رییس عملیات مقابله با آتش سوزی کوه خاییز :
احد جمالی که هم اکنون در منطقه خائیز کهگیلویه قرار دارد گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز در شهرستان کهگیلویه بامداد امروز دوشنبه کنترل و مهار شده و در مرحله پایش قرار گرفته است
کد خبر: ۸۵۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 01 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احد جمالی که هم اکنون در منطقه خائیز کهگیلویه قرار دارد گفت: آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز در شهرستان کهگیلویه بامداد امروز دوشنبه کنترل و مهار شده و در مرحله پایش قرار گرفته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه بامداد امروز دوشنبه کنترل و مهار شده است و باید مدیریت شود وتا ۴۸ ساعت آینده پایش صورت گیرد.
به گفته احد جمالی،  آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز پس از چهار روز متوالی، بامداد امروز کنترل و مهار شد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: این آتش سوزی با تلاش همه جانبه و شبانه روزی نیروهای امداد مردمی، سپاه، ارتش، بسیج، محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها و ادارات کنترل و مهار شد.
احد جمالی تصریح کرد: در این آتش سوزی بخش های زیادی از مراتع، جنگل ها و گونه هایی از پرندگان، خزندگان، جوندگان و دیگر جانداران دچار خسارت شدند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هر چند با وجود گرما و باد شدید و وجود کنده های نیم سوخته  احتمال بازگشت آتش وجود دارد این موضوع باید طی ۲ روز آینده مدیریت شود و گروه هایی از نیروها همچنان در منطقه برای مقابله با شعله ور شدن مجدد حضور دارند.
منطقه حفاظت شده خاییز با ۳۳ هزار هکتار وسعت در ۱۵ کیلومتری از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و هم مرز با شهرستان بهبهان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار