سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خبر داد :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در سیزدهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 02 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 396 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه تهران و یاسوج، 61 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 753 بیمار رسید که مبتلایان جدید شش بیمار مرد و هفت بیمار زن در شهرستان گچساران، 15 بیمار مرد و 22 بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار زن در شهرستان دنا و چهار بیمار مرد و شش بیمار زن در شهرستان بهمئی می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: 39 بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده و چهار نفر سابقه تماس با مورد مثبت در شیراز را داشته، یک بیمار به اهواز مسافرت کرده و یک بیمار دانشجوی اهواز می باشد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 61 بیمار مبتلا شده تنها 16 بیمار با مورد مثبت در تماس نبوده اند.
وی در ادامه ابراز داشت: علیرغم تذکرات داده شده، متاسفانه همچنان شاهد حضور افراد در مکان های عمومی پر خطری چون مراسمات تشییع جنازه، ختم و مجالس عروسی هستیم که بالغ بر 90 درصد مبتلایان در این مکان ها به بیماری دچار شده اند.
دکتر یزدانپناه افزود: بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی، خطرات بزرگی از حیث گسترش این بیماری در استان را در پی دارد که افزایش رعب انگیزِ امروز شمار مبتلایان به کووید 19 در استان، گواهی بر این مدعاست.
وی خاطر نشان کرد: عاجزانه از مردم تقاضا می کنیم که از هر گونه تردد و سفر غیر ضرور در ایام تعطیلات پیش رو به جد پرهیز و به سلامت خود و جامعه احترام بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار