سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط آمار ابتلا جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی 24ساعت اخیر را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 02 June 2020

آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۶۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند ولازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۹۵ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۹۸ نفر وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید به اینکه وزارت بهداشت، استان اصفهان را از نظر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در وضعیت در وضعیت هشدار اعلام کرده بود، تصریح کرد: قرار گرفتن در این شرایط به دلیل افزایش تعداد بیماران سرپایی مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان اصفهان بوده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص اینکه کرونا هنوز ریشه کن نشده، اظهار کرد: ضروری است که همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار