حجه الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ با جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به منظور بررسی آخرین وضعیت پتروشیمی دهدشت دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 03 June 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد موحد با جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به منظور بررسی آخرین وضعیت پتروشیمی دهدشت دیدار کرد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده، ضمن تشکر از خدمات و زحمات متخصصان هلدینگ خلیج فارس و نمایندگان گذشته ، سرعت و پیشرفت این پروژه را ناکافی و کند دانست.

سید محمد موحد تصریح کرد: از مجموعه هلدینگ خلیج فارس انتظار می رود که تمامی تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه مهم انجام دهند و خواستار ورود به سایر زمینه ها و صنایع مناسب منطقه شد.

در ادامه سید محمد موحد با تاکید به اینکه پیشرفت ۱۳ درصدی پتروشیمی دهدشت را بسیار کند و نامتناسب با دیگر پتروشیمی های این زنجیره است، آمادگی خود را برای رفع مشکلات پیش روی این پروژه اعلام نمود.

در این دیدار مهندس جعفر ربیعی نیز باتبریک انتخاب مجدد سید محمد موحد بعنوان نماینده مردم و تقدیر و تشکر از پیگری و زحمات وی به تشریح شرایط فعلی پروژه پتروشیمی دهدشت پرداخت.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: منابع مالی پیش بینی شده این پروژه ۲۴۰ میلیون یورو می باشد و با توجه به سلسله وار بودن پتروشیمی های بهبهان ، گچساران و دهدشت لازم بود این زنجیره بصورت متناسب پیشرفت داشته باشد.

ربیعی تصریح کرد: پروژه بهبهان تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می رسد و پتروشیمی گچساران نیز پیشرفت مناسبی داشته است، اما سرعت پروژه دهدشت کند می باشد و لازم هست شرکت پتروپارس بصورت جدی تر این پروژه را دنبال کند.

در پایان این دیدار مقرر شد نشست بعدی را در محل سایت پتروشیمی دهدشت برگزار گردد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار