مدیر فرودگاه یاسوج از سرگیری پروازهای این فرودگاه بنا به پیگیری‌های صورت گرفته و اعلان شرکت هواپیمایی ماهان از روز ۲۰ خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 28 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر ما و همچنین اعلان شرکت هواپیمایی ماهان که طرف قرارداد پروازهای فرودگاه یاسوج است، پروازهای این فرودگاه از روز 20 خردادماه از سر گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه فرودگاه یاسوج تمامی زیرساخت‌های لازم برای پرواز سایر شرکت‌های هواپیمایی را دارد، عنوان کرد: پروازهای کنونی فرودگاه یاسوج در روزهای جمعه و دوشنبه به تهران و بالعکس انجام می‌شود و البته ما به‌دنبال تغییر زمان و روزهای این پرواز هستیم.
مدیر فرودگاه یاسوج افزود: خود ما می‌دانیم که زمان و روزهای پروازهای این فرودگاه به تهران و بالعکس شرایط خیلی مناسبی ندارد و به همین خاطر در حال رایزنی برای این تغییرات بوده و البته نیازمند همراهی مجمع نمایندگان استان و مسوولان استانی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم.
محسنیان با تاکید براینکه فرودگاه یاسوج قابلیت روزانه حداقل پنج پرواز مختلف را دارد، یادآورشد: مذاکرات ما با سایر شرکت‌های هواپیمایی نظیر ایران ایر و آتا برای افزایش پروازهای فرودگاهی شروع شده اما از نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و سایر مسئولان استانی مرتبط انتظار می‌رود در ارتباط با افزایش پروازها با شرکت‌های هواپیمایی ارتباط بیشتری برقرار کنند.
وی یادآور شد: شرکت‌های هواپیمایی باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی شرایط خاص تری دارند که می‌طلبد این شرایط مدنظر مجمع نمایندگان، استاندار و مسوولان مرتبط برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در نظر گرفته شود تا شاهد افزایش پروازها در این فرودگاه باشیم.
مدیر فرودگاه یاسوج در پاسخ به اینکه آیا قیمت بلیط پروازها از یاسوج به تهران و بالعکس افزایش دارد یا کاهش؟ بیان کرد: فرودگاه ها حق دخالت یا تصمیم گیری در ارتباط با افزایش یا کاهش قیمت بلیط پروازها نداشته و نمی‌توانند دخل و تصرفی داشته باشند.
محسنیان افزود: افزایش یا کاهش قیمت بلیط پروازها به تصمیم شرکت‌های هواپیمایی و مسوولان مرتبط دیگر براساس محاسبات زمانی و مکانی دارد و ما بعنوان فرودگاه‌ها نمی‌توانیم در این ارتباط دخالتی داشته باشیم.
وی گفت: سرگیری پروازها از فرودگاه یاسوج به تهران و بالعکس در همان روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته انجام می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار