انتصاب خبرنگار فعال خبرگزاری ایرنا نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در شهرستان لارستان یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس ، خبری بود که در رسانه ها منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳ 02 June 2020

امروز در میان خبرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ، انتشار یک خبر برای اصحاب رسانه بسیار خوشحال کننده و قابل ارزش بود.
انتصاب خبرنگار فعال خبرگزاری ایرنا نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در شهرستان لارستان یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس ، خبری بود که در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خبرها آمده بود حمید جهان خبرنگار فعال خبرگزاری ایرنا در کهگیلویه و بویراحمد با حکم سید ضیاء هاشمی ، مدیر عامل این خبرگزاری ، به عنوان رئیس دفتر ایرنا در شهرستان لارستان منصوب شده است.
بنابراین گزارش ، نخستین رییس دفتر ایرنا در لارستان فارس دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ در آیینی با حضور مسوولان در شهر لار مرکز این شهرستان معرفی شد و دفتر ایرنای لارستان با پیام صوتی مدیر عامل ایرنا آغاز به کار کرد.  
آیین آغاز به کار این دفتر خبری در جلسه شورای اداری شهرستان لارستان به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان و با حضور فاطمه نوری جهانگرد مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار شد و پس از آن، مسؤولان شرکت‌کننده ضمن افتتاح دفتر ایرنا، با روند انتشار  اخبار آشنا شدند.
در این آیین، حمید جهان که با حکمی از سوی سید ضیاء هاشمی مدیرعامل ایرنا به عنوان مسؤول دفتر لارستان منصوب شده است، معرفی شد. 
حمید جهان با بیش از ۱۱ سال سابقه کار خبری در خبرگزاری جمهوری اسلامی، سابقه دو دوره عضویت و ریاست هیات مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت روابط عمومی برخی دستگاه‌ها و نمایندگی چند روزنامه کشوری را در کارنامه دارد.
چند نکته در مورد انتصاب
حمید جهان یکی از فعال ترین خبرنگاران رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد است که در دوره کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد همواره اخبار و گزارشات بسیار خوب و موثری را تنظیم و منتشر می کرده است.
جهان بر عکس انکه در این استان به عنوان جغرافیا گاها بر اخبار تولیدی موثر است ، اما فارغ از اینگونه مسائل به تهیه خبر اقدام می کرد و می توان گفت یکی از معدود خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد است که وارد بازی های قوم گرایی نشده است.
از دیگر نکات خوب در عملکرد این خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی ، عدم ورود به مسائل سیاسی به معنای افراط است و معمولا از خبر و گزارشات وی جانبداری سیاسی چندان به چشم نمی خورد.
و نکته بسیار مهمتر این که این خبرگزاری با این انتصاب نشان داد که می توان با پرورش و میدان دادن به جوانان و ایجاد زمینه برای کسب تجربه و نهایتا پس از طی یک مسیر منطقی ، دست به انتصاب مدیران زد که بی شک بهترین مسیر برای موفقیت یک سازمان در اقدام و عملکرد است.
تشکیل شورای اداری با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی و معرفی مسئول دفتر این خبرگزاری در لارستان می تواند نقطه خوبی برای شروع و ادامه مسیر موفقیت برای این خبرنگار جوان باشد.
نکته مهمتر اینکه این خبرنگار خوب و فعال استان باید بداند که وظایف و مسئولیت فعلی تفاوت زیادی با مسئولیت قبلی به عنوان یک خبرنگار دارد . بنابراین برنامه ریزی دقیق و توجه به همه جوانب در ادامه کار می تواند وی را همچنان در مسیر موفقیت قرار دهد.
لازم به توضیح است لارستان یکی از شهرستان های نسبتا بزرگ استان فارس است که با ایجاد دفتر خبرگزاری ایرنا در این شهرستان برای نخستین بار ، مسئول این دفتر هم منصوب شده است.
در پایان تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، که بارها از گزارشات خوب این خبرنگار فعال استان در سایت استفاده کرده است ، این انتصاب را به وی و جامعه رسانه ای استان تبریک می گوید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار