با رایزنی استاندار و به منظور مقابله با آتش سوزی ها
نیروهای تخصصی آتش نشانی و تجهیزات شهرداری تهران برای مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع در کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 03 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری ، از اعزام تیم‌های تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته مهار آتش شامل ۶ تیم عملیاتی تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روزهای گذشته در ادامه رایزنی و گفتگو با مقامات کشوری از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور ،وزیر کشور، وزیر دفاع ،فرماندهان سپاه پاسداران و هوانیروز ، تماسی نیز با شهرداران تهران برای کمک و امداد رسانی به استان داشتیم که آقای دکتر حناچی شهردار تهران از این درخواست استقبال و دستور کمک و اعزام نیرو و تجهیزات به استان را صادر کردند.
استاندار کهگیلویه و‌بویراحمد از اقدام شایسته شهردار تهران برای کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام تیم‌های تخصصی و تجهیزات اطفای حریق تقدیر ویژه کرد و گفت: با عنایت ویژه دکتر حناچی در آینده نزدیک تجهیزات و امکانات پیشرفته اطفای حریق وارد استان خواهد شد که می توان برای مهار آتش در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط سخت گذر مورد استفاده قرار گیرد.

سید مجتبی تقوی نژاد معاون روابط عمومی شهرداری تهران در این رابطه نیز گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفتگو با شهردار تهران این تیمها و تجهیزات عصر امروز از تهران به سمت یاسوج حرکت کردند.
وی همچنین از اعزام و همراهی ۱۷ نفر آتش نشان خبره و کارآزموده به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تیمها با توجه با درخواست و رایزنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  مدتی در استان برای مقابله احتمالی با آتش سوزی ها حضور خواهند داشت و در صورت وقوع هر گونه بحران در اسرع وقت به منطقه مورد نظر اعزام می شوند.
اعزام نیروهای تخصصی و تجهیزات شهرداری تهران به کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار