کد خبر: ۸۵۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲ 24 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر، بستگان بیمار، دوستانی که با آنها در ارتباط نزدیک بوده بیش از دیگران در معرض خطر کرونا قرار دارند و باید هر بیمار پس از بهبودی کامل نیز تحت مراقبت باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد  بر رعایت دقیق پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی مردم و اصناف مختلف تاکید کرد و گفت: این مسئله باید همچنان در عرصه‌ های مختلف رعایت شود تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کرد.

کلانتری با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخاب کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسافران به عنوان مقصد گردشگری، عنوان کرد: کمیته مدیریت ایام تعطیلات عید سعید فطر به ریاست فرمانداران در شهرستان های ۸ گانه استان تشکیل شد و همه شهرستانها برای مدیریت سفرها و تعطیلات آمادگی کامل دارند.
وی افرود: مراکز تفریحی از جمله آبشار یاسوج و سایر تفرجگاه ها و مکانهای گردشگری و تفریحی استان در حال تعمیر، بازسازی و آماده سازی است و بعد از پایان و ریشه کنی ویروس کرونا پذیرای مسافران و گردشگران هستند.
وی برپایی هر گونه چادر در مناطق گردشگر پذیر و تفریحی و حاشیه چشمه ها و آبشارها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر گونه تجمع ،برپایی چادر و دور همی ها به شیوع بیماری و ابتلای افراد زیادی منجر خواهد شد.
استاندار با اشاره به حساس بودن روزهای آتی در مورد بیماری کرونا از شهروندان خواست تا حتی المقدور از منازل خود خارج نشده و به هیچ عنوان در تجمعات و مراکز شلوغ حضور نیابند.
مهم ترین اولویت استان در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی است/برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی / تجلیل ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور از ستاد استان

وی تاکید کرد: شهروندان استان از سفرهای بین شهری و خارج از استان خودداری کرده و بهداشت فردی را به دقت رعایت کنند.

نماینده ارشد اجرایی استان تصریح کرد: برخی افراد با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند که براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد استانی با این افراد برخورد می شود.

گفتنی است باتوجه به اعلام ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۳۱ استان کشور با دارا بودن کم ترین بیمار و کم ترین میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری به عنوان بهترین استان انتخاب و در نشست ویدئو کنفرانس امروز که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد از زحمات و تلاش های ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا استان تجلیل به عمل آمد.
مهم ترین اولویت استان در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی است/برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی / تجلیل ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور از ستاد استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار