کد خبر: ۸۵۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 08 June 2020
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون فرهنگیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: تشکیل فراکسیون فرهنگیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار بوده و در این راستا نشستی برنامه ریزی تشکیل این فراکسیون با حضور برخی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
وی عنوان کرد: همواره فرهنگیان کشور که تعداد زیادی از کارمندان دولت را تشکیل می‌دهند، چه در زمینه آموزش و ملزومات آن و چه در زمینه معیشت، با مشکلات زیادی مواجه بوده‌اند و مطالبات برجای مانده زیادی را دارند.
روشنفکر ابراز کرد: در همین زمینه تعدادی از  نمایندگان مجلس یازدهم با هدف تمرکز بیشتر بر نهاد مقدس و تاثیرگذار آموزش و پرورش و نیز پیگیری بیش از پیش مشکلات این نهاد مهم و موثر و به منظور پیگیری و رفع مشکلات نیروی انسانی شریف و خدوم آن، اقدام به تاسیس(تشکیل) فراکسیون فرهنگیان می‌کنند.
بیشتر بخوانیدپیشنهاد تشکیل فراکسیون برون‌مرزی صداوسیما در مجلس ارائه شد
نماینده مردم قزوین‌ در مجلس: تصویب طرح شفافیت اعتماد مردم را به قوه مقننه افزایش می‌دهد
نماینده مردم شهرکرد در مجلس: در مجلس یازدهم بر ‌‌حذف ‌قوانین زائد‌‌ و اصلاح‌‌ نظام بانکی و مالیاتی ‌متمرکز می‌شویم


وی افزود: با توجه به نقش بنیادی آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های بعد و نیز با توجه به نقش آموزش در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهمیت فراکسیون فرهنگیان بیش از گذشته افزایش می‌یابد.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این فراکسیون در نظر دارد برای حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان تلاش نماید و اعضای این فراکسیون تلاش می‌کنند تا با جدیت بیشتر نسبت به حل مشکلات فرهنگیان عزیز اقدام کنند.
روشنفکر گفت: از یک سو آموزش و تربیت نقش بسزایی در توسعه‌ فرهنگی در یک جامعه دارند و از سوی دیگر شاهد انباشت مشکلات در آموزش و پرورش می‌باشیم؛ بنابراین این اقدام جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم نوید فصل نوین و موثرتری در خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان را می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار