فرماندار شهرستان لنده؛
پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مستضعفان-علوی در این شهرستان اجرایی می شوند که با بهره برداری از آنان قدم بزرگی در خروج از بن بست جاده ای لنده برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۴ 03 June 2020

قدمی بزرگ در راستای خروج از بن بست جاده ای لنده/ مشارکت ۱۴۵ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان و دولت برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی+تصویر

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار لنده از نشست مشترکی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر روستایی و شوراها، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با نماینده مستضعفان در یاسوج خبر داد.

سید خدادوست موسوی هدف از تشکیل این نشست را بررسی مشکلات ارتباطی از جمله، مسیر اصلی لنده به دهدشت از سمت روستای تراب، بررسی مسیر ارتباطی لنده به چاروسا و تصمیم گیری راجع به چگونگی آغاز عملیات اجرای ۴ پل ارتباطی در چندین روستای این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار لنده اظهار داشت؛ در این نشست مصوب گردید ظرف مدت یک هفته نقشه و برآورد مسیر لنده به دهدشت از هر دو سمت منتهی به پل تراب از راه و شهرسازی، همزمان به راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد علوی (شرکت اسکان) تحویل داده شود تا این شرکت در اسرع وقت نسبت به تعیین پیمانکار اقدام نماید.
وی دیگر موضوع مربوط به این مسیر را ارزیابی زمین های کشاورزی عنوان و گفت مصوب گردید، دستگاه اجرایی سریعا ارزیابی مورد نیاز از زمین های کشاورزی را انجام دهد و همچنین مشاور طرح با شرکت اسکان وابسته به بنیاد علوی همکاری نماید.

سید خدادوست موسوی به پروژه جاده ی ارتباطی لنده به چاروسا نیز اشاره و گفت؛ نسبت به پروژه مذکور تصمیم برآن شد، این پروژه در اسرع وقت بصورت ترک تشریفات واگذار شود و تحویل راهداری استان گردد.

فرماندار لنده در ادامه، دیگر موضوع مورد بررسی در این نشست را احداث ۴ پل ارتباط در برخی از روستای شهرستان عنوان و گفت؛ در این نشست مصوب گردید توسط راهداری و حمل نقل جاده ای، نسبت به تعیین پیمانکار برای تکمیل پل های ارتباطی در روستاهای سرتنگ آزادی ، مونه،برمل و بنه علیاری سریعا اقدام شود.

سید خدادوست موسوی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد مستضعفان در این شهرستان گفت؛ پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مستضعفان-علوی در این شهرستان اجرایی می شوند که با بهره برداری از آنان قدم بزرگی در خروج از بن بست جاده ای لنده برداشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
تا بشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار