در دیدار دکتر فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی کیش با دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 07 June 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک» از جزیره کیش ، این جلسه که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ابتدا علیرضا بابایی دستیار ویژه مدیرعامل هواپیمایی کیش در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا و عملکرد یکسال گذشته کیش ایر گزارشی ارائه نمود.

استقبال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از طرح ایجاد آموزش هوانوردی دانشگاهی در کشور

دکتر شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی کیش در ادامه جلسه با مهم دانستن امر آموزش و کمبود محتوای آموزشی در صنعت هوانوردی، در خصوص مشکلات و نواقص موجود توضیحاتی ارائه نمود.

وی در خصوص در راه اندازی و ایجاد دانشگاه تخصصی هوانوردی، مدرسه عالی گردشگری، صنعت هتلداری و تحصیل کارکنان کیش ایر با دکتر طهرانچی بحث و تبادل نظر کرد.

در ادامه جلسه دکتر طهرانچی در خصوص اقدامات آموزش از راه دور و وضعیت دانشجویان دانشگاه آزاد توضیحاتی ارائه نمود و در خصوص طرح هواپیمایی کیش مبنی بر ایجاد کانون آموزش هوانوردی بصورت دانشگاهی در کشور استقبال و اعلام آمادگی کرد.

وی افرود : واحد های مختلف و متنوعی مانند پرند ، هتلداری دوبی و اردبیل امکان ایجاد دانشگاه هوانوردی وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی آماده ورود به حوزه هوانوردی است.

همچنین بنا گردید در جلسه دیگری در خصوص سرای نوآوری در زمینه هوانوردی، استفاده از قدرت شبکه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن پانصد شعبه و اقدامات مورد نیاز جهت راه اندازی دانشگاه هوانوردی بحث، گفتگو و تصمیم گیری شود

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار