واکنش یک کارشناس ارشد سیاسی به یک خبر :
یک کارشناس ارشد علوم سیاسی نوشت : در کمال تعجب اعلام شد که اعتبارنامه جناب دلخوش در شعبه ۱۰ تائید شد و نکته تعجب برانگیز این است که ریاست شعبه دهم با جناب تاجگردون است!
کد خبر: ۸۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 05 June 2020

ماجرای اعتراض به اعتبارنامه های چند منتخب مجلس یازدهم بسیار پیچیده شده است و پس از تقاضای غیر معمول مهلت ده روزه شورای نگهبان برای بررسی بیشتر جهت پاسخ به شعبه رسیدگی کننده اعتبارنامه تاجگردون و رخ دادن برخی واکنش های هیجانی نسبت به این موضوع در فضای مجازی ، حالا خبر می رسد که یکی از منتخبینی که اعتبارنامه اش رد شده بود در شعبه ای به ریاست تاجگردون تایید شده است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سجاد بخشی کارشناس ارشد علوم سیاسی طی یادداشتی در خصوص موضوع رد اعتبارنامه برخی نمایندگان مجلس یازدهم نوشت : 
آزمون آنلاین و برخط نمایندگانِ تحول خواهِ ملت پیش روی چشم ملت:
چندی است که موضوع تائید اعتبارنامه های چند نماینده مجلس با نامه سرگشاده دو نماینده دیگر مورد خدشه واقع شده است.
آقایان زاکانی و نجابت نمایندگانی هستند که در نامه ای سرگشاده ادعا نمودند که اسنادی مبنی بر فساد اقتصادی جناب دلخوش نماینده مردم شریف صومعه سرا و جناب تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران دارند.
طبق قانون با اعتراض این نمایندگان تائید اعتبارنامه آقایان دلخوش و تاجگردون جهت بررسی وارد سیر مراحل رسیدگی می شود.
امروز در کمال تعجب اعلام شد که اعتبارنامه جناب دلخوش در شعبه ۱۰ تائید شد و نکته تعجب برانگیز این است که ریاست شعبه دهم با جناب تاجگردون است! یعنی نماینده_ای که خود هنوز اعتبارنامه اش تائید نشده است، اعتبارنامه یک نماینده دیگر را تائید نموده است؛ آن هم بدون سیر مراحل قانونی، که در طی آن می بایست معترضین فراخوانی می شدند و بعد بررسی اعتبارنامه انجام می شد که البته بدون فراخوانی و حتی اطلاع معترضین به اعتبارنامه جناب دلخوش، تائید اعتبارنامه ایشان توسط جناب تاجگردون انجام شد! این در حالی است تعداد نمایندگان معترض به اعتبارنامه جناب دلخوش و تاجگردون به ۹ نفر افزایش یافته است.
فرصت هنوز باقی است و اگرچه اعتبارنامه جناب دلخوش تائید شده است لکن برای تائید نهایی باید در صحن علنی رای گیری شود.
اگر اعتبار نامه جناب دلخوش و جناب تاجگردون تائید شود، باید با ۹ نماینده مجلس و در راس آنها آقایان زاکانی و نجابت به جهت انتشار نامه فساد مالی جناب دلخوش و تاجگردون برخورد قانونی شود؛ چرا که ایشان انتشار خبر کذب نموده اند و مصداق بارز تهمت و افترا و تشویش اذهان عمومی می باشد؛ که البته با توجه از شناختی که از حُسن سابقه آقایان زاکانی و نجابت و دیگر نمایندگان معترض وجود دارد، قطعا چنین نیست.
بفرموده امام راحل و عظیم الشان “مجلس در راس امور است”.
مجلس انقلابی برآمده از آرای مردم در ابتدای راه است و اگر از آغاز راه، خِشت اول را کَج بنا نماید تا ثریا می رود این دیوار کَج.
برخورد با فساد در آغاز راه مجلس نه تنها برای نظام هزینه ایجاد نمی کند بلکه آبرو برای مجلس و نظام خواهد شد و امیدی برای مردم خواهد بود که این مجلس را با مجلس قبل متفاوت ارزیابی نمایند.
منتظر اقدام انقلابیِ مجلسِ انقلابی هستیم وگرنه در استفاده پسوند انقلابی برای این مجلس باید محتاط بود.
و العاقبه للمتقین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شمالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اعتبارنامه این دو نماینده چه ربطی به یکدیگر دارد؟؟؟!!!!!!!!!

مطالب نشریه شما مانند مطلب برعلیه دکتر نوبخت ، قومیت گرایانه و برضد شمالی هاست

مسئول سازمان برنامه بودجه چه ربطی به مهار آتش سوزی در جنگلها دارد؟؟؟؟!!!!!!!!
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
دست از سر تاج بر دارین تاج مرد اول استان ماست و مایه افتخار مثل نماینده گان صندلی اشغال کن نبوده و نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار