امام جمعه دهدشت گفت: مجلس یازدهم باید در تراز انقلاب باشد و نمایندگان از تصمیم‌های سیاسی، جزیره‌ای غیر انقلابی و غیر کارشناسی پرهیز کنند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 24 May 2020
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد جامع دهدشت اظهار داشت: ماه رمضان فرصت خوبی برای تقرب به خدای رحمان بود از رمضان و فضایل آن فاصله نگیریم.
امام جمعه شهرستان کهگیلویه(دهدشت) تصریح کرد: اهل تقوا اهل رمضان‌اند ماه رمضان و غیر رمضان برایشان فرقی نمی‌کند و همواره برای استفاده از فیوضات الهی فرصت‌ها را غنیمت می‌شمارند.
وی ضمن تبریک عید فطر گفت: با اتمام رمضان عبادت از ما ساقط نیست تنها اعمال رمضان ساقط می‌شود.
وحدانی‌فر روز قدس را یادآور شد و با اشاره به اینکه شرایط خاص حاکم اجازه حضور دسته جمعی نداد، افزود: اما سخنان مقام معظم رهبری و واکنش کاربران فضای مجازی بار دیگر نشان داد فلسطین فراموش نخواهد شد.
خطیب نماز عید فطر در دهدشت با بیان اینکه امروز گسل‌های فراوانی فعال است، ادامه داد: در مسئله اسرائیل و سیاست آنها مسئله کاتولیک‌ها، یهودیت و صهیونیست را داریم بیش از صد ملیت در یک کشوری جمع شده‌اند و کشمکش‌های متفاوتی دارند.
وحدانی‌فر گفت: موجودیت این‌ها بر ایدئولوژی مشخصی نیست بلکه ایدئولوژی متفاوت است.
وی در بخش دیگری از خطبه دوم ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، کادر درمانی، پزشکان و مسئولان در مبارزه با کرونا تصریح کرد: این کار متفاوت و عظیم دنیا را به تحیر واداشته که چطور می‌شود جمهوری اسلامی که برخی فکر می کردند دوامی در مقابل کرونا نمی‌آورد امروز در رتبه‌های برتر بهداشت و درمان قرار دارد.
وحدانی‌فر ادامه داد: به مردمی که در رزمایش مساوات و کمک مومنانه سنگ تمام گذاشتند نیز خدا قوت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه در کشورهای مدعی حقوق بشر و انسانیت گاهی دستمال کاغذی پیدا نمی‌شد و صف‌های طولانی در آمریکایی که ادعای ابرقدرتی دنیا را دارد برای یک پرس غذا تشکیل می‌شد، اضافه کرد: اما در ایران اسلامی عزت مردم و عزت اسلام حفظ شد.
وحدانی‌فر همچنین به اتمام مجلس دهم و آغاز بکار مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: به عزیزانی که چهار سال زحمت کشیدند خداقوت می‌گویم و به بزرگوارانی که وارد می شوند عرض می‌کنم مجلس باید انقلابی، توانمند، قانون ساز، تصمیم گیر و در راس امور باشد. مجلس باید وکیل المله باشد و نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی باشند.
وحدانی‌فر در تبیین ادامه ویژگی‌های مجلس در تراز انقلاب اضافه کرد: مجلسی خوب است که از آن سلفی خدمت بیرون بیاید نه سلفی حقارت.
وی بیان داشت: مجلس باید مسئله شعار سال را و مسئله اقتصاد مقاومتی را مد نظر خود قرار دهد، گره‌گشا باشد در بحران‌ها و در سختی‌ها بتواند به عنوان عصاره ملت خدمت کند.
وحدانی‌فر با بیان اینکه نمایندگان توجه داشت باشند که نماینده همه مردم هستند و از تصمیم‌های سیاسی، جزیره‌ای، غیر انقلابی و غیر کارشناسی پرهیز کنند، افزود: روزهای آخر مجلس برخی از مصوبات عجولانه انجام شد این تصمیم غیر کارشناسی و صرفا سیاسی مایه نگرانی است اینکه برخی همچنان با نگاه سیاسی اشتباه دفاع می کنند غلط است.
وی تأکید کرد: مجلس باید به سمت و سویی برود که بیش از چند نماینده صرفا برای مسایل مالی تأئید صلاحیت نشوند بعد زبان برخی درازتر است که  گفته می شود این ورژن «بگم بگم هاست» نخیر این ورژن اشتباهات فاحش مجلسی است که در برهه‌های حساس می‌توانست موفقتر عمل کند.
وی ادامه داد: زمانی که مردم مشکل اقتصاد دارند برخی گعده می‌گرفتند که بانوان به ورزشگاه بروند یا نروند! بانوان مشکل اشتغال و اقتصاد دارند مجلس این مشکل را حل کنند ورزشگاه پیشکش.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
نکند "بگم بگم ها " گشتت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار