کلانتری گفت : از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.
کد خبر: ۸۵۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 31 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار در حاشیه بازدید شبانه و حضور در روستای آب کاسه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد.
وی افزود : همه امکانات استانی را برای مهار گسیل کردیم.
استاندار از رایزنی با مقامات ملی و اعلام حساسیت موضوع خبر داد و گفت: همچنان به صورت مستمر و‌ مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستیم.
استاندار که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی طی سه روز اخیر برای پنجمین بار در منطقه آتش سوزی حضور پیدا کرد گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیمهای تخصصی حضور دارند.
وی گفت : از دیشب آتش در ارتفاعات خاییز مشرف بر روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.
کلانتری خاطرنشان کرد : هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.
استاندار در این بازدید از همه نیروهای مردمی،امدادی، نیرو های نظامی و انتظامی،سپاه و بسیج ،هلال احمر ،محیط زیست ،منابع طبیعی ،سازمانهای مردم نهاد ،کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار