کد خبر: ۸۵۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 06 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح زاگرس از رسانه های محلی استان نوشت : بعد از انتشار خبری مبنی بر (ماجرای تهدید افرادی با ادعای منتسب به تاجگردون و واکنش هدایتخواه ! + فیلم و تصاویر ) ، برخی رسانه های نزدیک به غلامرضا تاجگردون به آن واکنش نشان دادند و آن را تهمت و توهین ستار هدایت خواه چهره سیاسی رانده شده از بویراحمد و شکست خورده در تهران به تاجگردون و حامیانش قلمداد کردند.
این رسانه حامی تاجگردون در ادامه نوشت: ستار هدایت خواه  که پس از رانده شدن از فضای سیاسی بویراحمد و شکست در تهران این روزها به حاشیه رفته بود؛ در اقدامی مضحک آور شکسته شدن شیشه ماشین یکی از حامیان خود را به تاجگردون و طرفدارانش مربوط ساخت و این در حالیست که هدایت خواه و فرد ذکر شده در یاسوج به سر می برند.
در ادامه این خبر آمده است : تحلیلگران این اقدام هدایت خواه را در راستای پروژه تاجگردون هراسی توسط عده ای در پایتخت ارزیابی کرده اند که ستار هدایت خواه نیز بخشی  از  این پازل و سناریو است  و احتمالا در ساعات آتی شاهد رونمایی از سایر بخش ها این سناریو درتهران و فضای مجازی خواهیم بود.
اما آنچه خواسته مردم گچساران و باشت است ورود مسئولین امنیتی به این پروژه و همچنین برخورد با ستار هدایت خواه است که چگونه به خود اجازه داده است این چنین به نماینده گچساران و طرفدارانش تهمتی را بزند که اصل آن و وقوع آن اثبات نشده است.
ورود مقامات قضایی و امنیتی استان در باب این موضوع و اظهارات ستار هدایت خواه ضروری به نظر می رسد.
گفتنی است این اظهارات بر اساس خبرهایی است که در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار