سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در چهاردهمین روز از خرداد ماه 99 را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 04 June 2020

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در حالی آمار مبتلایان به کرونا را اعلام کرد که سه شهرستان استان همچنان آمار افزایشی را ثبت می کنند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین به آمار مبتلایان کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه 99 در استان اشاه کرد و گفت: از 230 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، 31 مورد مثبت گزارش شده است.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ با افزایش مسافرت‌ها در خرداد ماه شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش یافته و سوغات این روز‌های مسافران، ویروس کرونا است.
پرویز یزدان پناه در این باره گفت:مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و 11 بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا است.

وی افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 797 بیمار رسید.
 یزدان پناه حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در هر گونه مراسم، استفاده از موارد ضد عفونی کننده در مکان های عمومی و محل کار، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پمپ بنزین و مراجعه به نانوایی، ادارات دولتی، فروشگاه های موادغذایی و سایر اصناف ضروری بوده و عاجزانه خواهش می کنیم مردم بیماری را جدی بگیرند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در تاریخ ١٧ خرداد رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی حدود ٢ متر برای دانشجویان و اساتید لازم است.
وی ابراز داشت:  همچنین مطب ها، درمانگاه ها و کلینیک های خصوصی و دولتی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.
یزدان پناه  با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های این روز‌های همکاران حوزه درمانی، موج جدید و پرخطر این ویروس است گفت: افزایش مبتلایان به کرونا نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم، تردد بی مورد در اماکن عمومی و نادیده گرفتن توصیه‌های بهداشتی است.
وی ادامه داد: اکثر بیماران مبتلا به ویروس کرونا یا به استان‌های پر خطر از جمله خوزستان سفر کرده بودند و یا مهمان از این استان‌ها داشته اند.
گفتنی است، به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم فرمانداران بهمئی و گچساران  وضعیت این شهرستان ها را قرمز اعلام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار