متاسفانه طی این دو روز در برخی رسانه های محلی منتسب به وی در استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت جهت دار در قالب تحلیل و یا یادداشت و گزارش از زبان برخی سیاسیون ، تلاش های زیادی می شود که تقاضای بررسی اعتبارنامه تاجگردون را در قالب تضاد قومیتی لر با دیگر قومیت ها پیگیری کنند و یا اینکه این موضوع را حمله به یک سیاستمدار موفق لر تعبیر کنند!
کد خبر: ۸۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸ 03 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اعتراض برخی نمایندگان به اعتبار نامه تاجگردون به مراحل حساسی رسیده است و آنگونه که نمایندگان معترض می گویند از یک طرف رسالت انقلابی خود را در عمل به وصایای امام راحل پیرامون رد اعتبار نامه نمایندگان مسئله دار می دانند و از طرف دیگری هم به شدت مورد تهدید برخی افراد ناشناس قرار می گیرند!
افراد متفاوتی هم با تحریک قومیتی بانی این واکنش ها بوده و هستند ! از سیاسیون تا قومگرایان و نهایتا برخی رسانه ها که زیر چتر حمایت این نماینده من غیر حق به نان و نام رسیده اند و شبکه نفوذ او را در سرحدات کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داده اند.
ماجرای اول ! سابقه تقاضای بررسی اعتبارنامه منتخبین مردمی برای ورود به مجلس مختص به تاجگردون نیست و در این خصوص تعداد زیادی بوده اند که اعتبارنامه آن ها مورد اعتراض و یا حتی رد شده است . در دور ششم مجلس که به ظاهر اصلاح طلبان همفکر تاجگردون در همان ابتدای شروع مجلس شروع به قدرت نمایی کردند ، اعتبارنامه مرحوم نبی زاده نماینده گچساران را تایید نکردند که البته هیچ دلیل فساد و یا رانتخواری و اینگونه مفاسدی که تاجگردون به آن متهم است برای مرحوم نبی زاده مطرح نبود بلکه فقط دلایل سیاسی و سوء استفاده از اکثریت بود! تا نهایتا با رایزنی های فراوان برخی روحانیون برجسته با کروبی ، اعتبارنامه مرحوم نبی زاده تایید شد!
اما آنچه که فعلا بیشتر در میان حامیان تاجگردون برجسته می شود ، نواختن بر طبل قومیت بر محوریت لر بودن جهت انحراف افکار عمومی از واقعیاتی است که نمایندگان معترض بیان کرده اند !
متاسفانه طی این دو روز در برخی رسانه های محلی منتسب به وی در استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت جهت دار در قالب تحلیل و یا یادداشت و گزارش از زبان برخی سیاسیون ، تلاش های زیادی می شود که تقاضای بررسی اعتبارنامه تاجگردون را در قالب تضاد قومیتی لر با دیگر قومیت ها پیگیری کنند و یا اینکه این موضوع را حمله به یک سیاستمدار موفق لر تعبیر کنند! حال آنکه رسانه های مردمی و شبکه مجازی و بویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در گستره  شبکه های مجازی موارد مربوط به سوء استفاده های وی را به نحو اکمل منتشر کرده اند.
در این بین سایت خبری تحلیلی تابناک هم مطلبی منتشر کرد که می توان آن را در قالب وظایف ذاتی خود از جمله تلاش برای شفافیت و مبارزه با فساد عنوان کرد(شورای نگهبان در آزمون بررسی صلاحیت «تاجگردون» رد شد؛ حالا نوبت مجلس است! / تاجگردون مراقب تکرار «خسروخان قشقایی» دیگر باشد ) اما برخی رسانه های محلی که معمولا در چنین مواقعی با صراحت وابستگی خود به این افراد را عیان می کنند ، با ادبیاتی تحریک آمیز به یکی از افتخارات قوم لر توهین هایی کرده است که لازم است در این زمینه به چند نکته اشاره کرد.
-یکی از افتخارات لر در طول تاریخ ، مبارزه با ظلم ، بی عدالتی و تبعیض بوده است . این مبارزات با ظلم گاها در داخل جامعه درونی قوم لر اتفاق افتاده است و افراد ظالم و فاسد قوم به دست مردان ظلم ستیز خود قوم مجازات شده اند و این خود افتخاری است بس بزرگ که قومی خود اقدام به پاکسازی انگل های زالوصفت بپردازد.
-در طول تاریخ ، سیاسیون برجسته ای در قوم لر بوده اند که توانسته اند به قدرت ملی برسند . برخی از این افراد از هیبت و قدرت قوم خود به عنوان یک نرده بان صعود استفاده کرده اند اما در نهایت به یک عنصر فاسد تبدیل شده اند که هیچ افتخاری نداشته اند بلکه اتفاقا باعث سرافکندگی ایل و تبار شده اند  .
- یکی از عوامل موفقیت افراد فاسد ، مجیزگویانی هستند که برای رسیدن به برخی منافع نامشروع به عنوان پیاده ها ، همواره از حربه های ناجوانمردانه مانند قوم و قبیله گرایی بهره می برند و اجازه حاکمیت روح و سرشت پاک انسانی و اسلامی بر امور را نمی دهند.
- یک از نکات بسیار مهم در خصوص اتفاقات اخیر برجسته کردن بحث لرتبار بودن آقای تاجگردون است !
به نظر می رسد این دوستان رسانه ای فقط تاجگردون را لر می دانند ! در صورتیکه تاریخ قوم لر مملو از نام هایی است که هر کدام برای خود یا افتخاراتی داشته اند که تاجگردون ریگ کفش انان نمی شود و یا بر عکس آنقدر به فساد رسیده اند که مایه ی بی آبرویی شده اند .
-مگر قرار است قوم لر هر انسان فاسدی را به بهانه لر بودنش حمایت کند ؟! اگر اینگونه است ، همین افراد مجیز گوی فردا مطلبی در مورد کرامات و حسنات نداشته شاپور بختیار هم منتشر کنند .
-این چه افتخار به لر بودنی است که برای رسیدن به برخی منافع کثیف دنیوی یکی از افتخارات لر را با ادبیاتی سخیف که فقط از افراد واداده به منابع فساد بر می آید به بهانه دفاع از یک لر دیگر که دارای پرونده های پیدا و پنهان فساد است ، مورد هجمه قرار داد؟
-بی شک افرادی که در محل و منطقه خود به فساد و دورویی و دو دوزه بازی و باری به هر جهت معروف هستند و یا اینکه همواره در پی کسب منافع و سود ، دنبال گزینه فربه تر هستند ، نمی توانند نماینده مردم پاک دل و حق طلب قوم لر باشند که به این راحتی یکی از مفاخر لر بعد و حتی قبل از انقلاب را به خاطر عصبانیت از یک اقدام قانونی اینگونه با بی شرمی مورد هجمه قرار دهند.
-بله متاسفانه همیشه در قوم لر افراد ضعیف النفس و دون پایه ای وجود داشته اند که برای رسیدن به تکه نانی با پذیرفتن نوکری و مجیزگویی افرادی که پتانسیل ظلم و فساد را داشته اند ، مایه ی ننگ قوم لر شده اند.
-در مورد نماینده گچساران و باشت اگر غلام رضا تاجگردون نتواند خود را از اتهامات وارده ، تبرئه کند نه تنها افتخار قوم لر نیست بلکه مایه مذمت و ننگ قوم خواهد بود و بدتر از آن پادوهایی خواهند بود که برای تکه نانی به هر ریسمان پوسیده و یا هر رذیله ای متوسل می شوند.
-چه خوب است انسان وقتی ادعایی دارد ابتدا به خود و آنچه که دیگران در موردش می گویند بیاندیشد و توجه کند ! نمی شود انسان به دورویی و فساد و معامله گری در افکار عمومی معروف باشد انوقت در پی متهم کردن دیگران باشد.
در برخی از مطالبی که برخی افراد با ادعای دفاع از قوم لر می زنند ، آنقدر حقارت و تیشه به ریشه شرف لر زدن مشهود است که پاسخ دادن به ان ها به مانند باز کردن سر یک تفاله و سرگین است که بوی تعفن ذهنیات این افراد را بیشتر می کند.
و اما این افراد حقیر و نوکر صفت بدانند که اگر تاجگردون فسادی داشته باشد بی شک در همین قوم لر وی را تنبیه خواهند کرد و سر جایش خواهند نشاند . قرار نیست کسانی منفعت طلب و فاسد بر گرده قوم لر سوار شوند و نهایتا در بزنگاهی دارایی های کشور را بردارند و از این کشور فرار کنند.
ماجرای دوم ! یک سند منتشر نشده! یکی از نمایندگان مجلس که مورد حمایت یکی از همین به ظاهر رسانه ها بود و شبانه روز مجیزگویی های این شخص را نسبت به خود شاهد بود و البته بارها گفته بود که از ادبیات این خبرنگار خوشم نمی آید و گویا در مجلسی خودمانی ، یکی از اطرافیان نماینده به وی گفته بود فلانی واقعیت این است که هیچ اعتمادی به شما نداریم و مطمئن هستیم در بزنگاهی سبک و سنگین می کنی و بالاخره به سمت اونی که بیشتر به دردت بخوره می روی ! ، به یکباره در برهه ای حملات شدیدی به نماینده ای که برایش آسمان و ریسمان می بافید را شروع کرد! به گونه ای که این اقدام مورد تعجب افکار عمومی بود و کسی از واقعیت ماجرا خبر نداشت! اما واقعیت ماجرا در پیگیری از نماینده مذکور مشخص شد . این نماینده مجلس به نکته ای اشاره کرد که به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه ای احساس شرم کردم! نماینده مذکور در پاسخ به این سوال که چرا فلانی که این همه مجیزگوی شما بود ، یکمرتبه به منتقد شماره یک تبدیل شد ، گفت : متاسفانه این شخص در دستگاه محل کار خود مرتکب فسادی شد که کار به دستگاه قضایی کشیده شد ، این فرد از من می خواهد که با اعمال نفوذ ماجرا را فیصله دهم اما من قبول نکردم و گفتم من در مورد پرونده های فساد مطلقا دخالت نمی کنم و معتقدم باید کار قانونی انجام شود که این مخالفت من با ایشون نهایتا به این همه انتقاد و اخبار بر علیه من منتهی شده است!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
فقط خودت تابناک
صربح و بی پرده و شفاف
متاسفانه برخی رسانه های استان یا مواجب بگیرند یا اگر مواجب بگیر و فاسد نباشند صربح و شفاف نیستند
آه مظلوم
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
سردبیرمحترم من بارها گفته ام ایقد جناب تاج گردون رو الهه وفرشته نجات معرفی میکنن سال ۹۶ من به عنوان آشپز بیمارستان بی بی حکیمه (س)اگچساران ازطرف کارفرمامعرفی شدم وشروع به کار کردم اما متاسفانه صرف بویراحمدی بودنم واینکه اعتراض داشتند که مارای دادیم وحق با حوزه ی خودمون هست با دستور مستقیم جناب تاج از کاراخراج شدم ومن ماندم با ۴ سرعایله وکارگری وبقیهی ماجرا.......هرچه میخواهی ببر اما نبر نان کسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
بحث بر سر استاندارد دو گانه در بررسی اعتبارنامه نمایندگان هست. یک بام و دو هوا که نمیشود جناب تحلیلگر
شهروند ک ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
اگر تاجگردون اعتبار نامه اش تایید شود اعتقاد مردم از عدالت کامل از بین می‌رود همانطور که قبل از انتخابات شو ای نگهبان ایشون را تایید کردن و خیلی ها از شورای نگهبان بی اعتماد شدن که اون حرفه‌ای میلیاردی اومد بالا، اما خواهشا خسرو خان قشقایی را با هیولایی مثل تاج مقایسه نکن اون رانتخوار نبود هیچگونه فساد اخلاقی هم نداشت خیلی هم در مجلس ملی برای موکلین خود تلاش کردن و در ابتدا قبل و بعد از انقلاب طرفدار امام بودن و با ایشان در فرانسه دیدار داشتن اما در ادامه مسیر اشتباهات سیاسی داشتن و فریب خوردن وگرنه فاسد نبود که حق 90 درصد مردم را به 10 درصد بدهد، الان تاج در گچساران حق 90 درصد را در اختیار 10 درصد قرار داده و 90 درصد باید نگاه به دهان اون 10 درصد بکنن تا گرسنه نمانند در استان هم 79 درصد گچساران 30 درصد باقی استان که 70 درصد گچساران در اختیار همون ده درصد هستش، ما ابتدا به تاج افتخار میکردیم و بعد که داستان‌ها ازش شنیدیم و اینکه چقدر مدیران را حلقه به گوش و مجیزگو کرده بحال جمهوری اسلامی دلمون سوخت که چطور این افراد اینجور جولان می‌دهند و از خون برادر شهید خود و برادران شهید ما سو استفاده می‌کند و بدتر از آن مدیران ضعیف که هنرشان پاچه خواریست نام نمی‌برم اما 80 درصد مدیران تاجگردون را خدای خود میدانن و با دست پر میرن به خدمت ایشان و دستور کار میگیرن، کاش در استان های کوچک خصوصا لر نشین جوری میشد که نماینده ها فقط قانونگذاری و نظارت کنن نه دخالت کنن و مدیر کل تا ابدارچی را انتصاب کنن، امیدوارم به حرمت خون شهدا خصوصا شهید تاجگردون اگر ایشان واقعا فاسد هستن اعتبار نامشون رد بشه و اگر فاسد نیستن تائید بشن اما در ادامه در انتخاب مدیران و کارهای اجرایی فقط ناظر باشن و دخالت نکنن، مردم دیگه به تنگ اومدن از عقده خان و کدخدا نبودن ایشان که میخواد خان و کدخدا باشد، به خدا همه این اشتباهات پای انقلاب نوشته می‌شود که چرا کنترل و جلوگیری نمیکند
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
.... شعر گفتی تابناک
منتشرش کن ...
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
......... معلوم نیست چه دیدگاهی در کل دارند؟ آنها خود را از نمایندگان چپ قلمداد می کردند و از این بابت به نوایی رسیدند!!!!! یهو در دولت احمدی نژاد سر از آنجا در آوردند و یکی ...... نماینده ..... .........!!!!!! حالا مردم گیر کردند که آنها احمدی نژادی هستند یا وابسته به گروه های چپ. لطفا ما را از این سردرگمی رها سازید که ما با چه زبانی با این .......با زبان چپ یا زبان راستی؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
کثیفند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
فقط خونت تابناک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار