غافلگیری داشته باشیم که شهرستان دوباره در خطر ابتلا به این ویروس منحوس بیفتد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه، مراسمات سوگواری را عامل خطرناک شیوع کرونا ویروس دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید خودمراقبتی کنند و الزام رعایت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.
به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی، اصناف، و شبکه بهداشت باید ضمن نظارت شدید طی این روزها، صنوف را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی نمایند و هر صنفی رعایت نکرد پلمب شود. / ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار