حجت الاسلام حکمتی نیک :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزاد سازی و فتح خرمشهر نشانگر اوج فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی عراق بود.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 23 May 2020


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی در انقلاب اسلامی است و بنا فرموده مقام معظم رهبری یکی از مهمترین برکات نظام جمهوری اسلامی حفظ تمامیت ارضی کشور به شمار می رود .

وی بیان کرد: در 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه بی لیاقتی و بی کفایتی شاهان قاجار و کسانی که بر این کشور حکومت می کردند بیش از سه میلیون و 500 هزار کیلومتر مربع یعنی بیش از دو برابر وسعت فعلی کشورمان به بیگانگان واگذار شد.

حجت الاسلام حکمتی نیک ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی عراق از لحاظ امکانات و تجهیزات در بهترین شرایط به سر می برد و از طرف کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی همسایه حمایت مالی،تسلیحاتی و نظامی می شد.

وی افزود: ز سوی دیگر در این دوران اتقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و از تجهیزات، ادوات جنگی و نظامی زیادی برخوردار نبودیم اما با همه این شرایط و تنگناها به همت آحاد مردم، رزمندگان، نیروهای بسیجی و انقلابی توانستیم جنگ هشت ساله را اداره و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان و بیگانگان واگذار نکنیم.

 حکمتی نیک با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به خوبی نشان داد گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ایرانی تعداد زیادی از نیروی بعثی را به اسارت گرفتند و ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.

وی تصریح کرد: با فتح خرمشهر معادلات منطقه به هم خورد و دشمن بعثی دچار سرگردانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: روز سوم خرداد تجلیل از همه کسانی که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و در راه دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار، صلابت و سربلندی باشد.

 انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار