در دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد
حجت الاسلام حسینی گفت : آموزش و پرورش باید دانش آموزانی تربیت کند که دغدغه نظام ، ملت و شان شهدا را داشته باشند .
کد خبر: ۸۵۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳ 31 May 2020

مدیر ، معاونین و برخی کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده ولی فقیه در استان گفت : اگر انسان بر مدار انسانیت حرکت نکرد ، در نهایت به سقوط خواهد رسید . شاید گاهی به ظاهر از لحاظ اقتصادی رشد صورت گیرد اما نهایتا این رشد به سقوط می انجامد.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ناتوانی نیروهای نظامی و علمی در مقابل یک ویروس کوچک ، افزود: این اتفاقات ناشی از بی توجهی به خدا است چرا که خداوند است اراده می کند که خلقت صورت گیرد  و حیات باشد.
وی گفت : عده ای مدعی انسان بودن دارند اما دلسوز انسان نیستند و متاسفانه دین را هم نفی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : بیشتر خبرها از انسان پس از مرگ آشکار می شود و اگر قلمی یا قدمی در راستای یاری دین و تربیت انسان حرکت کند ، عین آینده نگری است و عدم توجه به آینده نگری دور از شرط عقل است.
وی با اشاره به وظیفه آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان گفت : گاهی ناملایمات اخلاقی را هر چند محدود می بینیم و در حوزه اخلاق اینگونه است که این همه تلاش صورت می گیرد اما یکباره با یک مورد خاص پیش آمده ، همه چیز را خراب می کند.
وی به فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت : الان سطح مطالعه کم شده است و دانش آموزان بیشتر مطالعه مجازی دارند اما باید دید با وجود این فضای مجازی آیا اخلاق رشد کرده است یا نه ؟! 
وی به وضعیت کرونا اشاره کرد و افزود : ابتدای ورود این ویروس مشکلاتی بر مشکلات ما افزوده شد اما در ادامه وضعیت بهتر شد .
امام جمعه یاسوج ادامه داد : اقدامات آموزش و پرورش در این مدت شیوع کرونا خوب بوده است که جای تشکر دارد.
حجت الاسلام حسینی گفت : انتظار از آموزش و پرورش این است که دانش آموزانی شایسته و در شان نظام و طراز مملکت و با فرهنگ تربیت کند.
وی به دوران حقارت ایران پس از دوران قاجاریه اشاره کرد و اظهار داشت : اکنون به برکت نظام اسلامی ما ملت پر افتخاری هستیم و می بینیم برخی که شاید اعتقادی به انقلاب ندارند اما مانند اردشیر زاهدی که از کارگزاران زمان شاه بود از اقتدار ایران خوشحال می شوند .
وی افزود : اقتدار ما در فرستادن پنج کشتی حامل بنزین به آمریکای جنوبی در همسایگی آمریکا است که در این خصوص آمریکا توانایی هیچ اقدامی را ندارد همانند زمانی که با اقتدار عین الاسد را با موشک زدیم و آمریکا هیچ اقدامی نتوانست انجام دهد.
حجت الاسلام حسینی گفت : آموزش و پرورش باید دانش آموزانی تربیت کند که دغدغه نظام ، ملت و شان شهدا را داشته باشند .
وی خطاب به مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : ما فرزندان خود را تحویل  شما داده ایم اگر خوب تربیت شدند فردایی بهتر داریم و اگر بد تربیت شوند هم آینده اثرات آن را خواهیم دید .
حجت الاسلام حسینی در پایان گفت : البته لازم است بگویم  در مجموع باید بر این نکته تاکید شود که فرهنگیان  قشر شریف جامعه هستند و باید شان آن ها حفظ شود .
حجت الاسلام حسینی : دانش آموزانی در شان اقتدار نظام اسلامی تربیت کنیم / دلشاد : ملاک ما انقلابی و غیر انقلابی است / جایی که درب آموزش و پرورش بسته خواهد بود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این دیدار گفت : در آموزش و پرورش توسعه انسانی بر مبنای نظام اسلامی صورت می گیرد .
کورش دلشاد افزود : در آموزش و پرورش تزکیه نسبت به تعلیم اهمیت و اولویت بیشتری دارد چرا که تعلیم بدون تربیت به نتیجه مطلوب نمی رسد.
دلشاد به موضوع گام دوم انقلاب مطرح شده توسط رهبری اشاره کرد و ادامه داد : در گام دوم تاکید بر ساختن ایران است که آن هم مبتنی بر مدیریت جهادی با تکیه بر اصل ما می توانیم است.
وی گفت : در دوره جدید درب های آموزش و پرورش بر تربیت و تعلیم باز است و بر سیاست بازی ، قوم گرایی و جناح بندی های تصنعی بسته خواهد بود و در یک کلام معیار ما انقلابی و غیر انقلابی بودن است.
وی با اشاره به سخن حجت الاسلام حسینی در خصوص سپردن فرزندان به مجموعه آموزش و پرورش ، افزود : سعی می کنیم امانتدار خوبی باشیم .
وی در پایان گفت : در ادامه مسیر انتظار این است که دیگر دستگاه های دولتی همراه و کمک کار ما باشند که متاسفانه برخی دستگاه های خدمات رسان همان رفتاری که با بانک ها دارند را با ما دارند در صورتیکه ما نیاز به همراهی بیشتر این دستگاه ها داریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار