هرگونه مظاهر تهدید یا قدرت نمایی با سلاح در فضای حقیقی و مجازی جرم است که توسط دستگاه قضایی رصد و با عوامل آن برخورد قاطع  صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 04 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان جرم بودن تظاهر به سلاح و قدرت نمایی گفت: اخیرا مشاهده گردیده افرادی به انحای مختلف یا با توجیهاتی، فضای مجازی و حقیقی استان را به سمت تهدید و قدرت نمایی با سلاح پیش می برند که این اقدامات قطعاً مجرمانه بوده و مجازات حبس در پی دارد.

 سید عیسی حسنی با اشاره به رسالت دستگاه قضایی در اعمال قانون و تامین امنیت مردم افزود: مردم ما بحمدالله به سطح قابل قبولی از بلوغ فکری و اجتماعی رسیده اند که  این گونه اقدامات زشت و جاهلانه را تقبیح کنند اما وظیفه دستگاه قضایی در جای خود محفوظ بوده و قطعاً از باب رعایت حقوق عامه و لزوم تامین امنیت و آرامش مردم، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفته که متعاقباً نتیجه به مردم فهیم استان اعلام خواهد شد.
حسنی با تقبیح این تحرکات و رصد محسوس و نامحسوس هر گونه هنجار شکنی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت ضابطین عام و خاص و نیز پلیس تلاشگر فتا "فضای تبادل اطلاعات" از همکاری نیروهای مخلص و تلاشگر مردمی تحت عنوان دیدبانان پیشگیری استفاده و این گونه افراد را شناسایی خواهد کرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در پایان از همه مردم عزیز و شهید پرور  استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که اطلاعات خود را در خصوص شناسایی این افراد از طریق دادستان های شهرستان ها، کلانتری و پاسگاههای انتظامی، پلیس فتا و نیروی مقاومت بسیج شهرستان ها به دستگاه قضایی اعلام نمایند. 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همچنین مردم می توانند همانند دیدبانان معاونت پیشگیری ، از طریق سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام) به آدرس sajam.scpd.ir با اختیار ذکر یا عدم ذکر هویت، اطلاعات خود را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار