سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در یازدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 31 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 216 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه؛ 16 مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 680 بیمار رسید که مبتلایان جدید یک بیمار مرد در شهرستان گچساران، هشت بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان کهگیلویه می باشد.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: پنج بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده، دو بیمار سابقه سفر به استان خوزستان و یک بیمار سابقه به شیراز را داشتند.
 یک بیمار نیز از کارمندان بانک است و طی روز های گذشته با مورد مثبت در تماس بوده است.

وی گفت: پنج نفر از بیماران شناسایی شده نیز سابقه تماس با مورد مثبت را نداشته ولی به صورت خانوادگی به بیماری مبتلا شده اند و دو بیمار نیز سابقه تماس با موارد مثبت را نداشتند.

وی در ادامه بااشاره به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، ابراز داشت: متاسفانه با گذشت زمان شاهد افزایش تردد و رفت و آمد ها در اماکن عمومی هستیم که حضور افراد در این اماکن خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود.

دکتر یزدانپناه افزود: از دیگر مواردی که در این شرایط باید از سوی افراد رعایت شود کاهش تعاملات روزانه می باشد، لذا به مردم عزیز توصیه می شود تا حد امکان از خارج شدن از منزل و و حضور بی دلیل در اماکن عمومی خودداری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار