کد خبر: ۸۵۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹ 26 May 2020
گودرزی، کارشناس هواشناسی از افزایش دما در اکثر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صداوسیما، کارشناس هواشناسی گفت: امروز در تهران بیشینه دما ۳۶ درجه است و آخرهفته دما به ۳۸ درجه بالای صفرخواهد رسید.
وی افزود: امروز در سواحل دریای خزر، دامنه زاگرس، استان مرکزی، قم، همدان، چهارمحال بختیاری، کهگلویه و بویر احمد، نیمه غربی اصفهان، بخش هایی از فارس، دامنه های جنوبی البرز، قزوین، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان شاهد بارش های پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.
گودرزی ادامه داد: روز های پنج شنبه و جمعه در قالب مناطق کشور جوی آرام حکم فرماست و شاهد بارش های پراکنده در دامنه های زاگرس، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز خواهیم بود.
وی ادامه داد: با گرم شدن هوا، ابرهای هم رفت شکل می گیرد که همین پدیده بارش های بهاری را به همراه خواهد داشت.
کارشناس هواشناسی افزود: برای آخر هفته وزش باد های شدید در شرق کشور، منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی پیش بینی می شود که می تواند خیزش گرد و خاک را به همراه داشته باشد.
وی افزود: روز چهار شنبه نیز جنوب غرب کشور بادهای شدیدی را تجربه خواهد کرد که پس از آن شاخص کیفیت هوا در این منطقه پایین خواهد آمد.
وی از مواج بودن آب های جنوب کشور در آخر هفته خبر داد و گفت: با تلاطم دریا به خصوص در سواحل بوشهر، عملیات دریایی می تواند مخاطراتی به همراه داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار