کد خبر: ۸۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 21 May 2020

 

امروز سلامت و معیشت مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم است
فرماندار املش مهمترین دغدغه مردم را سلامت و معیشت عنوان کرد و گفت: در بحران کرونا مردم کشور و استان ما به زیبایی پای کار آمدند و تجربه ثابت کرده هرجا مردم پای کار بیایند هیچ نگرانی وجود نخواهند داشت.

تابناک/ محمد رنجبر فرماندار املش در مراسم افتتاحیه بنیاد خبریه آبشار عاطفه که در مصلی امام خمینی (ره) املش برگزار شد، آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: ما روز جهانی قدس را در پیش داریم که با تدبیری که رهبر معظم انقلاب اندیشیده اند امسال به شکل متفاوتی برگزار می شود و از رسانه ها درخواست دارم اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه انجام دهند تا همه مردم از بیانات رهبر انقلاب از طریق رسانه ملی استفاده نمایند.

وی در ادامه با تقدیر از بانیان افتتاح موسسه  خیریه آبشار عاطفه ها افزود: گرچه با توجه به شرایط کرونایی جامعه نماز جمعه تعطیل شد، اما در مصلی شهر کارهای بزرگی با هدایت حاج آقا رنجبر امام جمعه املش انجام شد. مردم فهیم این شهرستان، با فرهنگ بالای خود برای کمک به همشهریان خود سنگ تمام گذاشتند. اگر کمک های مردمی نبود حل مشکلات به آسانی اتفاق نمی افتاد.

رنجبر افزود: در بحران کرونا مردم کشور و استان ما به زیبایی پای کار آمدند و تجربه ثابت کرده هرجا مردم پای کار بیایند هیچ نگرانی وجود نخواهند داشت. به جرات می توانم بگویم اگر حمایت های خوب مردمی نبود ما نمی توانستیم بر این مشکلات فائق بیایم. امیدوارم همین مسیر ادامه داشته باشد تا ما این بحران را هرچه زودتر پشت سر بگذاریم.

فرماندار املش اضافه کرد: کرونا گرچه در ظاهر یک بیماری است اما آن چیزی که کرونا هدف قرار داد معیشت مردم بود و بحث اقتصاد و زندگی را به چالش انداخت. برهمه ما واجب است که در حیطه محل زندگی و اطرافیان به افرادی که در این مسیر آسیب دیده اند کمک کنیم. انشالله موسسه خیریه آبشار عاطفه که یک موسسه بین المللی است نیز بتواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار