کد خبر: ۸۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 02 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احمد جمالی در جمع اصحاب رسانه  به موضوع کلیپی از صحبت های خود در خصوص  مدیرکل مدیریت بحران استانداری  اشاره کرد و افزود: استاندار، معاون  عمرانی و فرماندار کهگیلویه با مدیرکل  مدیریت بحران استان تماس گرفتند اما پاسخگو نبوده بعد که با وی تماس گرفتم، نمی‌دانم چطور جواب داد و گفت مریضم! گفتم اگر مریض هستی معاون و نیرو داری آنها را به محل بفرست، اما در جواب به ما گفت؛ ولش کنید آتش خودش پس از دو سه روز خاموش می‌شود!

وی خطاب به خبرنگاران و حاضران در جلسه گفت:  شما جای من باشید، چه برخوردی می‌کنید، مدیری که از نظر من متخلف است، باید با او برخورد کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شاید حرف تندی زده باشم، عنوان کرد: شیطنت رسانه‌ای اینجا صورت گرفته من با یک مقام استانی داشتم صحبت می‌کردم، آنجا  گفتم و الان نیز می گویم نمی‌دانم نظام اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است که گرفتار چنین تیپ مدیرانی می‌شود، اما واقعیتی است. شهدای ما به شهادت نرسیدند که ما نتوانیم کار کنیم.


جمالی گفت: اگر عصبانی شدم به خاطر دفاع از طبیعت و یک هزار و 600 کله بزی بوده که در این کوه بود، قبل از آن بچه‌های محیط زیست و منابع طبیعی و فرمانداری دهدشت آخرین نفس‌ها را از تشنگی و خستگی می‌کشیدند، من از طبیعت و منافع ملی دفاع کردم دیگران هم می‌توانند در جهت دفاع از یک مدیر متخلف «مجیزگو» هر حرفی بزنند، اینجا بهترین قاضی مردم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار