هاشمی : نظر به اینکه با لطف الهی و اعتماد شما مردم عزیز توفیق خدمتگزاری در کسوت نمایندگی دور دهم مجلس شورای اسلامی را یافتم لازم دیدم نکاتی را به حضور شریفتان معروض دارم.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 03 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای خواستار تلاش برای ادامه و پیگیری طرح های مهم چهار شهرستان شد.
متن بیانیه عدل هاشمی :
بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 

با سلام و احترام و آرزوی بهترین ها به استحضار میرساند: نظر به اینکه با لطف الهی و اعتماد شما مردم عزیز توفیق خدمتگزاری در کسوت نمایندگی دور دهم مجلس شورای اسلامی را یافتم لازم دیدم نکاتی را به حضور شریفتان معروض دارم.
اولا: خدای بزرگ را سپاسگزارم که حیات را ارزانی فرمود تا در این دنیای فانی به لطف و مدد بی پایانش منشأ اثر خیر و خدمت صادقانه به هم نوعان خصوصا شما عزیزان باشم تا باز به امیدِ لطف و جلب رضایتش به آسودگی در سرای باقی امیدوار.
خدای را سپاسگزارم که در سایه ی عنایت واسعه اش پس از حضور در دوران دفاع مقدس، در طی 30 سال سازندگی و انجام امورات اساسی و زیربنایی در فرهنگ، صنعت، اقتصاد، عمران و توسعه، تجارب فراوان کسب نمایم.
دیار ارزشمندم از ظرفیت های بسیار و منابع غنی از جمله: مردمانی پاک و صادق، آب فراوان، خاک حاصل خیز، منابع خدادای، نیروی انسانی کارآمد و ... برخوردار است اما فقر و محرومیت، سیاست زدگی، مشکلات عدیده، نبود راههای مواصلاتی، نبود شغل پایدار و حتی موقت برای جوانان تحصیل کرده و جویای کار و ... به شدت آزارم می داد و این بود که با احساس مسئولیت وارد کارزار انتخابات و پذیرش نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدم.
واقعیت این است که در دوران مختلف گذشته با وجود وفور پول و اعتبار علیرغم خدمات انجام گرفته که جای تقدیر دارد اما به هر دلیل اقدامات زیربنایی و اساسی لازم صورت نگرفت و حق مردم ادا نشد.
امروز و در پایان 4 سال نمایندگی مجلس با شجاعت تمام از بابت کارهای انجام نگرفته ی مورد انتظار مردم، که بعضاً از عهده ام خارج بود پوزش می طلبم و طلب حلالیت دارم.
اما با افتخار اعلام می دارم که در این مدت لحظه ای فروگذار نبوده و جز خدا و مردم در هیچ اندیشه ی دیگری نبودم.
لذا در همین راستا لازم می دانم مواردی را به سمع و نظر مردم عزیز برسانم اگرچه ممکن است بر خلاف رویه ی معمول باشد.
با سربلندی اعلام می دارم: دوره نمایندگی اینجانب به رغم وجود شرایط نامناسب جهانی، منطقه ای، داخلی، کمبود اعتبارات ملی و استانی، مناقشات و منازعات سیاسی و منطقه ای درونی اما با توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام)، رایزنی و پیگیری مجدانه، با کمک فکری دوستان و دلسوزان نظام به ویژه نخبگان علمی، حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و سیاسی اقدامات متعددِ پایه ای، اساسی و آینده دار صورت گرفت که الزاماً در جهت تحقق توسعه ی منطقه می بایست پیگیری شوند تا ان شاءالله به سرانجام برسند. 
خوشحالم که وارد معرکه و منازعات سیاسی نشدم و البته این هرگز به معنای عدم توجه به توسعه سیاسی نبوده و نیست بلکه با ابراز تأسف باید گفت بخش اعظم عقب افتادگی و محرومیت موجود ناشی از شتابزدگی سیاسی، سیاسی کاری، سیاست بازی و سیاست زدگی تصمیم گیران گذشته بوده که گرفتار مسائلی شدند که در حقیقت آفت توسعه بوده اند. 
علیرغم اینکه می دانستم متضرر می شوم اما هرگز حاضر نبوده و نیستم وقت گرانبهای خود که متعلق به مردم بود را متوجه موارد مذکور و هزینه ی جناح های اصلاح و اصول نمایم و همچنان به اصل شایسته سالاری معتقدم و با افتخار بر این باورم که منافع مردم بر مصالح جناحی ارجحیت دارد و دولت ها و نمایندگان باید از نیروهای کارآمد، متدین و انقلابی دارای روحیه ی جهادی بهره ببرند.
لاجرم نماینده محترم مردم به ویژه در استان و حوزه انتخابیه ما الزاماً باید در کنار کار مجلس( قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن ) به کارهای بزرگ و زیربنایی و تأمین منابع با چانه زنی، رایزنی و تعامل با هدف پیشرفت طرح های ملی مولد و اشتغالزا، جذب سرمایه‌گذار با مشوق های سرمایه گذاری بپردازد همچنانکه در سالهای اخیر دراین باره اقدامات اساسی به ویژه در حوزه ی آموزش و فرهنگ، عمران و امور زیربنایی، صنعت، راههای ارتباطی، آب شرب و کشاورزی بالاخص سد آبریز ، ورزش، بهداشت و درمان و ... صورت گرفت که مردم شریف مستحضرند.
تجربه ثابت کرده است چنانچه نماینده مردم به تغییر و تحولات سیستم اداری که وظیفه اش نیست و متأسفانه از مطالبات نادرست رایج است بپردازد قطعا از انجام کارهای کلان و توسعه محور باز می ماند که در این صورت متضرر اصلی مردم به ویژه نسل های آینده هستند.
اذعان کنم که مشاورت دولتمردان و نماینده مردم نه تنها مداخله نیست بلکه بر مبنای تعامل قوا در جهت خدمت به مردم گاهی ضرورت هم دارد اما هرگز اصل نیست.
زاویه ی دیگری از انتظارات مردمی به نماینده ی مجلس توجه به توده مردم و رفع امورات شخصی آنان در حد وسع است که خدا می داند نه تنها کوتاهی نکردم بلکه به لطف پروردگار و مدد خیرین در سطح وسیع انجام وظیفه نمودم اما بر مبنای لزوم حفظ کرامت انسانی اجازه ی مراجعه و جلب رأی آنان در انتخابات را ندادم.
در باب اشتغال جوانان اقرار می کنم به ناچار و به دلیل هجمه ی بسیار حتی از قانون مصوب مجلس مبنی بر عدم استفاده از نیروی غیربومی عدول نموده و بسیاری از جوانان دیارم را در شرکت ها و مؤسسات مولد در سایر استان ها به ویژه در حوزه انرژی با رایزنی و رو زنی به کار گماردم.
بی شک، بهره برداری از طرح ها و پروژه های سنگین در حال اجرا که بعضاً از گذشته اخذ مجوز شده بودند و بنده نیز به کرات در محافل مختلف به ویژه در سایت ها و صدا و سیما قدردانی نمودم.خوشبختانه هم اکنون از پیشرفت اجرایی قابل قبولی برخوردار هستند که در واقع تنها راه و نسخه شفا بخش کهگیلویه بزرگ می باشند.
لذا ضمن سپاس فراوان از پیگیری های جمعی انجام شده از استاندار محترم، نماینده مردم در مجلس و مدیران کل مربوطه خواهانم که به جد پیگیر ادامه کار باشند و بهره مندی از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی را با تعامل و اصل ارتباطات به مدد دولت آورند چراکه قطعا همه ی این اقدامات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم نیز صاحبان واقعی این انقلاب.
در پایان با سپاس ویژه از تمامی اصحاب رسانه و خبر و همه کسانی که خادم مردم را در این مسیر یاری نمودند اعلام می دارم در هر کسوت و منصبی که باشم با کمال میل و تواضع در خدمت مردم هستم و باز با توکل بر خدای بزرگ، برای پذیرش هر مسئولیتی که منافع عموم مردم را تأمین نماید به شرط حیات، آماده ام.

                       عدل هاشمی پور

                          خادم مردم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
سلام.اقای هاشمی که الان داره توصیه میکنه به نماینده،اگر خودش خوب بود که مردم اعتماد بهش میکردند و دوباره بهش رای می دادند.حالا که میدان را باخت به فکر مردم و جوانان و...افتاد. در باب تغییر مدیران که خیلی تلاش کرد اما بهائی بهش ندادند حالا توصیه میکنه که نماینده سراغ این مورد مورد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
بروبگیربخواب بابادلت خوشه...یعنی من هم هستم
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
چ حلالیتی ،آنوقت ک پسر فلانی رو از آموزش وپرورش با لابی گری به اداره .... کشور فرستادی خدارو در نظر داشتی،یا پسر اون آدم از خود راضی که خود را نفر اول اصول گراها در ...... میداند با واسطه و پارتی بازی بدون هیچگونه امتحانی استخدام شرکت نفت کردی اونوقت خدا یادت بود،لعنت ب سیاست لعنت ب ظلم شما نمایندهها،لعنت ب من ک جرات خفه کردن امثال شماها رو ندارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
شما که در پست های اداری میگفتی کسی که مخالف من بود باید عزل بشه حالا توصیه به عدم دخالت نماینده درتغیرات میکنی. وآ اسفا
دشمن زیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
برو بابا ،ذ بخدا اگه تو این مملکت صاحب باشه باید عدل را به جرم فساد مالی دستگیر کنند، اقا کسی نیست به این آقا بگه این همه ثروت را از کجا آورده ای ،،مگه این مملکت قانون نداره
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اقای هاشمی با پول مدرک گرفتی ،با پول رفتی مجلس ، با پول همه کار کردی بگیر سرجات بشین کلاهتو بنداز هوا یه ادم بیسوادی بودی ،،،تا گندش در نیومده بشین ،،،،،،،،،،،،،،،
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
توسعه عامل پیشرفت هرشهرستان هست واستفاد ه ارمنابع اب خاک. که. متاسفانه دردوره های قبل به تاراج رفت مردم واقعا چوب بی تدبیری سال های قبل رامی خورند. حالا ببینم موخد چه کار عقب مانده ای انجام خواهد داد. یاعلی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
فرزند آقای .... از چرام و دیگر افراد خاص رو کجاها فرستادی بله جاهای خوب با حقوقهای 5 6 میلیونی ولی دیگر افراد را چه؟ کلا به نماینده کاری ندارم و اینو بدونید همه نماینده ها از این پارتی بازیها زیاد دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار