دکتر یزدان پناه خبر داد :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهاردهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 03 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 104 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، 13 مورد مثبت گزارش شده است.
وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 766 بیمار رسید که مبتلایان جدید دو بیمار مرد در شهرستان گچساران، سه بیمار مرد و سه بیمار زن در شهرستان بویراحمد و سه بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه می باشد.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: شش بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و هفت بیمار با مورد مثبت در تماس نبوده اند.
وی در ادامه ابراز داشت: متاسفانه با بی اهمیت شمردن بیماری در استان و سهل انگاری در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در پیشگیری از کویید 19، شاهد افزایش شمار مبتلایان در استان هستیم و با ادامه این روند بی شک اتفاقات ناخوشایندی در پیش خواهیم داشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رکن اصلی و اساسی کنترل بیمار کووید 19 در تمام جهان همکاری مردم است. از مردم شریف استان تقاضا می کنیم این همکاری ها را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و ما را تا کنترل نهایی این بیماری خطرناک یاری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار