قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در آیینی با حضور استاندار ایلام امروز جمعه ۲۳ خردادماه در شهرستان تازه تاسیس هلیلان آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 12 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛استاندار ایلام در این آیین گفت: این قرارگاه متشکل از چهار کمیته محرومیت زدایی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی است که باید بصورت ماهیانه تشکیل جلسه داده و روند خدمات دهی و مسایل و مشکلات را بررسی کنند.

سلیمانی دشتکی بر مشارکت بنیادها، ارگان ها و نهادهای قدرتمند سرمایه گذاری برای عملکرد مثبت و موفقیت این قرارگاه تاکید کرد.

وی تلاش برای رفع محرومیت در استان را اولویت جدی دولت در این استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه رفع محرومیت شهرستان تازه تاسیس هلیلان ویژه است.

وی افزود: یکی از اقدامهای مهم برای رفع محرومیت این شهرستان پتروشیمی هلیلان است که مجوز این پروژه مهم اخذ و رفع مشکلات آن در دست اقدام است.

این قرارگاه چهارشنبه های آخر هر ماه تشکیل جلسه می دهد و آخرین اقدامات انجام شده در بحث محرومیت زدایی مورد بررسی و گفت و گو قرار می گیرد.

از اقدامات مهم قرارگاه رایزنی استاندار ایلام با مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد مستضعفان در دیدار قاسم سلیمانی دشتکی با معاون بنیاد مستضعفان کشور و ایجاد تفاهم نامه برای تحت پوشش قراردادن هلیلان همزمان با شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان است.

گفتنی است در این سفر استاندار ایلام و همراهان از مناطق محروم هلیلان از جمله روستای میدر و ایستگاه پمپاژ تامین اراضی روستا، روستای پیاز آباد و افتتاح شبکه بهداشت دهستان پیاز آباد و پروژه ۵۰۰ هکتاری باغ زیتون سرچم هلیلان و گلخانه ۱۰ هکتاری شرکت پیشگامان کوثر شهرستان تازه تاسیس هلیلان بازدید بعمل آمد و در دیدار با مردم مسائل و مشکلات منطقه از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار