پیام عدل هاشمی در پی آتش سوزی های اخیر
جناب آقای کلانتری با سلام و خداقوت، ضمن درخواست تمهیدات لازم برای پیش بینی و پیشگیری از چنین حوادث دردناکی، بدانید که تاریخ و زاگرس شما را قضاوت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 30 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی آتش سوزی های اخیر در کوه خائیز و بسیج امکانات مردمی ، دولت و نیروهای نظامی برای مهار آن ، عدل هاشمی در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که مشارکت فعال داشتند ، خطاب به استاندار گفت : با سلام و خداقوت، ضمن درخواست تمهیدات لازم برای پیش بینی و پیشگیری از چنین حوادث دردناکی، بدانید که تاریخ و زاگرس شما را قضاوت خواهند کرد.
متن پیام عدل هاشمی:
بسم الله الرحمن الرحیم

وظیفه می دانم از همه کسانیکه به هر نحو ممکن در مهار آتش سوزی کوه خائیز مشارکت نمودند به ویژه استاندار، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیروهای بی ادعا و همیشه در صحنه مردمی تشکر و قدردانی نمایم.
بی شک، حجم و میزان خسارات وارده قلب هر انسانی به ویژه دوستداران طبیعت را عمیقاً اندوهگین و جریحه دار می نماید و متأسفانه جبران آن به آسانی ممکن نمی باشد مگر وجود عزم و اراده ای جدی و بسیج امکاناتی قوی.
برای احیاء خائیز و گونه های کمیاب جنگلی، گیاهی و جانوری آن از رهبر فرزانه انقلاب، دولت، خیرین و هر آنکس که دلش برای طبیعت و حیات وحش می سوزد ملتمسانه تقاضای مساعدت داریم.
جناب آقای کلانتری
با سلام و خداقوت، ضمن درخواست تمهیدات لازم برای پیش بینی و پیشگیری از چنین حوادث دردناکی، بدانید که تاریخ و زاگرس شما را قضاوت خواهند کرد.
امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون آیید و بزرگترین یادگارتان در این دیار بازگشت خائیز دردمند باشد
انتظار میرود در اسرع وقت بهترین برنامه ریزی ممکن در این باره را تدوین، اجرایی و نظارت نمایید.
چراکه به زیبایی و حقیقت گفته اند:
نگذاریم بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد
مرگ هر بوته سبز مرگ ما انسانهاست.

                           عدل هاشمی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار