مهدوی، فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز از اعمال مجدد محدودیتهای کرونایی در این کلانشهر خبر داد و افزود: در جلسه ستاد مقابله با کرونای تبریز تصمیم بر این شد ارائه خدمات اتوبوسهای درون شهری تبریز از فردا متوقف شود.
کد خبر: ۸۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 16 June 2020

به گزارش تابناک تبریز، امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: واقعیت این است که تبریز از نظر شیوع کرونا در شرایط حاد و از نظر رفتاری در حالت قرمز است اما آمار و ارقام وضعیت زرد را نشان میدهد چون بیشتر مردم دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نمی کنند و آن را تمام شده می دانند .

وی تاکید کرد: به همین دلیل باید محدودیت هایی را اعمال کنیم تا مردم واقعیت موضوع را متوجه شوند .

وی افزود: حرکت های دسته جمعی به سمت مراکز تفریحی اتفاق افتاده است لذا باید تیم های بازرسی ترکیبی،برای نظارت در شهرستان تبریز از اماکن و دستگاه‌های خدمات‌رسان ایجاد کنیم تا اگر مشاهده شد مکانهایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند حتما این مکان‌ها پلمپ شوند .

فرماندار تبریز در خصوص مصوبه های این جلسه گفت: ارائه خدمات اتوبوسهای درون شهری از فردا دوباره در تبریز متوقف می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک برای تمامی ادارات و دفاتر دستگاه‌های خدمات‌رسان الزامی می شود افزود: استفاده از ماسک در بازار مسقف تبریز توسط اتاق اصناف اجباری است و تهویه هوا در بازار مسقف و پاساژها انجام می شود.

مهدوی ادامه داد: حسینیه ها اجازه بازگشایی ندارند و مساجد برای اقامه نماز جماعت فقط به مدت نیم ساعت باز خواهد بود.

بر اساس دیگر مصوبات این نشست، برپایی مراسم عزاداری حتی در منازل نیز ممنوع و از انتشار آگهی ترحیم و دعوت مردم به مراسم در فضای مجازی ممانعت می شود.

فرماندار تبریز با بیان اینکه تاکسی‌ها اجازه ندارد بیش از 3 نفر سوار کنند گفت: تالارها با 50 درصد ظرفیت می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :