مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از 2 شب گشت مداوم و کنترل منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین چوب بلوط و ذغال کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 23 May 2020
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از 2 شب گشت مداوم و کنترل منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین چوب بلوط و ذغال کشف و ضبط گردید.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سومین روز از خرداد 99 گفت: در راستاي مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچيان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت به شدت در دستور کار قرار گرفته است .
براساس این گزارش سید اسدالله هاشمی که خود هر 2 شب مامورین یگان حفاظت را همراهی می کرد افزود:.
پس از 2 شب گشت مداوم و رصد شبانه منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین شامل چوب بلوط و چندین گونی ذغال از یک خودروی وانت کشف و ضبط گردید.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت حامل چوب بلوط گفت : درهمین راستا , ضمن هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضا ، کارگاه تولید ذغال در یکی از شهرکهای صنعتی شهرستان بویراحمد ، که این محموله برای آنجا بارگیری می شد شناسایی و پلمپ شد .
هاشمی با اشاره به معرفي متهمین به مراجع قضائي به افراد سودجو و قاچاقچيان منابع ملی هشدار داد: یگان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت از منابع ملي قاطعانه با اينگونه جرايم برخورد خواهد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افرادسود جو در مناطق حفاظت شده مراتب را به شماره تلفن07433334442  اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار